عجایب ناگفته اسپانیا

اگر می‌خواهید به دیدن کشوری بروید که زندگی در هر لحظه آن جاری است، اسپانیا بهترین انتخاب شما خواهد بود. کشوری شاد و مردمی که همواره با رویی گشاده به شما لبخند می‌زنند. کافه و رستوران‌هایی که در هر ساعت از شبانه روز با تاپو‌های لذیذ میزبان شما خواهند بود. صدای گیتار اسپانیش سر هر کوچه و بازار بی‌قرارتان می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با مواردی از اسپانیا آشنا کنیم که یقینا هیچ‌گاه از آنها اطلاعی نداشته اید.

اولین واقعیت جالب درباره اسپانیا این است که مادرید نه تنها پایتخت اسپانیا است همچنین مرکز جغرافیایی کشور است و در مرکز مادرید می‌توانید دروازه خورشید را پیدا کنید که مرکز کشور است.

اولین رمان مدرن اسپانیایی است.
واقعیت جالب درباره اسپانیا این است که اولین رمان مدرن کتابی که پس از کتاب مقدس به چندین و چند زبان ترجمه شد. رمانی که عنوان بهترین کتاب تاریخ را دارد. این کتاب توسط یک نویسنده اسپانیایی، میگل دی‌سروانتس نوشته شده است. نام این کتاب دون‌کیشوت بوده و در سال ۱۶۰۵ نوشته شده است.
واقعیت جالب دیگر درباره این کشور زیبا زبان مردم آن است. زبان اسپانیایی، زبان دوم جهان است که بومیان اسپانیایی به همان زبان صحبت می‌کنند اما نکته جالب توجه اینجا‌ است که زبان اسپانیایی در اسپانیا متولد شد، اما امروزه در سراسر قاره امریکا و در بعضی از مناطق آفریقا و آسیا به این زبان صحبت می‌کنند اما جالب تر از همه آن‌ها اینکه امروزه در اسپانیا ۴ زبان رسمی رواج دارد که مردم هر منطقه به یکی از آن‌ها صحبت می‌کنند.
از دیگر عجایب قابل توجه در اسپانیا کوه تاید است.این کوه که به بلند‌تربن کوه اسپانیا معروف است، در جزایر قناری واقع شده است و یک آتشفشان فعال است. اما نکته جالب آن‌جا که در نتیجه فوران‌های این آتشفشان شن‌های سواحل جزیره تنریف رنگ عجیب مشکی را به خود گرفته اند.

اسپانیا سومین کشور میراث‌دار یونسکو است.
جالب است بدانید که ۴۴ کشور جزو میراث داران یونسکو هستندکه اسپانیو مقام سوم را در این میان دارد. رتبه ۱ و ۲ متعلق به کشور‌های ایتالیا و چین است. احتمالا مشهور‌ترین میراث جهانی یونسکو کلیسای جامع ساگاردافامیلیا در بارسلون است. ساخت این ساختمان در سال ۱۸۸۲ آغاز شده و گمان می‌رود که در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد.

اسپانیا از نظر تاریخی نیز بسیار با اهمیت است. در نزدیکی سانتادر غار آلتامیرا نهفته است. در این غار بسیاری از نقاشی‌های ماقبل تاریخ با شکل و معنایی بسیار متنوع کشف شده است. واقعیت نکته جالب درباره این غار آن که آنقدر از اهمیت تاریخی برخوردار است که مردم آن‌ را کلیسای مقدس پیش از تاریخ سیستین می‌نامند.
اسپانیایی ها تمایل دارند که با صدای بلند صحبت کنند.
این یک واقعیت جالب در مورد اسپانیا و اسپانیایی است. شما به راحتی می‌توانید اسپانیایی را در هر کجا بشنوید زیرا آن‌ها کسانی هستند که با بلند‌ترین صدا صحبت می‌کنند. این بخشی از شخصیت اسپانیایی است و چیزی است که به ایجاد فضای خاص اسپانیا کمک می‌کند.
سنت عجیب سال نو در اسپانیا
اسپانیایی‌ها در تعطیلات زمستانی کریسمس سال نو را جشن می‌گیرند و این زمان از سال برای آن‌ها بسیار خاص است. اما یک واقعیت جالب درمورد آن‌ها اینکه مردم اسپانیا اعتقاد دارند که باید ۱۲ انگور بخورند تا بتوانند وارد سال جدید شوند. این کار بسیار سخت‌تر از آن است که به نظر می‌رسد اما آن‌ها قسم خورده‌اند که این کار به بهترین نحو انجام شود.
تعدادی از عجایب اسپانیایی را برای شما بازگو کردیم و امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.
پیش فروش تور‌های اسپانیا آغتز شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰

اگر هنوز برای سفر خود به اسپانیا شک دارید، مطلب چرا به اسپانیا سفر کنیم را مطالعه کنید. در این مطلب تمام جذابیت‌های اسپانیا را به شما معرفی کرده‌ایم. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب پارک لورو اسپانیا اینجا کلیک کنید

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوط