جاذبه های گردشگری عمان

عمان با تمام کوه‌ها و صخره‌های جنجالی‌اش هر آنچه از یک طبیعت منحصر به فرد و بکر می‌خواهید را به شما ارائه می‌دهد. طبیعت گردی در عمان در کنار بازدید از سواحل و جاذبه های تاریخی و فرهنگی دیگرش، شما را عاشق این کشور خواهد کرد.

مسجد سلطان قابوس:
یکی از زیباترین بنا‌های دوران معاصر در کشور عمان این مسجد زیبا و باشکوه است که در شهر مسقط قرار گرفته و به یکی از جاذبه های گردشگری معروف و پرطرفدار کشور تبدیل شده است. یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های مسجد، فرش دستبافت ایرانی داخل آن است که برای ساختنش، ۴ سال صرف شده است. طرح این فرش که در حدود ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و از اتصال ۴۸ قطعه کوچک و بزرگ به یکدیگر تشکیل شده از نقشه گنبد مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان و ترکیب طرح افشان شاه عباسی و سایر نگاره‌های تزئینی ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است. دیگر نکته جالب و قابل توجه این مسجد لوستر بزرگ و باشکوه آن است که در نمازخانه این مسجد آویخته شده است.

قلعه نخل:
قلعه زیبای نخل یکی از محکم‌ترین قلعه های کشور پادشاهی عمان است و در شهر نخل نیز واقع شده است. این قلعه از محبوب‌ترین قلعه های کشور است و بازدیدکنندگان بسیاری دارد. قلعه نخل یکی از بارزترین نقاط گردشگری در کشور عمان به شمار می‌رود و از موقعیت بسیار عالی و بی‌نظیر برخوردار است.

خانه اپرای مسقط:
خانه اپرایی که در مسقط قرار دارد، در طول سال میزبان اجرا ها و موسیقی‌دانان بین‌المللی اپرا است. تماشای اجرای اپرا در این مکان باشکوه، فرصت ویژه‌ای است که نباید آن را از دست داد.

کوهستان سبز:
جبل اخضر یا کوهستان سبز نام کوهی زیبا در کشور عمان و از مشهورترین کوه‌های آن، همین‌طور یکی از نقاط دیدنی کشور عمان است. در این کوه میوه‌های سردسیر و چشمه های گوناگون وجود دارد و دره های پرفراز ونشیب آن چشم انداز های منحصربه فردی به وجود آورده‌اند. حاشیه جبل اخضر برای کشاورزی مناسب است و باغ های مرکبات و مزارع زیادی نیز در دامنه آن وجود دارد.

غار مجلس‌الجن:
غار مجلس‌الجن از عجیب‌ترین و زیبا‌ترین غارهای جهان است و همینطور جزو عمیق‌ترین غارهای دنیا نیز هست. عمق این غار از یک ساختمان ۵۰ طبقه نیز بیشتر است و نام وحشت‌زای آن مسافران و ماجراجویان بسیاری را جذب می‌کند. دسترسی به این غار عمیق از طریق یک دهانه باریک است که افراد باید با طناب به درون آن بروند و به گفته کارشناسان، هرم جیزه مصر کاملا درون این غار جا می‌گیرد.

راس الجینز:
راس الجینز در شرق کشور عمان واقع شده است. این مکان یک مرکز برای جمع‌آوری و محافظت از لاکپشت هایی است که در اقیانوس هند وجود دارند. اگر در طی تابستان یا در بین ماه‌های می و اکتبر از این مکان جذاب دیدن کنید می‌توانید لاکپشت‌هایی که به ساحل آمده‌اند را ببینید یا حتی لاکپشت‌های کوچکی که به سمت دریا می‌روند را مشاهده کنید.

تعطیلات رویایی جهت اخذ ویزای توریستی عمان اقدام می‌‌نماید. برای هماهنگی با ما در تماس باشید. تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت آشنایی با ویژگی های کشور عمان اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با غذا های بی نظیر عمانی اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #ماداگاسکار #لمور #درخت بائوباب #مردم بومی #مراسم #آیین #رم #بلغارستان #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #هدیه #آسیا #تور آسیا #مسجد #مسجد سلطان قابوس #قلعه نخل #خانه اپرا #کوهستان سبز #راس الجینز #عمان #تفریح