زمینه های شغلی در سوئد


کشور سوئد از کشورهای واقع در شمال اروپا و جزو اتحادیه اروپا می‌باشد. بنابراین برای متقاضیان علاقه‌مند به مهاجرت به اروپا اخذ ویزای کار در سوئد به معنی دسترسی به تمامی کشورهای عضو شینگن می‌باشد.
داشتن چندین سال تجربه کاری و علم به اون کار در کنار مسلط بودن به زبان‌های انگلیسی و سوئدی می‌تواند ضامن فراهم آوردن یک زمینه راحت برای اخذ اقامت این کشور باشد.
از مزیت های کار کردن در سوئد می‌توان به مبارزه با تبعیض، اخذ اقامت برای خانواده، سیستم رفاه و نوآوری را نام برد.
مبارزه با تبعیض: قوانین مبارزه با تبعیض سوئد تضمین می‌کند که هرکس بدون توجه به قومیت، مذهب، جنسیت، سن و معلولیت‌های جسمی حق کار در سوئد را دارد.
اجازه اخذ اقامت برای خانواده: هنگامی که شما در سوئد مجاز به کار می‌شوید نه تنها می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود اقامت دریافت کنید بلکه دولت سوئد شرایط کار و تحصیل در سوئد را برای اعضای خانواده شما فراهم می کند.
نوآوری: کشور سوئد نوآوری را تشویق می‌کند و از شرکت‌هایی که در زمینه‌های مهندسی و پزشکی به نوآوری می‌پردازند حمایت می‌کند. رتبه بندی‌های بین‌المللی، مانند شاخص نوآوری جهان نشان می‌دهد که سوئد رهبر نوآوری جهان است.
سیستم رفاه در سوئد: هنگام کار در سوئد لازم نیست که نگران مراقبت‌های بهداشتی، مراقبت از کودکان یا آموزش فرزندان خود باشید. دولت سوئد در این‌ رابطه کمک هزینه‌هایی را در نظر گرفته است که استفاده از این امکانات را برای شما مقرون به‌صرفه می‌‌کند و حتی بعضی از امکانات را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
مدارک مورد نیاز برای کار در سوئد:
از جمله مراحل اصلی دریافت هر نوع ویزایی، تهیه مدارک مورد نیاز آن است.
۱) ارائه پاسپورت معتبر
۲) ارائه پیشنهاد شغلی که در اداره کار و مهاجرت تائید شده است.
۳) پیشنهاد شغلی حداقل باید ده روز در سوئد منتشر شده باشد.
۴) مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶/۵
۵)ارائه رزومه کاری(cv)
مشاغل مورد نیاز کشور سوئد:
در کشور‌های اروپایی مدرن، معمولا مشاغلی وجود‌ دارند که با کمبود نیرو مواجه می‌باشند. عموم افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار در سوئد را دارند، می‌بایست به لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد توجه نمایند.
از جمله مشاغل مورد نیاز کشور سوئد می‌توان به مهندسی طراحی سایت، تحلیل‌گر مسائل اقتصادی، مهندسی داده‌ها، تکنسین مرکز داده‌ها (IT)، مدیر بازاریابی، مدیر توصعه تجارت، مدیر فروش، پزشک، دندانپزشک، پرستار و در آخر به مهندسی معماری اشاره کرد. این مشاغل عموما بر اساس میزان تقاضا و نیروی کار موجود در سوئد تعیین می‌شود واکثر مهاجران به جهت پایین آوردن میزان ریسک خود، برای این مشاغل اقدام خواهند کرد.
تمام موارد مورد نیاز جهت مهاجرت از طریق کار به کشور سوئد را اطلاع رسانی کردیم و در آخر شایان ذکر است تعطیلات رویایی ارائه دهنده انواع خدمات جهت اخذ اقامت کشور سوئد همراه با خانواده و کار را ارائه می‌دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط اخذ اقامت با ما در تماس باشید.
تلفن:22243040
جهت مطالعه شرایط ویزای کار اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخ کشور سوئد اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از موقعیت و ویژگی های کشور سوئد اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط تحصیل در کشور سوئد اینجا کلیک کنید.
#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد