اپلیکیشن های کاربردی در سفر(۲)


وقتی نوبت به برنامه‌ریزی برای مسافرت و تعطیلات می‌رسد، مسافران بیش از هر زمان دیگری به تلفن‌های هوشمند خود اعتماد می‌کنند. برنامه‌های زیادی برای کمک به همه چیز از رزرو روزانه هتل و تغییرات لحظه آخری پرواز و همچنین اپلیکیشن‌هایی که به عنوان کتاب راهنما و دیکشنری‌های زبان خارجی در دست شما قرار دارند، وجود دارد. در مطالب قبلی تعدادی از برنامه های کاربردی را به شما معرفی کردیم (جهت مطالعه قسمت اول برنامه ها کلیک کنید.)و در ادامه قصد داریم تعدادی دیگر از این برنامه ها را به شما معرفی کنیم.

هتل تو نایت(Hotel To Night)
رزرو یک هتل برای کسانی که در آخرین لحظات تصمیم به سفر می‌گیرند یا به علت یک کار از پیش تعیین نشده مجبور به سفر هستند ،یکی از کار‌های سخت و البته بسیار مهم است. هتل تو نایت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برای همان شب یا حداکثر ۷ شب قبل از اقامت هتل رزرو کنید. اتاق‌هایی که این برنامه ارائه می‌دهد، در دسته‌های ابتدایی، لوکس، جذاب و پر‌مخاطب طبقه‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نموده و از اقامت خود لذت ببرید. البته این را هم فراموش نکنید که این برنامه نرخ‌های فوق‌العاده لحظه آخری را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر مزیت‌های این برنامه می‌توان به امکان ذخیره هتل‌های مورد علاقه و جستجو در اتاق‌های مورد علاقه همچنین مشاهده عکس‌های گرفته‌شده و بارگذاری شده توسط کاربران اشاره کرد.

تریپت(Triplt)
یکی دیگر از برنامه‌های پر استفاده و کاربردی برای سفر، برنامه تریپت می‌باشد. این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد تا دیگر مجبور نباشید که ثانیه به ثانیه از برنامه سفر خود را برای دیگران تعریف کنید. با استفاده از این برنامه همراهان شما، اطرافیان و هرکس که برای سفر شما نیاز به هماهنگی دارد مانند راننده تاکسی، پذیرش هتل و… متوجه می‌شوند که شما به چه چیزی نیاز دارید یا قصد رفتن به چه مکانی را دارید. علاوه‌بر این مزیت، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر تائیدیه سفر، بلیط، اطلاعات رزرو هتل، اطلاعات رزرو پرواز و… را به دست بیاورید.

رودتریپرز(Road Trippers)
رود تریپرز یک برنامه ایده‌آل برای سازماندهی برنامه‌های سفر برای کسانی است که از سفر‌های جاده‌ای لذت می‌برند. Road Tripers نه تنها مسیر رانندگی شما را برنامه ریزی می‌کند بلکه به شما این امکان را می‌دهد که هتل‌ها و فعالیت‌های خود را در طول مسیر رزرو کنید. این برنامه‌ی ویژه را برای یافتن جاذبه‌های جالب توجه در کنار جاده و همچنین رستوران‌های بی‌نظیر جاده‌ای و مکانهایی که می‌توانید علامت‌گذاری کنید، از دست ندهید.

پک پوینت(Pack Point)
پک پوینت تمام استرس ناشی از بسته‌بندی وسایل و برنامه‌ریزی سفر را از بین می‌برد. این برنامه به شما نشان می‌دهد که با توجه به طول مسیر،آب و هوای مقصد و فعالیت‌هایی که در طول مسیر برنامه‌ریزی می‌کنید، چه چیزی را باید به همراه داشته باشید. اگر در مقصد خود به امکانات خشکشویی دسترسی داشته باشید، پک پوینت حتی برای شما تخمین می‌زند که چقدر باید از لباس‌ها استفاده کنید و بعد آنها را به خشکشویی بسپارید. برای دسترسی به این برنامه کاربردی فقط باید برنامه را نصب کنید و جزئیات سفر خود را به آن بدهید. حالا می‌توانید از پک پوینت استفاده کنید و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.
بخش دیگری از اپلیکیشن‌های کاربردی سفر را به شما معرفی کردیم و امیدواریم با استفاده از آنها سفری لذت بخش را پیش رو داشته باشید.
جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
#تعطیلات رویایی #آژانس تعطیلات رویایی #بالی #سفر #مسافرت #سفر رفتن #اندونزی #جزیره بالی #تور #قطار #هواپیما #اتوبوس #بلیط #هتل #معبد #برنج #نقاشی #مقدس #نقاش #معبد تانالات #تاریخ #موزه دن آنتونیو بلنکو #جزیره سنگی # خدای دریاها #گردشگری #زیبا #غروب #ترکیه #ارمنستان #عمان #اوگاندا #کنیا #تور نوروزی #نوروز 1400 #جذاب #طبیعت #طبیعت بکر #تفریح #گردشگری #میمون #جنگل #تفریحات آبی #باغ آبی #معبد #معابد مقدس #کنراد هیلتون #پدر هتلداری #موفق #موفقیت #افراد موفق #هیلتون #هتل هیلتون #هتلهای زنجیره ای هیلتون #مالدیو #تاریخچه مالدیو #تاریخ مالدیو #گردشگری #گردشگری در مالدیو #مکانهای دیدنی مالدیو #غذا #خوشمزه #غذاهای مالدیو #ماهی #مالدیو #خرید #مراکز خرید #مرکز خرید نالا #بازار محلی #مرکز خرید اس تی او #مراکز خرید مالدیو #اپلیکیشن #برنامه #برنامه کاربردی #اپلیکیشن کاربردی #برنامه سفر #چمدان #وسایل #اپلیکیشن های سفر