فستیوال های جذاب هلند

هلند صرف‌نظر از شهرت خود به خاطر غنای تاریخی به تصویر کشیده شده در بناهای معماری متعدد، به لطف فستیوال‌ها و رویدادهای فراوانی که هرساله در شهرهای مختلف این کشور برگزار می‌شوند نیز مشهور است. هلندی‌ها فستیوال‌های خود را با شکوه و عظمت تمام برگزار می‌کنند.
هلند در طول سالیان میزبان بسیاری از جشن‌های بسیار جذاب است که در هیچ جایی از جهان نمی‌توانید مانند آن‌ها را بیابید. جشنواره‌های بهاری در هلند همیشه غرق در گلهای بهاری هستند و از زیباترین جشنواره‌های جهان به حساب می‌آیند. همانطور که می‌دانید هلند به شهر شکوفه‌ها و گلهای زیبا است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعدادی از جذاب‌ترین جشنواره‌های بهاری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

افتتاحیه بهاری باغ‌های Keukenhof:
بهار در هلند بهترین زمان برای دیدن نمایش رنگی گلها در باغ‌های سرسبز است. Keukenhof یکی از بزرگترین باغ‌های گل در جهان است که هر ساله میزبان جشنواره‌ای است که هزاران گردشگر را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. این باغ زیبا با مساحت ۸۰ هکتار که در لیسه واقع شده است سالیانه نمایش جذابی از میلیون‌ها گل لاله، گل نرگس، سنبل و… را ارائه می‌دهد. اگر قصد سفر به هلند را دارید حتما در فصل بهار به این کشور زیبا سفر کنید و از مشاهده گلهای کم نظیر این باغ نهایت لذت را ببرید.

جشنواره‌ گلها(Bloemencorso)
این جشنواره طی ۴ روز در ماه آوریل برگزار می‌شود. در این جشنواره شناور‌های بزرگی را با گل‌های رنگارنگ از جمله گلها‌ی نرگس تزئین می‌کنند و آن‌ها در شهر شروع به حرکت می‌کنند. در همین زمان مردم نیز به راهپیمایی می‌پردازند و با این شناور‌ها عکس می‌گیرند.

جشنواره بزرگ هلند:
از هنر‌های نمایشی مختلف در آمستردام لذت ببرید.
برای لذت بردن از اجرا‌های سنتی و مدرن در جشنواره سالانه هلند، یکی از بزرگترین جشنواره‌های هنر‌های نمایشی هلند، به آمستردام بروید. هر ساله در ماه ژوئن شرکت‌های بزرگ هلندی و بین‌المللی در سالن‌های کنسرت آمستردام مانند تئاتر بین‌المللی آمستردام، وسترگاسفابریک، رویال تئاتر و موزیکگبو به اجرای برنامه‌های جذاب می‌پردازند. این اجرا‌ها از موسیقی کلاسیک و جهانی، اپرا وتئاتر گرفته تا هنر‌های تجسمی، فیلم و… را شامل می‌شود.

تعدادی از جذابترین و زیبا ترین جشنواره های هلند را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم ک از بازدید از آنها در سفر خود لذت ببرید.
جهت مطالعه مطلب پلهای آمستردام اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب جذابترین پارک ملی هلند اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب همه چیز درباره هلند اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنماییجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #مجارستان #درباره مجارستان بدانیم #پارک #پارک ملی #پارک های ملی مجارستان #جشنواره های مجارستان #مجارستان شگفت انگیز #بلغارستان #اختراعات بلغارستان # دانشمند#غذا #غذا های بلغاری #غذا های بلغارستان #جشنواره های بلغارستان #یونان #گردش در یونان #دانمارک #همه چیز درباره دانمارک #لگو #لگو در دانمارک #ثروت عجیب دانمارکی ها #مالتا #درباره مالتا #گردش در مالتا #رسوم مردم مالتا # غذا در مالتا #سفری خوش طعم به مالتا #هلند #جشنواره های هلند