تفریحات هیجان انگیز کیش

آیا چیزی در خصوص تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش شنیده اید؟ در این جزیره به علت وجود دریا تفریحات بسیار هیجان انگیزی شکل گرفته است و در کنار آن کیش به علت گذراندن روزگار پرفراز و نشیب در گذشته دارای آثار تاریخی بسیار زیبا و جذاب میباشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی چندتا از آنها بپردازیم.

پاراسل در کیش:
یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز برای گردشگران، چتربازی برفراز دریا در آسمان جزیره کیش است. پاراسل نوعی چتر بادی است که به وسیله یک طناب بسیار بلند به یک قایق تندرو پیشرفته متصل شده و با حرکت سریع قایق چتر نیز به پرواز در می آید. دیدن نمای جذاب جزیره کیش اوج هیجان بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال و زیبای خلیج فارس را به ارمغان می آورد.

شاتل سواری در کیش:
از دیگر تفریحات هیجان انگیز و آبی در کیش شاتل سواری است. شاتل یک تیوپ بادی بزرگ است که یک یا چند نفر می توانند بر روی آن سوار شوند و به کمک قایق های تندرو در آب کشیده شوند. گردشگرانی که طالب بالا رفتن آدرنالین خون هستند همیشه مشتاق شاتل سواری اند زیرا مشخص نیست وقتی شاتل سوار می شوند چقدر با سرعت حرکت می کنند؛ حتی ممکن است هنگام دور زدن قایق در آب سقوط کنند اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست زیرا این سقوط کردن آن ها برنامه ریزی شده است و بخش مهمی از هیجان شاتل سواری کیش است.
برای شاتل سواری کیش تنها کافیست بلیط تهیه کنید و جلیقه نجات و کلاه ایمنی بپوشید. از آن به بعد خودتان می توانید تصمیم بگیرید که یک شاتل سواری آرام می خواهید یا می خواهید به طور ناگهانی در با سرعتی بی اندازه در دریای مرجانی غوطه ور شوید. اگر ماهیچه های قوی داشته باشید و مقاومت کنید به راحتی در آب نمی افتید و در این لحظه است که شاتل سواری کیش به یک چالش هیجان انگیز تبدیل میشود. این تفریح هم برای خانم ها و هم برای آقایان مجاز می باشد.

فلای بورد(fly board )کیش:
فلای برد وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایش را می دهد. با فلای برد کیش می توانید در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کنید و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن نمایش های حیرت آوری را خلق کنید. جت اسکی نیز در تمام طول مدت استفاده از دستگاه بر روی آب شناور بوده و به هر طرف که کاربر حرکت کند به دنبال او کشیده خواهد شد.

بیگ بال(Big ball):
یکی دیگر از تفریحات جالب و جذاب در کیش بیگ بال است. بیگ بال ها همانند اسمشان توپ های بادی بزرگی هستند که شما را بر روی آب شناور می کنند. بدین ترتیب شما با دست و پا زدن توپ را به حرکت درآورده و به هر سمتی که می خواهید حرکت کنید. برخورد با سایر توپ های شناور بر روی آب از مهیج ترین قسمت های این بازی جذاب است. اندازه توپها متفاوت است و شما می توانید تنهایی و یا به صورت دونفره بازی را انجام دهید.

شهر زیرزمینی کاریز یا قنات کیش:
این شهر زیر زمینی قدمتی 2500 ساله دارد و در عمق 16 متری زمین ساخته شده است. این شهر تلفیقی از هنر ایرانی و طبیعت زیبای این جزیره می باشد. سقف این شهر زیر زمینی با صدف ها و مرجان های بسیاری پوشیده شده و نمونه ای از هنر و تبهر معماران ایرانی در آن زمان بوده است. وسعت شهر زیرزمینی کاریز حدود ده هزار مترمربع می باشد.
یکی از مواردی که سبب شده تا کاریز کیش پر اهمیت شود و تفاوتی فاخر با دیگر شهرهای زیر زمینی ایران داشته باشد، سقف مرجانی آن است که زمانی بستر آب دریا بوده و قطر آن به 7 متر می رسد. این سقف پر از صدف و آبزیانی است که به صورت فسیل درآمده اند و به راحتی میتوانید آنها را مشاهده کنید.

شهر باستانی حریره:
شهر حریره یکی از مهمترین آثار تاریخی این جزیره و حتی استان هرمزگان محسوب می شود. وقتی به این شهر پا می گذارید با تاریخی کهن و شهرنشینی ای بزرگ مواجه می شوید. امروزه از این شهر تنها بقایایی از دیوارها به جای مانده است. بناهای به جا مانده بیشتر بخش های اعیانی، کارگاهی و حمام ها هستند اما در بین آنها بناهای ساحلی و راهرو هایی نیز کشف شده است. اکثر بناها سقف ندارند و تنها دیوارهایشان پا برجا هست. بقایای شهر و آثار کشف شده نشان از قدمت این شهر به زمان ساسانیان و اوایل ورود اسلام نیز دارد.
درخت سبز کیش:
نام این جاذبه گردشگری ممکن است به قدری تعجب برانگیز باشد اما بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. این درخت کهنسال ترین درخت جزیره کیش است که برخی از مردمان بومی آن را بسیار مقدس می پندارند. این درخت در مسیر شهر تاریخی حریره و آب انبار کیش قرار دارد.

کشتی یونانی کیش: در خیابان غروب کیش در غرب جزیره مرجانی، کشتی و عظیم الجثه ای، کنار سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده که به کشتی یونانی معروف است. صبح روز 4 مرداد سال 1345 بود که ساکنان جزیره کیش ناگهان کشتی عظیم الجثه ای را به طول 136 متر دیدند که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته و توان خارج شدن ندارد. هنوز پس از گذشت سالها، دلیل به گل نشستن این کشتی به طور واضح اعلام نشده است اما گفته می شود مه آلود بودن هوا و نیز نبود فانوس دریایی در سواحل جزیره کیش دلیل اصلی بروز این حادثه بوده است.
تعطیلات رویایی آفر های ویژه ای را برای شما عزیزان جهت سفر به این جزیره مرجانی در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 22243040 تماس حاصل فرمایید .
جهت مطالعه تاریخ جزیره کیش اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده و مطالعه مراکز خرید کیش اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی # نوروز #تور عید