لوکس ترین هتل های فرانسه کدامند؟

بدون کوچکترین اغراقی شهر زیبای پاریس جذاب ترین مقصد توریستی جهان است. آمار نزدیک به ۴۰ میلیون بازدیدکننده از این شهر که آن را پربازدیدکننده ترین مقصد توریستی جهان کرده است، نشان از میزان محبوب بودن پایتخت رویایی فرانسه دارد. کمتر کسی را می توان یافت که پاریس را پیش از این ندیده باشد و یا دیدن پاریس در لیست سفرهای آینده اش قرار نداشته باشد. در بهترین هتل های پاریس شانس اقامتی بی نظیر در شهر عاشقان را خواهید داشت.
اگر بخواهید به پاریس سفر کنید و سفر راحتی را تجربه کنید، باید بهترین هتل های این شهر زیبا را بشناسید تا بتوانید خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. این شهر زیبا مملوء از هتل های رویایی و زیبا است . بله درست حدس زدید امروز قصد داریم تا بهترین هتل های پاریس را به شما عزیزان معرفی کنیم.
یکی از محبوب ترین محل ها برای رزرو هتل در پاریس بخشی از شهر بوده که به مثلث طلایی مشهور است. محدوده میان سه خیابان شانزه لیزه، مونتاین و جورج پنجم پاریس در میان گردشگران به مثلث طلایی شهرت دارد و بیشتر هتل های لوکس نیز در این محدوده قرار دارند.
هتل های لوکس فرانسه
گرند پاور هتل
یکی از بی نظیر ترین هتل های پاریس هتل گرند پاور است. برخی از اتاق های این هتل کفپوش پارکت و شومینه دارند که این عوامل به زیبایی آن می افزاید و برخی دیگر از اتاق ها دارای بالکنی هستند که در آن می توانید منظره ای بی نظیری از برج ایفل را داشته باشید. همچنین نزدیک بودن آن به تمام جاذبه های توریستی شهر پاریس از دیگر مزایای هتل گرند پاورز است.
از جمله جذابیت های اصلی و کم یاب هتل گرند پاورز حمام ترکی آن است که در کنار سوناهای موجود مجموعه ای فوق العاده برای مسافران فراهم کرده است.پ
هتل های لوکس فرانسه
Chateau Grand Barrail
اقامت در این هتل مانند حضور در قلعه ی شخصی و زیبای خودتان است. این ساختمان در قرن نوزدهم بنا شده و هم اکنون یک هتل-کاخ شگفت انگیز است که بسیار ظریف و لوکس دکور بندی شده است. این هتل در پارک سرسبز وسیعی واقع شده و همین موضوع برای مهمانان هتل امکان پیاده روی و همچنین لذت بردن از مناظر زیبای این پارک را مهیا می کند. این هتل همچنین دارای امکاناتی مانند استخر روباز مجهز به سیستم گرمایشی است که در تمام طول سال قابل استفاده می باشد. همچنین اتاق غذاخوری نیز از دیگر شاخصه های جذاب این هتل می باشد که به شکلی بسیار زیبا با شیشه های رنگی آراسته شده است. با اقامت در این هتل می توانید طعم پادشاه و ملکه بودن را تجربه کنید.
هتل های لوکس فرانسه
Ritz Paris Hotel
هتل ریتز یکی از معروف ترین هتل های پاریس است. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار عالی بوده و در مرکز شهر واقع شده است. یکی از نکات مهم برای مسافران، نزدیکی هتل به جاذبه های گردشگری شهر است. خوشبختانه هتل ریتز فاصله بسیار نزدیکی با برخی از جاذبه های گردشگری محبوب مانند باغ توئیلری، اپرای فرانسه، موزه اورسی و … دارد.
از آنجایی که این هتل جز هتل های 5 ستاره پاریس محسوب می شود و از جمله بهترین هتل های فرانسه است، دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر چندین رستوران، سالن ورزشی و باشگاه بدنسازی، استخر شنا، سالن ماساژ، سالن کنفرانس و پارکینگ اختصاصی می باشد. همچنین کیفیت اتاق های هتل و خدمات و امکانات آن بسیار خوب و در حد هتل های لوکس جهان می باشد. به شما این اطمینان را می دهیم که در هتل ریتز می توانید اوقات بسیار آرام و خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.
هتل های لوکس فرانسه
هتل Four Seasons George یک هتل پنج ستاره لوکس واقع شده در شهر پاریس است. این هتل ۲۴۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر سرپوشیده، ماساژ، اسپا، ترنسفر فرودگاهی، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون ، دستگاه پخش سی‌دی‌/دی‌وی‌دی، مینی‌بار، گاوصندوق، دستگاه نسپرسو و کتابخانه هستند. در رستوران‌های هتل نیز انواع غذاهای فرانسوی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. هتل از فرودگاه شارل دوگل پاریس ۲۴.۹ کیلومتر، از موزه لوور ۲.۸ کیلومتر، از کلیسای جامع نتردام ۳.۹ کیلومتر و از طاق پیروزی ۷۰۰ متر فاصله دارد.
تعدادی از جذابترین و لوکسترین هتل های پاریس را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از اقامت خود در انها طی سفر لذت ببرید.
تیم تعطیلات رویایی برگزارکننده تورهای رویایی به کشور فرانسه در ایام نوروز و با بهترین قیمت ها است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ها، شرایط، هزینه ها و خدمات ما از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.
تلفن:02122243040
نوروز امسال با ما سفر کنید….

جهت آشنایی با مکان های کمتر شناخته شده فرانسه اینجا کلیک کنید.
آیا میدانید تولد سینما از کجا آغاز شده است؟ جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
فرانسه سرزمین پنیر های بیشمار…. جهت آشنای با انواع پنیر های فرانسوی اینجا کلیک کنید.