آغاز جشنواره سورپرایز تابستانی دبی از جولای ۲۰۲۱

آغاز جشنواره سورپرایز تابستانی دبی از جولای ۲۰۲۱
۲۴‌امین دوره جشنواره «سورپرایز تابستانی دبی» از اول جولای ۲۰۲۱ (۱۰ تیرماه ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد
«دبی سامر سورپرایزز» (Dubai Summer Surprises) یا «جشنواره سورپرایز تابستانی دبی» (DSS) یک جشنواره تابستانی سالیانه و بسیار محبوب در دبی است که طی آن افراد می‌توانند با تخفیفات قابل‌توجه، کالاهای مورد نیاز خود را از خرده‌فروشی‌ها و برندهای معتبر خریداری کنند. علاوه‌براین مورد، برگزاری نمایش‌‌های مختلف، سرگرمی‌های متنوع، کنسرت‌ها و موارد دیگر در خلال برگزاری نمایشگاه باعث شده، «دبی سامر سورپرایزز» یکی از محبوب‌ترین نمایشگاه‌های خانوادگی در دبی باشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه دبی سامر سورپرایزز
جشنواره سورپرایز تابستانی امسال دبی از تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۱ تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۰ تیرماه تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به مدت ده هفته ادامه خواهد داشت، فرصت مناسبی برای یک سفر تابستانی و خریدی ارزان از بهترین فروشگاه‌های دنیا است. این جشنواره با رعایت آخرین پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» برگزار خواهد شد.

آغاز جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی
جشنواره سورپرایز تابستانی امسال با آتش بازی‌، نمایش فواره‌های برج خلیفه و نمایش «ایمجین» (Imagine) در «دبی فستیوال سیتی مال» (Dubai Festival City Mall) آغاز خواهد شد. شرکت در این جشنواره مزایای بسیاری دارد که علاوه‌بر موارد فوق، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

امکان شرکت در سینماهای خانوادگی و پروژه‌های هنری تابستانی
وجود بیش از صدها رستوران و کافه در محل برگزاری جشنواره
شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف و برنده شدن جوایز شگفت‌انگیز