در سفر به کانادا حتما به شهر بازی بروید

بخش مهمی از هر سفری، تفریح و گذراندن اوقاتی خوش همراه با خانواده و دوستان است؛ و چه جایی بهتر از یک شهربازی برای تجربه یک تفریح خانوادگی و لذت‌بخش. در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از بهترین شهربازی‌ها، پارک‌های موضوعی و تفریحی و پارک‌های آبی کانادا آشنا کنیم.

این پارک‌ها در نقاط مختلف کانادا و از شرق تا غرب این کشور در دسترس هستند، در نتیجه هر جایی که بودید می‌توانید سری به آنها زده و یک بعدازظهر یا حتی یک روز کامل پر از تفریح و شادی را برای خودتان و اعضای خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

شهر بازی کانادا

واندرلند کانادا

واندرلند کانادا با داشتن بیشتر از ۲۰۰ جاذبه مهیج، بزرگترین شهربازی و پارک موضوعی در این کشور است. ترن هوایی این شهربازی با ۹۳ متر ارتفاع و ۱۴۸ کیلومتر بر ساعت سرعت، یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین سواری‌های کل پارک است. اگر شما هم ترسی از ارتفاع ندارید، نباید سواری این ترن را از دست بدهید. یکی دیگر از جاذبه‌های پارک “تیر و کمان” است؛ در این سواری دو نفر سوار یک صندلی شده، تا ارتفاع مشخصی بالا می‌روند و از آن بالا با سرعت زیاد به سمت پایین و اطراف حرکت می‌کنند. این سواری حالت بودن در یک تیر و کمان را شبیه‌سازی می‌کند. جدا از سواری‌های جذاب و مختلف، واندرلند کانادا رویدادهای فصلی فراوانی را میزبانی می‌کند.

پارکهای ابی کانادا

سرسره‌های آبی آتلانتیس

این پارک آبی ۱۰ سرسره مختلف برای بزرگترها و بچه‌ها دارد و ساعت‌ها تفریح و هیجان را برای تمام افراد خانواده تضمین می‌کند. مشهورترین سرسره این پارک آبی، سرسره تونلی آن است که افراد را در میان آب‌ها به سمت یک استخر بزرگ هدایت می‌کند. اگر دوست داشتید در ماه‌های گرم تابستانی خنک شوید، این پارک آبی در کانادا بهترین انتخاب‌تان خواهد بود.

پارک ابی

پارک آبی کوهستان جادویی

پارک آبی کوهستان جادویی بزرگترین پارک آبی کانادا است، در نتیجه در آنجا می‌توانید انتظار تعداد زیادی سواری هیجان‌آور و مفرح را داشته باشید. یکی از مهیج‌ترین آنها کامیکازی است، جایی که افراد می‌توانند با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت به سمت پایین سر بخورند. اگر هم رقابت را دوست داشتید، می‌توانید به سراغ پروریسر بروید و با دوستان‌تان تا رسیدن به پایین مسیر بر روی سرسره مسابقه دهید. خانواده‌ها با بچه‌های کوچک هم می‌توانند از رودخانه آرام و محوطه آب‌بازی بهره ببرند.

پارک آبی کالیپسو

اگر در مونترال بودید، حتما سری به پارک آبی کالیپسو بزنید. این پارک تنها به اندازه یک سواری ۲۰ دقیقه‌ای با شهر فاصله دارد. این پارک که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده، بزرگترین استخر موج در تمام کانادا را دارد. شما حتی در اینجا می‌توانید تجربه قایق‌سواری بر روی رودخانه خروشان را هم داشته باشید. اگر هم به دنبال آرامش هستید ،به سراغ کافه ساحل هاوایی پارک بروید و اجازه دهید بچه‌هایتان در محوطه آب‌بازی بازی کنند.

شهر بازی کانادا

وت ان وایلد تورنتو

این مجموعه ۴۰ هکتاری گستره متنوعی از جاذبه‌های مختلف آبی را در خود جای داده است. چه به دنبال سر خوردن بر روی سرسره‌های کوچک و بزرگ باشید، استراحت بر روی رودخانه آرام یا تجربه استخر امواج، این پارک آبی مقصد بی چون و چرایتان خواهد بود. یک زیپ لاین ۴ خطی هم برای علاقه‌مندان به هیجان و نترس از ارتفاع گزینه‌ای ایده‌ال خواهد بود.

گلکسی لند

اگر از بزرگترین مال های کانادا یعنی مال ادمونتون دیدن کردید، حتما متوجه خواهید شد که در قلب این مال دومین شهربازی بزرگ سربسته در تمام دنیا قرار گرفته است. با داشتن ۲۴ جاذبه و سواری مختلف، در این شهربازی برای هر کسی با هر سلیقه‌ای چیزی برای خوش گذرانی و به یادگار ماندن یک خاطره خوش وجود خواهد داشت. در میان تمام سواری‌های این شهربازی، بی شک بزرگترین ترن هوایی در محیط سربسته در تمام دنیا خودنمایی می‌کند. غیر از شهربازی، این مال یک پیست اسکیت روی یخ و بیشتر از ۸۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. مال ادمونتون بی‌تردید برای تمام اعضای خانواده با هر سنی یک مقصد عالی است.

پارک سنترویل

مخاطبان این پارک بیشتر خانواده‌هایی با بچه‌های کوچک هستند؛ جایی که هزینه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر و سواری‌ها کوچک‌تر و جمع و جورتر هستند. یک چرخ و فلک مدل قدیمی با اسب، چرخ و فلک‌های کوچک و ماشین برقی برخی از سواری‌های این شهربازی هستند. یک ترن هوایی کوچک هم وجود دارد که بچه‌های زیر ۷ سال می‌توانند سوار آن شوند. این شهربازی یک گزینه عالی برای کسانی است که شلوغی پارک‌های بزرگ را دوست ندارند و می‌خواهند اوقاتی آرامش‌بخش را همراه با بچه‌هایشان داشته باشند.

پارک آبی سربسته فالز ویو

این پارک آبی سربسته یک امتیاز ویژه نسبت به تمام دیگر پارک‌های آبی در کانادا دارد: شما از این پارک می‌توانید منظره شگفت‌آور آبشار نیاگارا را ببینید. خود پارک منزلگاه ۱۶ سواری آبی است، شامل یک استخر بسیار بزرگ موج، سونای مختص بزرگسالان و قلعه بارانی با ۱۰۰۰ گالن آب در حال ریزش. سخت نیست متوجه شوید چرا این پارک یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های مسافران و گردشگران در تمام این سال‌ها در این منطقه بوده است.

 

تعدادی از شهربازی های بینظیر کانادا را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از تفریح در این شهربازی ها در سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تیم تعطیلات رویایی برگزار کننده تورهای رویایی به کانادا است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور های کانادا ما و رزرو آن با ما تماس بگیرید.

تلفن:02122243040