سفری زیبا به بوربورا

بورا بورا مقصد نهایی عشق و عاشقیست.  اگر آرزوی اقامت در یک خانه‌ی ییلاقی روی آب را داشته باشید و یا قصد سفربه رمانتیک ترین جزیره ی دنیا را، حتما به بوربورا سفر کنید و از زیبایی های ان حیرت زده شوید.

به زبان ساده، بورا بورا تجسم ایده آل‌ترین  مقصد ماه عسل در دنیاست. این جزیره که چهار میلیون سال پیش با یک فوران آتشفشان ایجاد شد، مدت‌های طولانی غیرقابل سکونت بود تا زمانی که مردم جزیره تانگن به عنوان اولین ساکنین وارد این جزیره زیبا شدند.  قله مونت اوتمانا که امروز یکی از جاذبه‌های جزیره بورا بورا محسوب می‌شود در گذشته آتشفشان بوده است.

جزیره رویایی

بورا بورا در کجا واقع شده است؟

بورا بورا در پلینزی فرانسه در جزایر اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است و به عنوان زیباترین جزیره در جهان توصیف می‌شود. تالاب‌های آبی روشن، خانه‌های ییلاقی جذاب، سواحل شنی آرامش بخش، کوه های بلند و مناظر چشمگیر زمینه را برای سفر به این مقصد رویایی و بهشت فوق العاده رمانتیک فراهم می‌کند.

صدها ساحل مملو از شن و ماسه سفید با آبهای فیروزه‌ای که از شدت زلالی و  شفافیت میتوان حرکت آبزیان و ماهی‌ها را در آن تماشا کرد. کوههای پوشیده از جنگل در مناطق آتشفشانی که گاهی بلندی آنها به هزاران پا میرسد و  آسمانی آبی که نور خورشید را در آب‌های زلال این جزیره انعکاس می‌دهد.

تعطیلات رویایی
جاذبه های بورا بورا

پلینزی فرانسه و بطور ویژه جزیره‌ی زیبای بورا بورا، مکان ایده آلی برای نوعروسان و تازه دامادهایی است که  قصد تجربه‌ی یک ماه عسل عاشقانه و مملو از آرامش را دارند. این مکان  همچنین برای گردشگرانی که ترجیح می‌دهند جنبه‌های ماجراجویانه جزایر تاهیتی را کشف کنند و غذاهای نادر را در آنجا تست کنند، مناسب است. نکته جالبی که در مورد این جزیزه گرمسیری وجود دارد این است که هیچ حیوان خطرناکی در بورا بورا وجود ندارد. بنابراین بدون نگرانی از پدیدار شدن مار سمی یا روبه رو شدن با حشرات گزنده در طبیعت و یا کنار ساحل آن قدم بزنید و استراحت کنید و بعد از ساعت‌ها گشت و گذار به محل اقامت خود بازگردید. خطرناک‌ترین اتفاقی که ممکن است در این جزیره برای شما رخ دهد سقوط یک نارگیل دو کیلویی بر روی سرتان است که باید مراقب این موضوع باشید

شنا در استخرهای آبگرم در بهترین مناطق اقیانوس آرام است و ارائه روش‌های سنتی ماساژ پلینزی با استفاده از روغن نارگیل محلی و روغن وانیل تاهیتیک یک تجربه‌ی ایده‌آل است که تنها در بورا بورا قابل لمس است،  تازه‌ترین غذاهای دریایی جهان  را در معتبرترین رستوران‌های اقیانوس آرام جنوبی درست در کنار تالاب‌های افسانه‌ای میل کنید و یا غذای خود را بروی آب و در عرشه خانه‌های ییلاقی سرو کنید.

مسافرانی که به ماجراجویی و هیجان علاقمندند می‌توانند در یکی از زلالترین آبهای اقیانوس آرام غواصی کنند، عروس دریایی، نهنگ‌ها، کوسه‌های صخره‌ای و شگفتی‌های دنیای زیر آب را مشاهده کنند. اسب سواری در سواحل رمانتیک بورا بورا، ماهیگیری در اعماق دریا، دوچرخه‌سواری در جزیره، قایق سواری و گردش در اقیانوس، خریداری مرواریدهای تیره که معروف‌ترین سوغاتی بورا بورا نیز به شمار می‌رود و کوهپیمایی در کوه‌های سرسبز تنها بخشی از جاذبه‌های این جزیره شگفت‌انگیز است.

تعطیلات رویایی

ایا میدانستید که تعطیلات رویایی ارائه دهنده رویایی ترین تور ها به سراسر اروپا است؟ اگر قصد دارید تا به یک سفر لذت بخش بروید با تعطیلات رویایی همراه شوید و بهترین خاطرات را بسازید.جهت رزرو تو های خود با شماره تماس 02122243040 در تماس باشید.