سفر به ارمنستان در کرونا چه شرایطی دارد؟


ارمنستان در قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه و دریای خزر است. همسایگان آن در غرب ترکیه، در شمال گرجستان، در شرق آذربایجان و ناحیه خودگردان نخجوان است. بزرگترین دریاچه این کشور دریاچه سوان است که آب شیرین دارد.
ارمنستان یکی از مهمترین کشور‌های توریستی است و سالانه افراد بسیاری به این کشور سفر می‌کنند. جالب است بدانید که بخش قابل توجهی از توریست‌های خارجی کشور ارمنستان را گردشگران ایرانی تشکیل می‌دهند.
همانطور که می‌دانید سفر به این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا محدود‌تر شده است و تنها با رعایت شرایطی خاص امکان پذیر خواهد بود.
مسافرانی که قصد سفر به کشور ارمنستان را دارند، باید موارد زیر را رعایت کنند.
۱)مسافران باسد گواهی منفی تست PCR خود که حداکثر در ۷۲ ساعت قبل از ورود به این کشور انجام شده است را ارائه دهند.
۲) همچنین مسافران باید گواهی دو دوز تزریق واکسن کرونا که از تزریق دوز دوم آن حداقل ۱۴ روز گذشته باشد را به همراه داشته باشند.
۳) توجه داشته باشید که گواهی افرادی که از فدراسیون روسیه وارد می‌شوند، از طریق نرم‌افزار تلفن همراه《سفر بدون داشتن بیماری کووید-۱۹》ارائه می‌گردد.
۴) کلیه مسافران ورودی ایروان که سن آن‌ها بالای یک سال است، حتما باید تست PCR انجام دهند و نتیجه منفی آن را به همراه خود داشته باشند.
۵) مسافرانی که بلیط‌های برگشت ایروان به تهران دارند، حتما باید تست منفی PCR با اعتبار ۷۲ ساعت را در فرودگاه ایروان حین پذیرش ارائه دهند. در صورت نداشتن تست PCR هواپیمایی از پذیرش و قبول کردن آن‌ها خودداری خواهد کرد.

آخرین شرایط ورود به کشور ارمنستان را برای شما عزیزان شرح دادیم و امیدواریم که از مطالعه آن نهایت استفاده را کرده باشید.
جهت مطالعه مطلب آخرین شرایط سفر به روسیه در دوران کرونا اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با آخرین شرایط ورود به کشور فرانسه اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از اخرین شرایط سفر به ایتالیا اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با شرایط سفر به کانادا اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #مهاجرت #کار #ویزای کاری #روسیه#بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #آسیا #تحصیل در ارمنستان#دانشجو #شهر های دانشجویی #ویزا #ارزان ترین شهر ها #تحصیل در خارج #ویزا ی تحصیلی ارمنستان #کرونا #سفر در دوران کرونا #سفر به ارمنستان #سفر به ارمنستان در دوران کرونا #پاسپورت #ویزا #کرونا در ارمنستان #کشور های اسیایی #ویزای ارمنستان #آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت #هواپیمایی ماهان #سفر با هواپیما #ارمنستان