دلایل ریجکت ویزای شینگن

اگر به هر دلیلی درخواست شما برای ویزا رد شد، نحوه اعتراض به ریجکت ویزای شینگن به چه ترتیب است؟ این پرسشی است که ذهن بسیاری از متقاضیان سفر یا کار در اروپا را به خود مشغول کرده است. اینکه بدانیم به چه دلیلی سفارت درخواست ما برای ویزا را رد کرده است شاید نخستین قدم برای اعتراض به ریجکت ویزای شینگن باشد.
با اطلاع از دلیل و یا دلایل رد درخواست ویزا می‌توان با ارسال نامه‌ای به سفارت مربوطه موسوم به نامه اعتراض به ریجکت ویزای شینگن اعتراض خود را اعلام کرد. البته این نامه چه از نظر فرم و چه از نظر محتوا ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.
بند(۳)۲۳ توافقنامه شینگن به صراحت اعلام می‌دارد تمامی افرادی که با رد ویزای شینگن مواجه شده‌اند این حق را خواهند داشت تا به این رای اعتراض کنند و همانطور که اشاره شد نگارش دقیق و اصولی نامه اعتراض به رد ویزای شینگن تنها راه موجود است. برای این منظور ابتدا نامه ریجکتی ارسال شده از سفارت را به دقت مطالعه کنید تا از دلیل و یا دلایل ارائه شده برای ریجکت ویزای شینگن خود مطلع شوید.
سپس اگر مطمئن هستید مدارکی که برای دریافت ویزا به سفارت ارائه داده‌اید درست بوده‌اند و دلایل اشاره شده برای رد درخواست شما را پوشش می‌دهند با توضیح مجدد آنها در نامه اعتراض و برجسته کردن آنها برای تغییر رای صادر شده اقدام کنید. همانطور که اشاره شد این نامه تنها شانس شما برای تغییر ریجکت ویزای شینگن است پس حتما پیش از نگارش آن با کارشناسان رفع ریجکتی ویزای شینگن مشورت کنید.

دلایل ریجکت ویزای شینگن
۱) قانع نشدن آفیسر پرونده دلیل اصلی رد شدن ویزا
۲) ارائه توضیحات ناکافی درخصوص هدف و نحوه اقامت
۳) فقدان و یا ناکافی بودن مدارک مالی لازم برای تامین هزینه‌های سفر
۴) ارائه ندادن مدارک اقامت و یا مدارک ناقص
۵) فعالیت های مجرمانه در گذشته و حال
۶) ارائه برنامه سفر مبهم
۷) دلایل اثبات بازگشت متقاضی به کشور مبدا
۸) پاسپورت مخدوش و آسیب دیده
۹)ارائه مدارک جعلی
و….
همانطور که در این مطلب متوجه شدید رد شدن ویزای شینگن هزینه‌های سنگینی مثل از دست دادن زمان و از دست دادن اعتبار را در پی دارد. برای همین بهترین راه اقدام از طریق کارشناسانی است که با سالها تجربه و مواجهه با انواع دلایل ریجکتی مسیر دریافت ویزا و یا رفع ریجکتی را بلد هستند. اما پیدا کردن کارشناس و موسسه‌ای معتبر هم خود نیاز به دقت فراوان دارد.
خوشبختانه آژانس تعطیلات رویایی در امور اخذ ویزا با بهره‌مندی از تیم اجرایی مجرب در حوزه ویزای شینگن و رفع ریجکتی ویزا از طریق سفارت‌ها در خدمت متقاضیان محترم خواهد بود.
جهت آشنایی با ویزای شینگن اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #کانادا #اقامت #ویزا #اقدام #تاریخچه #جنگ #پوست #تجارت پوست #فرانسه #اروپا #اروپاییان #رفع ریجکت #عوامل ریجکت #متخصص #ویزای شینگن