تایید دیجیتالی سوابق آزمایش و واکسیناسیون مسافران در دبی

تایید دیجیتالی سوابق آزمایش و واکسیناسیون مسافران در دبی
دبی، به‌عنوان یکی از اولین شهرهای جهان، طرح تایید دیجیتالی سوابق آزمایش و واکسیناسیون «کووید-۱۹» مسافران مستقر در امارات متحده‌ي عربی را با مشارکت شرکت هواپیمایی «امارات» (Emirates) آغاز کرده است.

شرکت هواپیمایی امارت دبی، به‌تازگی از اجرای طرح تایید دیجیتالی سوابق آزمایش و واکسیناسیون مسافران مستقر در امارات متحده‌ی عربی خبر داده است.

این طرح پس از گذشت دو ماه از امضای قرارداد میان هواپیمایی امارات و «سازمان بهداشت دبی» (DHA) آغاز شد و هم‌اکنون، همه‌ی مسافرانی که تست «پی‌ سی آر» (PCR) خود را در دبی انجام داده‌اند، می‌توانند بدون ارائه‌ی کپی نتیجه‌ی تست کرونا، مراحل چک-این پرواز خود را در فرودگاه دبی انجام دهند.

علاوه بر این، کسانی که واکسن «کووید-۱۹» خود را در مرکز بهداشت دبی دریافت کرده‌اند، نیز می‌توانند گواهی واکسیناسیون به‌همراه نتیجه‌ی تست پی سی آر خود را، در هنگام چک-این پروازها هماهنگ‌سازی و ارائه‌ کنند.

لازم به ذکر است، هواپیمایی امارات تنها اطلاعات مربوط به «کووید-۱۹» در شرایط ورود به مقاصد مختلف را پشتیبانی کرده و پس از انجام مراحل چک-این مسافران، اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی مسافر از سیستم پردازش این هواپیمایی حذف خواهد شد.

طرح تایید دیجیتالی سوابق مسافران، ضمن تطابق اطلاعات مسافران با قوانین ورود به کشورهای مختلف، منجر به کاهش زمان پردازش و افزایش امنیت و دقت پروسه‌ی بررسی مدارک مسافرانی که از فرودگاه بین‌المللی دبی به مقاصد جهانی سفر می‌کنند، خواهد شد.

به‌گفته‌ي یکی از مسئولان سازمان بهداشت دبی، مرحله‌ی بعدی طرح تایید دیجیتال، ادغام ایمن سوابق بهداشتی مسافران در پلتفرم «یاتا تراول پس» (IATA Travel Pass) است که منجر به تسهیل شرایط سفر برای مسافران خواهد شد.

لازم به ذکر است، مسافرانی که تست کرونا و واکسیناسیون خود را در خارج از امارت دبی انجام ‌داده‌اند، باید نسخه‌ی کپی نتیجه آزمایش و گواهی واکسیناسیون خود را در هنگام چک‌-این ارائه دهند.

تعطیلات رویایی تمام اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای توریستی دبی انجام می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: 22243040