ارزانترین شهرهای سوئد برای مهاجرت


سوئد از جمله کشور‌هایی است که سالیانه مهاجران زیادی را برای کار و تحصیل می‌پذیرد. و همچنین امروزه مهاجرت به این کشور بسیار رایج شده است. همانطور که در مطالب قبل گفته شد یکی از معیار‌های انتخاب یک کشور یا یک شهر برای مهاجرت، بررسی هزینه‌های زندگی و یا تحصیل در آن است. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی شهر‌های ارزان قیمت در کشور سوئد، از نظر هزینه‌های زندگی و تحصیل می‌پردازیم.
شهر سولنا:
شهر سولنا شهری واقع در شمال استکهلم می‌باشد. این شهر برای مهاجرانی که به دنبال زندگی سرشار از آرامش هستند، بسیار مناسب است. کسانی هم که به قصد تحصیل به این شهر مهاجرت می‌کنند می‌توانند با استفاده از قطار‌های بین شهری در زمانی بسیار کم خود را به استکهلم برسانند و به راحتی به امکانات موجود در استکهلم از جمله دانشگاه‌های بسیار معتبر، مراکز تحقیقاتی پیشرفته، کتابخانه‌های مجهز و… استفاده کنند.
دلیل ارزان بودن این شهر کم بودن میزان مالیات آن است. نرخ مالیات در شهر سولنا بسیار پایین بوده و شرکت‌ها مجبور به پرداخت مالیات‌های بسیار سنگین نیستند و به همین دلیل قیمت کالا کاهش پیدا می‌کند. هزینه‌های زندگی از جمله مسکن و خوراک و پوشاک و… در این شهر نسبت به شهر‌های دیگر حدود ۳ درصد پایین تر است و به عقیده برخی از ساکنان آن، سولنا کوچک‌ترین و ارزان‌ترین شهر سوئد می‌باشد.

شهر مالمو:
این شهر زیبا در مقایسه با بسیاری از شهر‌های سوئد دارای هزینه‌های مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر برای زندگی است. شهر مالمو یک شهر صنعتی دانشگاهی است و دانشگاه آن دارای رتبه‌ی ۲۵ در میان دانشگاه‌های این کشور است. این دانشگاه حدود ۲۴۰۰۰ دانشجو دارد و مدارک اعطا شده از طرف این دانشگاه دارای اعتبار بین‌المللی می‌باشد. همچنین دانشگاه مالمو یک مرکز تحقیقاتی معتبر بوده و نقش مهمی را در تبدیل شهر مالمو به یک شهر صنعتی داشته است. دانشگاه مالمو دارای ۵ دانشکده است که همه آنها دارای حوزه‌های تحقیقاتی معتبر هستند.
این شهر اقتصاد بسیار پر رونقی دارد و عمده اقتصاد آن بر پایه تحقیقات و البته حمل‌ و نقل‌های آبی استوار است زیرا مالمو یک شهر ساحلی می‌باشد.
حمل و نقل در این شهر و یا حتی به شهر‌های اطراف بسیار راحت و کم هزینه است و ساکنان این شهر به راحتی می‌توانند به راه‌آهن و قطار‌های بین شهری و برون شهری دسترسی داشته باشند.
به طور کلی در مورد اقامت در این کشور باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچه شهر‌های کوچک‌تری را برای اقامت انخاب کنید هزینه‌های کمتری را نیز باید بپردازید اما در نظر داشته باشید که هرچه یک شهر کوچک‌تر باشد امکانات رفاهی کمتری برای زندگی دارد و امکانات آن نیز به همان نسبت کمتر بوده و برای فراهم کردن این امکانات باید به شهر‌های اطراف بروید. البته ماگفته نماند که تمام این شهر‌ها سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته‌ای را دارند که شما می‌توانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه به شهر‌های اطراف سفر کنید و نیاز‌های خود را برطرف کنید.
در این مطلب ارزانترین شهر‌های سوئد برای مهاجرت را به شما معرفی کردیم و امیدواریم مطالعه آن برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای مهاجرت با ما تماس بگیرید و از شرایط آن با خبر شوید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
اگر علاوه بر سوئد به مهاجرت تحصیلی به کشور‌های دیگر هم فکر می‌کنید مطلب بهترین کشور‌های جهان برای تحصیل را مطالعا کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب ارزان‌ترین شهر‌های کشور کانادا برای مهاجرت و تحصیل اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با دانشگاه‌های مطرح کشور سوئد اینجا کلیک کنید.
#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #اقامت در سوئد #تحصیل در سوئد #مهاجرت به سوئد #دانشگاه #ارزان