عمان سرزمین عطر کندر

کشور عمان در جنوب ایران و در جوار سواحل خلیج فارس قرار دارد. این کشور و به خصوص پایتخت آن مسقط دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی هستند که مورد توجه توریست های زیادی از سراسر دنیا می‌باشد.

پیش از این ساکنان عمان بودایی بوده‌اند و به عبادت و ریاضت می‌پرداخته‌اند که تاثیر آن را می‌توان در حال و هوای امروز مردمش مشاهده کرد. این کشور را با عطر گرم و زندگی‌بخش کندر می‌توان شناخت که با روزگار اهالی‌اش گره خورده و از کنار هر خانه‌ای که عبور می‌کنید، می‌توانید بوی آن را استشمام کنید. یکی از جذابیت ها و زیبایی‌های این کشور رنگ آمیزی اکثر خانه‌هایشان با رنگ های روشن و تزئین درهایشان با سنگ های قیمتی و طرح‌های هنری می‌باشد.
حضور اقوام هندی و پاکستانی در عمان سبب برخی شباهت‌ها بین عمانی‌ها و این ‌اقوام در ابعاد مختلف، اعم از خوراکی‌ها، لباس‌ها و لهجه شده است.
مردمان این کشور چنان خون‌گرم و مهمان‌نوازند که حتی راننده‌های تاکسی هم گاهی گردشگران را به خانه‌هایشان دعوت می‌کنند. همچنین می‌توانید شب‌های پرستاره را در چادر محلی‌ها در صحراها به همراه موسیقی عربی و قهوه های معروفشان صبح کنید. این کشور بالاترین شاخص امنیت را دارد و هیچ جرم محلی یا فعالیت تروریستی در آن ثبت نشده که همین موضوع مزیتی بزرگ برای گردشگران محسوب می‌شود و صنعت توریسم این کشور را رونق بخشیده است. به طور کلی مردمان این سرزمین از نظر سطح رفاه و توسعه و اشتغال در حرفه های پرسود مانند کشتی‌سازی، طراحی و ساخت جواهرات و تزئینات گران‌قیمت مشغول‌اند و وضعیت خوبی دارند.
این سرزمین از برکات بسیاری در زیست بوم خود برخوردار است؛ کوه های بلند، صحرای پهناور، آب های امن و رود های موسمی که بستری مناسب برای تفریحات مختلف فراهم می‌کند. صخره‌نوردی، غواصی، شن‌سواری، کویر گردی با شترها و همچنین سوار‌کاری بر اسب‌های اصیل عرب از جاذبه های این کشور است.

تعطیلات رویایی جهت اخذ ویزای توریستی عمان اقدام می‌نماید. باما در ارتباط باشید. تلفن:22243040
جهت مطالعه مقاله ویزای توریستی اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با مکان های دیدنی عمان اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با غذا های خوشمزه و بینظیر عمان اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #ماداگاسکار #لمور #درخت بائوباب #مردم بومی #مراسم #آیین #رم #بلغارستان #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #عمان #بومی #ویزای عمان #معرفی عمان #بازدید #عرب #عربی #صخره نوردی #غواصی #سوارکاری #شتر #تفریح #تفریحات