سوئد زیبا


کشور سوئد از نظر جغرافیایی در بخش شمال اروپا قرار دارد و جزو کشورهای اسکاندیناوی به حساب می‌آید. نام این کشور در زبان فارسی از نام آن در زبان فرانسوی گرفته شده است. این کشور دارای آب و هوای بسیار سرد می‌باشد.
به همین سبب نروژ دارای زمستان‌های طولانی و بسیار سرد و تابستان‌‌های کوتاه و خنک می‌باشد. البته هرچه به سمت جنوب این کشور حرکت کنیم، آب و هوای متعادل تر و در جنوبی‌ترین بخش کشور شاهد آب و هوای ۴ فصل‌، می‌باشیم. به همین دلیل بیشتر جمعیت سوئد در بخش جنوبی این کشور ساکن شده‌اند.
پایتخت و بزرگترین شهر این کشور استکهلم است. زبان رسمی مردم، سوئدی( البته در بخش های کوچکی از سوئد زبان انگلیسی هم رایج است.) و واحد پول آنها کرون سوئد است. سوئد با مساحت ۴۵۰ هزار کیلومتر چهارمین کشور بزرگ اروپا از نظر مساحت است. جمعیت سوئد حدود ۱۰ میلیون نفر می‌باشد که تقریبا ۷/۹ میلیون آن را سوئدی‌ها تشکیل می‌دهند. تراکم جمعیت در این کشور بسیار پایین است.
مسیحی ارتدوکس دین رسمی کشور سوئد است ولی آزادی مذهب در کشور سوئد تضمین شده است. دین اسلام پس از دین مسیحیت، دومین دین بزرگ و رسمی این کشور محسوب می‌شود.
بیش از نیمی از مساحت کشور سوئد را جنگل پوشانده است. سمت غرب این کشور را کوه ها احاطه کرده اند که روی آنها جنگل های انبوه تشکیل شده‌اند. در این کشور منطقه حفاظت شده کالبرگ وجود دارد که برای بازدید از اکوسیستم طبیعی بسیار خاص و ویژه است؛ این منطقه گیاهان و حیوانات عجیب و غریبی دارد که نمونه آنها را نمی‌توانید در هیچ جای جهان پیدا کنید.
در کشور سوئد به دلیل وجود جنگل های بسیار زیاد و انبوه، پایه منابع اقتصادی، چوب هست. در این کشور صادرات چوب و تولید محصولات از چوب بسیار زیاد دیده می‌شود.
سوئد در لیست کشور های اقتصادی برتر دنیا قرار دارد. در این کشور هیچ مشکلی از نظر معیشتی برای افراد وجود ندارد. سوئد از مرفه‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود و همین موضوع سبب شده است که مهاجرت در کشور سوئد بسیار رایج شود.
سوئد یک دموکراسی نیابتی و همزمان یک کشور سلطنتی می‌باشد. پادشاه یا ملکه در این کشور رئیس حکومت است اما رئیس حکومت دارای قدرت سیاسی نیست و تنها وظایف تشریفاتی را برعهده دارد. وظیفه گرداندن کشور به عهده نخست وزیر است.
سوئد کشوری با جمعیت کم ، اقتصاد پر رونق و دارای رفاه کامل می‌باشد که زندگی‌ای بی دغدغه در آن جریان دارد. تعطیلات رویایی اقدامات لازم جهت اخذ اقامت سوئد را انجام می‌دهد جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مشاهده طبیعت بکر سوئد اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخ کشور سوئد اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه شرایط کسب و کار در سوئد اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد