جشنواره های دیدنی یونان

بیشتر جشنواره‌های بزرگ مردمی یونان اساس مذهبی دارند، بنابراین مطابق با تقویم ارتدوکس رعایت و برگزار می‌شوند. اما هر ساله آتن صحنه یک سری از رویداد‌ها و جشنواره‌های متنوع است که صد‌ها و هزاران نفر از مردم محلی و بازدیدکنندگان بین‌المللی را گرد هم می‌آورد. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از جشنواره‌های سالانه که در آتن برگزار می‌شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی هنر در آتن(Art Athina):
عاشقان هنر، متصدیان گالری‌ها و مجموعه داران هنری هرساله منتظر این رویداد هیجان‌انگیز هستند.Art Athina یک نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر است که در سال ۱۹۹۳ توسط انجمن گالری های هنری یونان راه‌اندازی شد. این مکان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در اروپا، محلی است که گالری ‌های هنری یونانی و خارجی در آن برپا می‌شوند تا هنر هنرمندان سراسر جهان در کنار یکدیگر به صورت یک شبکه به نمایش درآیند.

جشنواره عکس آتن:
جشنواره عکس آتن که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است، توسط مرکز عکاسی یونان برگزار می‌شود و یک جشنواره بزرگ بین‌المللی عکاسی در منطقه است. این جشنواره از ابتدای تاسیس خود تا به امروز که هر ساله رو به تکامل است، قصد دارد فضایی را فراهم کند تا هنرمندان بتوانند دیدگاه هنری خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این جشنواره به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و هنری در یونان فرصتی را برای ارائه استعداد‌های امیدوار کننده محلی و برقراری ارتباط با هنرمندان از سراسر جهان فراهم می‌کند.

جشنواره بین‌المللی کمیک:
جشنواره بین‌المللی کمیک آتن که بعضا با نام جشنواره بابل نیز شناخته میشود، از سال ۱۹۹۶ به صورت سالانه در حال برگزاری است. از همان آغاز، این رویدادفرهنگی موفق به جذب هنرمندان طنز بین‌المللی شده است؛ به شیوه‌ای که تصویرگران محلی و بین‌المللی درحال ظهور را تبلیغ می‌کند. این جشنواره که در مجتمع تکنوپلیس در گازی برگزار می‌شود،شامل نمایشگاه‌های هنرمندان یونانی و خارجی همچنین شامل کنسرت‌ها و رویداد‌های موازی برای همه سنین و باهمه سلیقه‌ها است که همین ویژگی‌ها باعث می‌شود تا گردشگران زیادی به آن جذب شوند.
جشنواره اپیداروس آتن:
مهمترین جشنواره فرهنگی این کشور از ماه ژوئن تا آگوست برگزار می‌شود. هر تابستان از ژوئن تا آگوست، جشنواره اپیداروس اتن برگزار می‌شود. این جشنواره یک رویداد فرهنگی بسیار بزرگ است که در آن تئاتر، رقص باله، جاز، موسیقی کلاسیک، اپرا و حتی نمایش‌های درام باستانی در چندین مکان از آتن به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره فیلم روباز آتن:
جشنواره فیلم هوای آزاد آتن که توسط جشنواره بین‌المللی فیلم آتن و مجله CINEMA در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است، تا حدود یک رویداد جادویی است که در آن نمایش فیلم‌ها و رویداد‌هویفرهنگی موازی در سراسر آتن در بی‌نظیر‌ترین محیط‌های شهری در برابر برخی از شاخص‌ترین مکان‌های آتن برگزار می‌شود. هر ساله این جشنواره خاطراتی فراموش نشدنی را برای مردم محلی و بازدیدکنندگان بین‌المللی رفم می‌زند. لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره‌ها هیچ هزینه‌ای نداشته و تمام این امکانات به صورت رایگان ارائه می‌شود.
همچنین علاوه‌بر تمامی جشنواره‌هایی که بهدشما معرفی شد در روز‌هایی از ماه آگوست در طول سال تمام مکان‌های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و… شهر باز بوده و به صورت رایگان آماده پذیرایی از بازدید کنندگان هستند. در این روز‌ها بلیط کنسرت‌ها، بلیط موزه‌ها، مکان‌های دیدنی و… همه و همه رایگان هستند.
تعدادی از جشنواره‌های آتن را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن‌ها لذت برده باشید.
جهت آشنایی هرچه بیشتر با یونان اینجا کلیک کنید.
جهت اشنایی با مکان‌های دیدنی و بی‌نظیر یونان که در میراث یونسکو نیز ثبت شده اند اینجا کلیک کنید
جهت گشتی کوتاه در آتن اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده یکی از زیبا ترین جزیره‌های یونان اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنماییجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #مجارستان #درباره مجارستان بدانیم #پارک #پارک ملی #پارک های ملی مجارستان #جشنواره های مجارستان #مجارستان شگفت انگیز #بلغارستان #اختراعات بلغارستان # دانشمند#غذا #غذا های بلغاری #غذا های بلغارستان #جشنواره های بلغارستان #یونان #گردش در یونان