اپلیکیشن های کاربردی در سفر(1)


وقتی نوبت به برنامه‌ریزی برای مسافرت و تعطیلات می‌رسد، مسافران بیش از هر زمان دیگری به تلفن‌های هوشمند خود اعتماد می‌کنند. برنامه‌های زیادی برای کمک به همه چیز از رزرو روزانه هتل و تغییرات لحظه آخری پرواز و همچنین اپلیکیشن‌هایی که به عنوان کتاب راهنما و دیکشنری‌های زبان خارجی در دست شما قرار دارند، وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از این برنامه‌ها می‌پردازیم.

هاپر(Hopper)
هاپر به مسافران کمک می‌کند تا ارزان‌ترین‌ پرواز‌های ممکن را پیدا کنید و اگر تاریخ خوبی برای سفر نداشته‌ باشید واقعا می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. در این اپلیکیشن هنگامی‌که شهر مقصد خود را انتخاب کردید تقویمی از سال جدید به شما نمایش داده می‌شود که تاریخ‌ها دارای کد رنگی هستند تا متناسب به تاریخ دلخواه شما انواع قیمت‌ها مشخص شوند. روز‌های سبز ارزان‌ترین و پس از آن نارنجی و قرمز است که قرمز گران‌ترین روز‌های پرواز را نشان می‌دهد. این برنامه دارای یک ویژگی به نام Watch this trip است که در صورت تغییر قیمت هشدار‌هایی را برای شما ارسال می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی آن پیش‌بینی قیمت است که توضیح می‌دهد قیمت در هر زمان چگونه‌ تغییر می‌کند و این اجازه را به مسافران می‌دهد تا آگاهانه در مورد رزرو خود تصمیم بگیرند.

ایربی‌ان‌بی(Air BNB)
برای اجاره خانه به جای هتل، از برنامه AirBNB استفاده کنید. پس از وارد کردن مقصد و تاریخ‌ها، می‌توانید نتایج را بر اساس نوع خانه، قیمت، امکانات رفاهی مورد نیاز و موارد دیگر فیلتر کنید. حتی برای مسافرت‌های لحظه آخری فقط می‌توانید املاکی را جستجو کنید که نیازی به تایید قبلی ندارند. اگر توانستید مورد دلخواه خود را پیدا کنید، می‌توانید مستقیما از طریق برنامه رزرو کنید. همچنین این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا در زیر برگه”Trips” به تمامی رزرو‌های خود دسترسی داشته باشید. پس از رزرو هتل در مقصد خود می‌توانید از تجربیات و تفریحات محلی مانند تور‌های کایاک، مسیر‌های پیاده‌روی، کنسرت‌ها و موارد دیگر اطلاع پیدا کنید.

دانرو(Dunro)
دانرو یکی از اپلیکیشن‌های جامع در زمینه راهنمای سفر‌های شهری ایرانگردی است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، با آگاهی کامل به شهر‌های مختلف کشور سفر کرده و در شهر‌های خود نیز به اماکن و امکانات تفریحی و اداری دسترسی داشته باشند. نام این اپلیکیشن دانرو است که با ترکیبی از کلمه بدان و برو حس یک راهنمای سفر و گردشگری را به کاربران منتقل می‌کند.
یکی از مهمترین ویژگی‌های این برنامه، جستجوی ساده و کاربردی آن است.
شما می‌توانید با جستجوی نام مکان یا خدمت مورد نظر خود به تمامی موارد مربوط دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن با بیش از ۵۰۰ هزار مکان مختلف امکان سفری آسوده و راحت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

چمدان
جمع آوری وسایل و آماده کردن چمدان همیشه یکی از کار‌های لذت بخش و سخت هر سفری است. اکثر افراد به صورت ذهنی وسایل خود را برای سفر جمع می‌کنند و معمولا یک یا دو مورد از دست می‌رود و فراموش می‌شود. یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از حرکت به سمت مقصد متوجه شوید یکی از مهمترین وسایل خود را جا گذاشته‌اید.حتما تا الان متوجه شده‌اید که چمدان برنامه‌ای بسیار کاربردی است. اپلیکیشن چمدان برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات ساخته شده است. با این اپلیکیشن شما می‌توانید لیست وسایل را بسازید و همزمان با جمع‌آوری تیک آنها را هم بزنید تا مطمئن باشید چیزی را فراموش نکرده‌اید. از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به ایجاد لیست خودکار با توجه به نوع سفر، مشخصات فردی و همراهان، امکان ویرایش لیست دلخواه، یادآوری‌ آیتم‌های دلخواه و تقویم شمسی اشاره کرد.
برخی از اپلیکیشن های سفر را برای شما معرفی کردیم و امیدواریم با استفاده از آنها سفری راحت را پیش رو داشته باشید.
همچنین ما راهکار‌های مناسبی را برای جمع آوری چمدان شما ارائه داده‌ایم که می‌توانید برای مطالعه آنها اینجا کلیک کنید.
شاید سفر رفتن با کودکان هم یکی از دغدغه‌های زندگی شما باشد و گاهی سفر کردن با آنها برای شما سخت شده باشد اما با مطالعه راهکار‌های سفر با کودکان می‌توانید این مشکل را هم حل کنید. جهت مطالعه مقاله سفر با کودکان اینجا کلیک کنید.

#تعطیلات رویایی #آژانس تعطیلات رویایی #بالی #سفر #مسافرت #سفر رفتن #اندونزی #جزیره بالی #تور #قطار #هواپیما #اتوبوس #بلیط #هتل #معبد #برنج #نقاشی #مقدس #نقاش #معبد تانالات #تاریخ #موزه دن آنتونیو بلنکو #جزیره سنگی # خدای دریاها #گردشگری #زیبا #غروب #ترکیه #ارمنستان #عمان #اوگاندا #کنیا #تور نوروزی #نوروز 1400 #جذاب #طبیعت #طبیعت بکر #تفریح #گردشگری #میمون #جنگل #تفریحات آبی #باغ آبی #معبد #معابد مقدس #کنراد هیلتون #پدر هتلداری #موفق #موفقیت #افراد موفق #هیلتون #هتل هیلتون #هتلهای زنجیره ای هیلتون #اپلیکیشن #هوشمند #اپلیکیشن کاربردی #اپلیکیشن سفر #چمدان #دانرو #هاپر #ایر بی ان بی