بهترین کشور های جهان برای تحصیل

تحصیل در خارج از کشور همواره یکی از راه‌های پرطرفدار مهاجرت برای ایرانیان بوده است. عوامل متعدد و مهمی در انتخاب مقصد برای یک دانشجو وجود دارد، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آشنایی با فرهنگ جدید، دستیابی به اهداف شغلی مناسب، تحصیل رایگان یا با هزینه کم، دسترسی به سطح بالا‌تری از آموزش، دریافت ویزا بدون دردسر و… اشاره کرد.
برخی ار کشور ها وجود دارند که اغلب این شرایط را برای دانشجویان فراهم می‌کنند تا بتوانند دانشجویان را جذب کنند. از جمله کشور‌هایی که موقعیت مطلوبی برای مهاجران تحصیلی فراهم می‌آورند عبارتد از: کانادا، سوئد، نروژ، استرالیا، هلند، دانمارک، آلمان و… .
در ادامه این مطلب قصد داریم دلایل انتخاب این مقاصد توسط دانشجویان را برای شما شرح دهیم.

چرا کانادا یکی از پر‌طرفدار‌ترین مقاصد تحصیلی می‌باشد؟
۱) برخورداری از برترین سطح کیفیت زندگی و رفاهی : هزینه‌های زندگی در کانادا به نسبت درآمد افراد در این کشور بسیار مناسب می‌باشد و همین امر باعث می‌شود که زندگی در کانادا در سطح بالایی قرار داشته باشد.
۲) داشتن دانشگاه‌های فوق‌العاده خوب برای ادامه تحصیل: کانادا دارای دانشگاه‌های بسیار مطلوبی برای ادامه تحصیل می‌باشد که از نظر رنکینگ جهانی دارای رتبه‌های ۲ تا ۳ رقمی می‌باشند.
۳) امکان بورسیه شدن در دانشگاه‌های دولتی و معتبر کانادا
۴) امکان اشتغال پس از پایان تحصیلات یا همزمان با آن: کانادا امروزه به نیروی جوان بسیاری نیاز دارد و اغلب زمینه‌های کاری آن با کمبود نیرو مواجه شده است. به همین دلیل اغلب دانشجو‌های مشغول به تحصیل در این سرزمین پس از به اتمام رساندن تحصیلاتشان می‌توانند جذب بازار کار شوند و از سطح رفاهی خوبی برخوردار شوند.
۵) امکان اخذ اقامت دائم پس از پایان تحصیلات
جهت آشنایی با بهترین دانشگاه های کانادا اینجا کلیک کنید.

چرا سوئد را برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم؟
۱) وجود سیستم عالی آموزشی در سوئد: یکی از مزیت‌های این سیستم آموزشی پاس کردن درس‌ها به صورت تک درس می‌باشد. برای مثال امکان دارد شما در طول یک ترم ۲۰ هفته‌ای ۵ درس را در طول ۴ هفته بگذرانید و سپس امتحان آن را بدهید.
۲) امکان کار نیمه وقت حین تحصیل: دانشجویان بسیاری در سوئد وجود دارند که حین تحصیل مشغول به کار هستند. البته در دوران دانشجویی فقط اجازه کار پاره وقت به شما داده خواهد شد و امکان کار تمام وقت در این دوران وجود ندارد.
۳) امکان اخذ ویزای کار پس از پایان تحصیل
۴) دریافت مدارک تحصیلی معتبر در سطح بین‌المللی: به دلیل اینکه دانشگاه‌های کشور سوئد دارای سطح علمی بسیار بالا و همچنین دارای رتبه‌های جهانی بسیار خوبی می‌باشند مدارک ان‌ها نیز از اعتبار جهانی برخوردار هستند.
جهت آشنایی با بهترین دانشگاه های سوئد اینجا کلیک کنید.

چرا آلمان را برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم؟
۱)برخورداری از درآمد بالا در برابر هزینه‌های زندگی
۲) امکان تحصیل رایگان در بیشتر دانشگاه‌های این کشور
از زمانی که دولت آلمان تصمیم گرفت تا تحصیل را در این کشور رایگان کند، تعداد زیادی از دانشجویان جذب دانشگاه‌های این کشور شدند و همین عامل باعت شد تا آلمان یکی از کشور‌های مهاجر پذیر در زمینه تحصیل باشد.
۳) کیفیت بالای زندگی در این کشور: آلمان یکی از بهترین کشور‌های جهان و البته اروپا از نظر استاندارد زندگی می‌باشد.
جذب دانشجویان پس از تحصیل به بازار کار: فرهنگ کار دوستی، نرخ بی‌کاری بسیار پایین و میانگین درآمد بسیار مطلوب از جمله مزیت‌های این کشور برای تحصیل و ادامه زندگی می‌باشد.

چرا انتخاب دانمارک به عنوان یک مقصد تحصیلی کار درستی است؟
۱)برخورداری از سطح علمی بسیار بالا: نظام آموزشی دانمارک به گونه‌ای طراحی شده است که خلاقیت را در دانشجویان بر‌ می‌انگیزد، تفکر تحلیلی و انتقادی را رواج می‌دهد و… . همچنین استادان و اساتید بسیار مجرب و کارآزموده‌ای در مکان‌های علمی مشغول به تدریس هستند و تمامی این موارد باعث ایجاد سطح علمی بسیار بالا می‌شود.
۲) بالا بودن سطح فرهنگ بین مردم دانمارک: در دانمارک احترام و ارزش قائل شدن چه برای مهاجران و چه برای مردم دانمارک از ارزش های بسیار مهم محسوب می‌شود.
۳) امکان تحصیل در بیش از ۷۰۰ رشته به زبان انگلیسی: یکی از چالش‌های ما ایرانیان برای یادگیری زبانی به جز زبان انگلیسی هست که دولت دانمارک این مشکل را بر طرف کرده است.
۴) وجود سیستم حمل و نقل آسان برای دانشجویان حتی در راه‌های بین شهری

تعدادی از کشور‌های مهاجر پذیر در زمینه تحصیل را به شما معرفی کردیم و امیدواریم با مطالعه آن انتخاب درستی در امر انتخاب مقصد خود برای ادامه تحصیل داشته باشید. جهت مطالعه ارزانترین شهر های دانشجویی اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از نحوه اخذ اقامت تحصیلی و مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی