بهترین رستوران های اسپانیا کدامند؟

یکی از دلایل شهرت اسپانیا، غذاهای فوق العاده اش است که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. از غذاهای کلاسیک مانند پائلا و گازپاچو گرفته تا غذاهای دریایی بسیاری مانند سوکت (خورش غذاهای دریایی) و امپانادا (پای پر از صدف) وهزاران طعم جدید و هیجان انگیز دیگر برای امتحان کردن وجود دارد.
اگر کمی اهل غذا هستید و به دنبال امتحان کردن بهترین غذاها و بهترین طعم ها، یکی از مناسب ترین گزینه های شما برای سفر می تواند اسپانیا باشد. در این کشور فوق العاده جذاب هم می توانید از اماکن گردشگری بسیاری دیدن کنید و با فرهنگ غنی این مردم آشنا شوید و هم می توانید به رستوران های بی نظیر و ستاره دار آن سر بزنید تا با یک تیر دو نشان بزنید. هم از طعم غذاهای اسپانیایی لذت ببرید و هم با فرهنگ غذایی آن ها آشنا بشوید.
در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی به معرفی رستوران های بی نظیر اسپانیایی که در دنیا مشهور هستند می پردازیم.
وقتی صحبت از رستوران های ستاره میشلن می شود ، صحبت از بهترین رستوران هایی است که تا به حال وجود داشته است.دریافت یک ستاره میشلن کار ساده ای نیست اما با این وجود ، رستوران هایی در اروپا وجود دارند که 3 ستاره میشلن کسب کرده اند و این بدان معنا است که این رستوران ها در سراسر دنیا نظیر ندارند.
جالب است بدانید که در اسپانیا 11 رستوران وجود دارد که دارای 3 ستاره میشلن است و هر گردشگری در سفر خود حداقل غذا خوردن در یکی از آن ها را تجربه می کند.

1)ال بولی
رستوران ال بولی یکی از بهترین این رستوران ها است و قطعا نام آن را بارها و بارها شنیده اید. رستوران ال بولی در که در شمال شرق اسپانیا واقع شده است، یکی از رستوران های سه ستاره میشلن است که توسط فاران آدریا (Farran Adria) یکی از مشهور ترین سر آشپز های اسپانیایی اداره می شد. این رستوران 5 بار رکورددار بهترین رستوران در تمامی اسپانیا شده است و تمامی غذای های بومی و مدرن اسپانیایی را ارائه می دهد.
از جمله غذا هایی که در این رستوران سرو می شوند می توان به تمپوره قزل آلای گرم و سرد ، تاپیوکا و ژامبون ایبری اشاره کرد.

2)موگاریتس
در رستوران موگاریتس سرآشپز آندونی آدوریز ، که در ال بولی شاگرد سرآشپز بود ، به عنوان شر آشپزی ماهر حضور دارد.این رستوران که در سن سباستین قرار دارد ،مشابه ال بولی ، با دو ستاره میشلن به عنوان یکی از بهترین رستوران های جهان شناخته شده است. آتش سوزی آشپزخانه موگاریتس را در فوریه 2010 تخریب کرد ، اما به سرعت به حالت عادی بازگردانده شد و برای تجارت باز شد.
از جمله غذا های بی نظیری که در این رستوران سرو می شود می توان به سیب زمینی سوخاری و گونه ماهی دریایی اشاره کرد.

3) ارزک
یکی دیگر از رستوران های باسکی فوق العاده ، ارزک است که در سن سباستین واقع شده است و آشپزی آن با همکاری یک پدر و دختر منحصر به فرد انجام می شود. آرزک طعم های قوی مدیترانه ای را با قرن 21 ترکیب می کند و تجربه ای واقعی را در طول زندگی ارائه می دهد. هنگام بازدید از منوی خوش طعم این رستوران 16 غذای اصیل اسپانیایی را مشاهده خواهید کرد. که امتحان طعم هر کدام لذت خاص خود را دارد.

4) مارتین براساتگویی
رستوران مارتین براساتگویی اسپانیا یکی از منحصر به فردترین رستوران های اسپانیا است به این معنا که شما هرگز از خاطرات بد مشتریان از این رستوران نخواهید شنید. تکنیک های سنتی آشپزی با علم آمیخته می شود تا طعم فوق العاده ای را در پررنگ ترین و زیبا ترین ظروف ایجاد کند. مارتین براساتگویی همانند سایر رستوران های بزرگ این لیست دارای 3 ستاره میشلن است.

5) کال پپ
با وجود اینکه بسیاری از گردشگران به این منطقه سفر می کردند ، اما کال پپ بارسلونا به خاطر غذاهای دریایی تازه و فضای فوق العاده اش مشهور است. کال پپ به عنوان یک تجربه محلی واقعی شناخته می شود و در یک محیط گرم و دلپذیر از انواع غذاهای کلاسیک از جمله کاتالان های متنوع سرو می کند. این رستوران دو ستاره میشلن قصد دارد مرزهای این منطقه را جابجا کند و نظر تمامی گردشگران را فقط معطوف به خود نماید.
تعدادی از بهترین رستوران های اسپانیا را به شما معرفی کردیم و امیدواریم از خوردن غذاهای اسپانیایی در این رستوران ها لذت ببرید.
اژانس تعطیلات رویایی ارائه دهنده انواع خدمات جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا می باشد. همچنین افر های ویژه ای را برای افراد واکسینه شده برای سفر به این کشور در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 22243040با ما در ارتباط باشید.
جهت مطالعه مطلب صفر تا صد اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب سفر به مناطق ناشناخته اسپانیا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب اولین کتاب نوشته شده توسط بشر اینجا کلیک کنید.