ماداگاسکار سرزمین عجایب خداوند

یکی از جذابیت های ماداگاسکارد، خاص بودن گونه های حیوانی و طبیعی آن است. این جزیره ۸۵ میلیون سال پیش از هند جدا شده و به سمت آفریقا حرکت کرده و در این سالها به هیچ خشکی‌ای متصل نشده است، به همین دلیل گونه های جانوری و گیاهی خاصی دارد.

در این جزیره ۱۰۷ گونه حیوانی به اسم لمور وجود دارد که حیواناتی بین میمون و گربه هستند و آنها را تنها در ماداگاسکار خواهید دید حیوانی دیگر نیز به نام فسو وجود دارد که از لحاظ مشابهت بین یوز پلنگ و گربه است؛ حیوانی عضلانی که از لمورها تغدیه می‌کند.

یکی از خاص‌ترین پوشش های گیاهی منطقه، درخت های بائوباب هستند؛ همان گیاهی که در کتاب شازده کوچولو هم حتما درباره آن خوانده اید. این درخت‌ها تنه‌های عظیمی دارند به طوری که ۱۳ نفر می‌توانند دور این درخت حلقه بزنند. از میوه و تنه این درختان نیز استفاده خاصی می‌شود.

یکی دیگر از جذابیت‌های طبیعی جزیره ماداگاسکار، منطقه جینگی است؛ سنگ‌های این منطقه به صورت چاقو از زمین درآمده‌اند که یکی از مناطق منحصر به فرد و مختص ماداگاسکار است. در این منطقه سنگ ها با ارتفاع مختلف منظره فوق العاده‌ای را ایجاد کرده‌اند. پل معلقی در وسط این منطقه وجود دارد که عبور از آن هیجان بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

درخت پانت‌ترول از جذابیت های طبیعی فوق‌العاده این جزیره است؛ درختی نخل مانند که شیار های بلند استوانه‌ای شکلی دارد که اگر چاقو را در‌این شیار ها فرو کنید، بدون آسیب زدن به درخت با خرج کردن چاقو آب آشامیدنی با فشار از آن خارج می‌شود که با برگ های ظرف مانند همین درخت می‌توانید از آن بنوشید. این درخت بیشتر در در منطقه پالماریوم دیده می‌شود.
مردم این جزیره علاوه بر فقری که گریبان‌گیر آنان است با فرهنگی بزرگ شده‌اند که گاه حتی بسیار متفاوت با تصور ماست و این تفاوت فرهنگی و رفتاری عمیق می‌تواند یکی از جذابیت های این سفر باشد. مثلا یکی از رسم‌های عجیب این مردم این است که اجساد خود را پس‌از مدتی معین از قبر خارج می‌کنند و طی مراسمی در مکانی دیگر به خاک می‌سپارند و عقیده دارند در این زمان روح از بدن مرده خارج شده است.

اگر از طرفداران سفر کردن به این مناطق خارق‌العاده هستید با آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی همراه باشید.
تعطیلات رویایی ارائه دهنده انواع خدمات جهت راهنمایی و اخذ ویزاهای توریستی، تجاری، کاری، تحصیلی، گلدن، شینگن و… میباشد. و خبرت مسرت بخش اینکه همین الان می‌توانید جهت اخذ گلدن ویزای ۵ ساله امارات اقدام نمایید.
جهت دیدن مکان های کمتر دیده شده رم اینجا کلیک کنید.
جهت دیدن طبیعت بکر بلغارستان اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه و آگاهی از فرهنگ غدایی ساکنان ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با هدیه ها و سوغاتی های ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزاتحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزای کاری #ویزای تجاری #کسب و کار #سرمایه #شرکت #بوشهر #یزد #بادگیر #گردشگری #زیبایی #اثار باستانی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #ماداگاسکار #لمور #درخت بائوباب #مردم بومی #مراسم #آیین #رم #بلغارستان #سفر رفتن #طبیعت