تفریحات بالیایی

تعداد زیادی از تفریحات و سرگرمی‌های مختلف در سراسر جزیره بالی وجود دارند که به توریست‌ها و گردشگرانی‌ که به آنجا سفر کرده‌اند این امکان را می‌دهد که از سفرشان نهایت لذت را ببرند. در ادامه به معرفی برخی از مکانهای تفریحی بالی اشاره می‌کنیم .

۱) جنگل میمون‌های اوبود( monkey forest)
جنگل میمون‌های اوبود بیش از ۷۰۰ ماکاک دم بلند خاکستری را در خود جای داده است. این پناهگاه طبیعی که به جنگل مقدس میمون پادانگتگال نیز معروف است، مسیر‌هایی را از طریق یک جنگل جوز هندی برگ دار به چندین معبد باستانی متصل می‌کند. به دلیل مدیریت جامعه، موقعیت مکانی و سهولت دسترسی، این جنگل را به یک حیات وحش محبوب در بالی تبدیل شده است. شما می‌توانید این میمون‌های بازیگوش را در زیستگاه طبیعی خود در حالی که در لبه‌های سایه‌بان در حال چرخش هستند و از موز تغذیه می‌کنند را ببینید.
این جنگل همچنین دارای چندین معبد باستانی است که دارای مجسمه‌های نگهبان پوشیده از خزه است. ریشه‌های درخت بنیان که از پله‌های این معابد آویزان است، فرصت گرفتن عکسهای عجیب و غریب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲) پارک آبی واتربام( water bam)
واتر بام بالی بهترین پارک آبی این جزیره است که دارای تعداد زیادی سرسره و استخر‌های مهیج است . این پارک آبی دارای ۳۸۰۰۰ متر مربع مساحت و دارای باغ‌های زیبا، استخر‌های بزرگ، امکانات ناهارخوری و تفریح می‌باشد.
یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب واتربام smashdown می باشد. شما در این وسیله از ارتفاع ۲۵/۹ متری شروع می‌کنید، وارد یک کپسول می‌شوید که در زیر پای شما یک دریچه قرار دارد و سپس شما را از یک ناودان رها می‌کند.
“بومرنگ” منحصر به فرد به شما اجازه می‌دهد تا ۲۰ متر سقوط کنید و سپس دوباره به همان جای اولیه بازگردید. همچنین Flow Rider Double به شما این امکان را می‌دهد تا رویای سوار شدن بر موج ۵ فوتی را تجربه کنید.

۳)باغ آبی سلطنتی تیرتاگنگا(Tirta Gonga)
باغ آبی سلطنتی تیرتاگنگا یک مکان خنک در ارتفاعات شرقی منطقه سلطنت karangasemدر دامنه یک کوه در بالی شرقی است. این کوه در ناحیه جنوب شرقی بالی قرار دارد و بلند ترین کوه بالی محسوب می‌شود. این باغ آبی در سال ۱۹۴۶ در زمان پادشاه کارنگاسم ساخته شد.
این باغ زیبا دارای ۱/۲ هکتار استخر و آب‌نما هست که توسط چمن‌های قطعه‌ای و سنگ‌های زیبا در وسط استخر‌ها و مجسمه‌ها تزئین شده است.
با ورود به این باغ اولین چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد استخر بزرگی است که در آن ردیف‌هایی از مجسمه‌های سنگی شخصیت‌های نگهبان وجود دارد که به طور مرتب چیده شده‌اند. همچنین پله‌های سنگی چند ضلعی زیبا بر جذابیت این باغ بسیار افزوده است. شما با حضور در این باغ می‌توانید از هوای خنک و دیدن ماهی‌های زیبای موجود در استخر ها لذت ببرید.
4)تفریحات آبی در بالی:
بالی به دلیل اینکه یک جزیره است انواع تفریحات آبی را از جمله موج سواری، غواصی، کایتینگ در بالای دریا، رفتینگ، واتربوم، راه رفتن در زیر آب و مشاهده صحنه جذاب شنا کردن ماهی‌ها و … شامل می‌شود که می‌توانند سفر هیجان انگیزی را برای شما رغم بزند.
تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های رویایی به این جزیره زیبا در نوروز ۱۴۰۰ می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره تور و رزرو آن با ما تماس بگیرید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مصالعه تاریخچه جزیره بالی اینجا کلیک کنید.
اهالی بالی به علت واقع شدن این جزیره در آسیا غذاهای خوش طعمی‌را مطابق با ذائقه ما ایرانی‌ها طبخ و سرو می‌کنند. جهت آشنایی با این غذا‌ها اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده مکانهای دیدنی بالی اینجا کلیک کنید.
نوروز ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.

#تعطیلات رویایی #آژانس تعطیلات رویایی #بالی #سفر #مسافرت #سفر رفتن #اندونزی #جزیره بالی #تور #قطار #هواپیما #اتوبوس #بلیط #هتل #معبد #برنج #نقاشی #مقدس #نقاش #معبد تانالات #تاریخ #موزه دن آنتونیو بلنکو #جزیره سنگی # خدای دریاها #گردشگری #زیبا #غروب #ترکیه #ارمنستان #عمان #اوگاندا #کنیا #تور نوروزی #نوروز 1400 #جذاب #طبیعت #طبیعت بکر #تفریح #گردشگری #میمون #جنگل #تفریحات آبی #باغ آبی #معبد #معابد مقدس