ارزانترین شهر های آلمان برای تحصیل

مهاجرت به آلمان راهی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر است و امروزه شاهد مهاجرت‌های فراوان به این کشور هستیم اما با توجه به شرایط اقتصادی، اغلب مهاجران به دنبال مهاجرتی با هزینه‌های کمتر هستند. به همین دلیل ما قصد داریم تا شما را با برخی از ارزان‌ترین شهر‌های آلمان برای مهاجرت‌های تحصیلی آشنا کنیم.

شهر پاساو
یکی از ارزان‌قیمت‌ترین شهر‌های دانشجویی در آلمان شهر پاساو می‌باشد. زندگی در این شهر برای دانشجویان بین‌المللی بسیار مقرون به صرفه است و هزینه اجاره خانه، هزینه غذا، هزینه پوشاک، هزینه‌های آب و برق و… نسبت به شهر‌های دیگر بسیار ارزان‌تر است. سطح رفاه در این شهر بسیار بالا است به طوری که شاخص امنیت و شاخص مراقبت‌های درمانی بسیار بالا و شاخص آلودگی هوا در این شهر بسیار پایین است.
لازم است دانشجویانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند، راجع به دانشگاه پاساو اطلاعاتی داشته باشند. این دانشگاه دارای رتبه ۲۳ در میان دانشگاه‌های آلمان را دارد و ارائه دهنده رشته‌های علوم اجتماعی، حقوق، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت دولتی و… می‌باشد.

شهر کرفلد
برای دانشجویانی که اقدام به گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های آلمان می‌کنند، کرفلد شهری مقرون به صرفه برای کاهش هزینه‌های زندگی دانشجویی در آلمان است. در شهر کرفلد اجاره بهای خانه و مسکن بسیار پایین و مناسب است و حتی گاها دانشجویان می‌توانند از خوابگاه‌هایی با قیمت‌های دانشجویی استفاده کنند.

شهر فرانکفورت
این شهر در سواحل رودخانه اودر و در نزدیکی مرز لهستان قرار دارد. فرانوفورت شهری ایده‌آل با فرصت‌های تحصیلی فوق‌العاده برای دانشجویان بین‌المللی است. هزینه زندگی در این شهر نسبت به شهر‌های دیگر آلمان نسبتا پایین‌تر است و همچنین از دانشگاه‌های بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. ازجمله دانشگاه‌های برتری که در این شهر قرار دارند، می‌توان به دانشگاه گوته فرانکفورت، دامشگاه علوم کاربردی فرانکفورت، دانشگاه موسیقی و هنر‌های نمایشی و همچنین دانشکده دارایی و مدیریت فرانکفورت اشاره کرد. دانشگاه‌های نام برده شده از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین هزینه تحصیل در آن‌ها مناسب است. به همین دلیل است سالیانه دانشجو‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند.
تعدادی از شهر‌های مناسب برای مهاجرت دانشجویی را به شما معرفی کردیم و امیدواریم مطالعه آن در انتخاب مقصد مهاجرتی شما کمک کننده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه مطلب ارزان‌ترین شهر‌های جهان برای تحصیل اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب بهترین کشور‌های جهان برای تحصیل اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب ارزان‌ترین شهر‌های سوئد برای مهاجرت اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب ارزان‌ترین شهر‌های کانادا برای تحصیل اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب زیبا‌ترین دانشگاه‌های جهان اینجا کلیک کنید.
#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #اقامت در سوئد #تحصیل در سوئد #مهاجرت به سوئد #دانشگاه #ارزان #المان #دانشگاه #ویزا #ارزان ترین شهر ها #تحصیل در خارج #تحصیل در آلمان #دانشگاه های آلمان