خرید سوغات در مالدیو

جستجو و خرید سوغاتی یکی از هیجان‌انگیزترین کار‌ها در سفر است. هر زمان که قصد سفر دارید، بهتر است هدف خود را جستجوی بهترین یادگاری‌های خاص این مکان قرار دهید. زیرا این امر به شما کمک می‌کند خاطرات ساخته شده در آن محل را بار‌ها و بار‌ها به خوبی مرور کنید.
مالدیو بدون شک یکی از زیبا‌ترین کشور‌های جزیره‌ای است. در سفر به مالدیو می‌توانید به سواحل گسترده آبی لاجوردی خیره شوید و از شکوه طبیعت لذت ببرید. در ادامه ما قصد داریم شما را با بهترین سوغاتی‌های مالدیو که باید آنها را تهیه کنید آشنا کنیم.

نقاشی‌های هنری مالدیو:
شما بهترین فروشگاه‌های نقاشی را می‌توانید در مالدیو پیدا کنید. شما می‌توانید هر نقاشی با هر موضوعی که می‌خواهید را پیدا کنید و ساعتها محو در دنیای زیبای آن شوید.فروشگاه هنری Oevaali یکی از محبوب‌ترین مکانها برای خرید چنین نقاشی‌های هندی و زیبا است.

آهنربای یخچال:
آیا شما‌ هم یکی از کسانی هستید که دوست دارید آهنربا‌های یخچالی را از مکانهای مختلفی که بازدید می‌کنید انتخاب کنید؟ این یک روش عالی برای علامت‌گذاشتن جای پای خود در جهان است. در سراسر مالدیو، آهنربا‌های فلزی فانتزی زیادی را خواهید دید که نه تنها برای خود بلکه برای دوستان و آشنا‌های خود نیز می‌توانید تهیه کنید تا بتوانید به آنها ثابت کنید که در سفر خود همواره به یاد آنها بوده‌اید.
گردنبند‌های دستساز:
از آنجا که مالدیو بهترین سواحل را در خود جای داده است، تعداد زیادی سنگ و صدف و… در آنجا پیدا خواهید کرد. مردم محلی در مالدیو از این سنگ‌ها استفاده‌های بسیاری می‌کنند که یکی از آنها درست‌کردن گردنبند‌های بسیار زیبا می‌باشد. این کار باعث ایجاد جواهرات فانتزی عالی می‌شود و همچنین در بین مردم نیز محبوبیت زیادی دارند. می‌توانید این گردنبند‌ها را به عنوان هدیه و سوغات تهیه کنید و به عزیزانتان هدیه‌ دهید یا اینکه با تهیه آنها برای خود همیشه خاطرات سفر خود را به همراه داشته باشید.

کشی‌های مینیاتوری محلی:
چوب درخت نارگیل منبع دیگری است که در مالدیو برای تولید انواع مختلف محصولات استفاده می‌کنند. در این کشور می‌توانید بسیاری از کشتی‌های مینیاتوری بومی را پیدا کنید که به طور پیچیده‌ای از چوب نخل نارگیل ساخته شده‌اند.(البته این کشتی‌ها ۱ تا ۱/۵ متر طول دارند).
در بازار‌های محلی تنوع زیادی را در این کشتی‌ها پیدا خواهید کرد. این کالا یک یادگاری فوق‌العاده است که می‌توانید تهیه کنید اما هنگام خرید آن به امکان حمل و نقل آن هم دقت کنید، زیرا ممکن است حمل ان کمی سخت باشد.
در مقابل این کشتی های زیبا اما بزرگ قایق‌های کوچک زیبایی به نام دونیس وجود دارند که به راحتی می‌توانید آن را در ساک خود حمل کنید و هر‌جا که می‌خواهید ببرید.
حتما از قایق‌های زیبا و عظیم مالدیو شنیده‌اید. دونیس‌ها نسخه‌های مینیاتوری این قایق‌ها هستند. این نسخه‌های مینیاتوری بسیار محبوب هستند که مانند یک سوغاتی عالی عمل می‌کنند و می‌توانید برای دوستان خود به خانه ببرید. آنها مطمئنا از صنایع دستی مردان مالدیو خوشحال خواهند شد. این دونیس‌ها بیشتر در منطقه Chaananee Magu در مالدیو یافت می‌شوند. این بازار خیابانی دارای بسیاری از مغازه‌های محلی و سایر محصولات صنایع دستی است.

حصیر:
حصیر یکی از یادگاری‌های مشهور و زیبای مالدیو است این زیر‌انداز‌ها و مجسمه‌ها کاملا با استفاده از از دست ساخته می‌شوند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی گاهی‌ اوقات آنها را با دستگاه نیز می‌بافند. شما می‌توانید این حصیر ها را در رنگ‌های پر زرق و برق و زیبا بیابید و از خرید آنها لذت ببرید. هدف بیشتر توریست‌هایی که به مالدیو می‌آیند خرید این حصیر ها است زیرا زیبایی خانه شما را طوری تامین می‌کنند که هیچ کالای دیگری نمی‌تواند.
اینها بهترین سوغاتی‌های مالدیو بودند که می‌توانیم از آنجا تهیه کنیم و با دیدن آنها خاطرات سفر خود را مرور کنیم. وقتی در مالدیو شروع به خرید می‌کنید نگران قیمت‌ها نباشید زیرا عرضه کالا در مالدیو بسیار به صرفه‌تر از مکانهای دیگر است و شما می‌توانید با اندک هزینه‌ای مناسب بهترین هدیه‌ها را تهیه کنید.
آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های رویایی به مالدیو در ایام نوروز ۱۴۰۰ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به تور و رزرو آن با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه تاریخچه جزایر مرجانی مالدیو اینجا کلیک کنید.
جهت ممطالعه و مشاهده مکانهای دیدنی و آرام‌بخش مالدیو اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه فرهنگ غذایی مالدیو‌ها اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه و مشاهده مراکز خرید در مالدیو اینجا کلیک کنید.