فستیوال های دبی

همانطور که می‌دانید طی سال‌های اخیر صنعت گردشگری و توریسم در دبی بسیار رواج پیدا کرده است. شاید بسیاری از ما این تصور را داشته باشیم که رونق گردشگری در دبی فقط به علت مراکز تفریحی و مراکز خرید و تجاری متعدد می‌باشد. اما این تصور کاملا اشتباه است. سالیانه جشنواره‌های بسیاری در دبی برگزار می‌شوند که نه تنها از ایران بلکه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از جشنواره‌ها و فستیوال‌هایی که در دبی برگزار می‌شوند آشنا کنیم.

جام جهانی اسب دوانی در دبی
جام جهانی اسب دوانی دبی اولین بار در سال ۱۹۹۶ برگزار شد. مسابقه‌ای که یکی از برترین چالش‌های جهان به حساب آمد و توجه میلیون‌ها علاقه‌مند به اسب و سوارکاری را به خود جلب کرد. از آن پس دبی هرساله در آخرین شنبه ماه مارس میزبان یکی از بزرگترین مسابقات اسب دوانی دنیا است. در این مسابقات بامهارت‌ترین سوارکار‌های جهان به همراه معروف‌ترین و ورزیده‌ترین اسب‌های دنیا به رقابت می‌پردازند و برندگان این مسابقه مبالغ قابل توجهی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

جشنواره غذای دبی
یکی از هیجان‌انگیزترین رویداد‌های سال، جشنواره غذای دبی(DFF) است. مرکز مدیا سیتی شهر دبی هرساله معمولا در ماه مارس به جشنواره غذا اختصاص داده می‌شود. این جشنواره بزرگ و جذاب ۷ روز به طول می‌انجامد و از ۲ جهت بسیار حائز اهمیت می‌باشد. ۱) آشپز‌های تازه کار از سراسر جهان فرصت نشان دادن مهارت خود را در این ۷ روز دارند و می‌توانند مشتری‌های زیادی را جذب کنند. ۲) بهترین و برترین سرآشپز‌های جهان در این مدت می‌توانند به دبی بیایند و تمام مهارت خود را به کار بگیرند، غذا‌های بی‌نظیر طبخ کنند و هنر آشپزی خود و فرهنگ غذایی کشورشان را به رخ جهانیان بکشند. همچنین علاوه بر تمام این مزایا گردشگران بسیاری در این دوره به دبی سفر می‌کنند تا بتوانند در یک دوره زمانی کوتاه تعدادی از غذا‌های سراسر جهان را بچشند.

جشنواره روز ملی
دبی هر ساله در تاریخ دوم دسامبر، سالگرد استقلال خود را از بریتانیا جشن می‌گیرد. آتش بازی، تجمیع اتومبیل‌ها در شهر و نمایش‌های رقص متداول‌ترین فعالیت‌ها و شادی‌ها در این روز هستند. در حالی که برج خلیفه پرچم امارات را به نمایش می‌گذارد، مرکز شهر دبی با آتش‌های رنگارنگ روشن می‌شود. در این زمان، این مکان، مملوء از مردمی است که به دنبال دیدن آتش‌بازی و جشن بزرگ روز ملی هستند. در این روز جشنی بزرگ در سرتاسر دبی برپا است.

نمایشگاه جیتکس دبی
جیتکس یک نمایشگاه و کنفرانس رایانه‌ای و الکترونیکی سالیانه است که در دبی در مرکز تجارت جهانی دبی در ماه اکتبر برگزار می‌شود. این نمایشگاه در خاور میانه شرکت کننده‌های زیادی را به خود جلب کرده است. عموما افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنندعبارتند از متخصصان فناوری اطلاعات، علاقه‌مندان به فناوری، دانشجویان و همچنین بازرگانان.
جالب است بدانید که شرکت مایکروسافت در این نمایشگاه از ویندوز ۷ رونمایی کرد.
همانطور که در پیش گفتیم، یکی از دلایل سفر افراد به دبی برگزاری فستیوال‌های بی‌نظیر و جذاب است. در این مطلب تعدادی از جشنواره‌هایی که سالیانه در دبی برگزار می‌شوند را به شما معرفی کردیم.
آژانس تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های جذاب به دبی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
اگر قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال یک مجموعه تفریحی بی‌نظیر می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب پارک آبی اکواونچر را بخوانید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب چرا به دبی سفر کنیم اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده آفر‌های ویزای دبی اینجا کلیک کنید.
#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #اقامت در سوئد #تحصیل در سوئد #مهاجرت به سوئد #دانشگاه #ارزان #المان #دانشگاه #ویزا #ارزان ترین شهر ها #دبی #مراکز خرید دبی #ویزا توریستی دبی #سفر به دبی #پارک ابی #پارک ابی اتلانتیس #سرسره #کوسه #هیجان #شهربازی #فستیوال #دبی #اسب دوانی #فستیوال غذا #فستیوال روز ملی #نمایشگاه جیتکس