اشنایی و اقامت در هتل های جذاب کانادا

 

بعد از روسیه، کانادا بزرگ ترین کشور در جهان می باشد. منابع طبیعی آن شامل کوهستان های برفی، جزیره های دور افتاده، دشت های سرسبز و سواحل شگفت انگیز و زیبا است. در زمان های گذشته، کانادا دارای یک سیستم راه آهن بسیار گسترده بوده است و بسیاری از هتل های سراسر کشور در آن زمان، برای آسودگی و راحتی مهمانان خود، در نزدیکی ایستگاه های قطار ساخته شده بودند. بسیاری از این هتل های کانادایی به سبک معماری کاخ های سنتی فرانسوی و یا ” Chateau ” ساخته شده اند، اما در میان آن ها هتل هایی با طراحی های پست مدرن و دکوراسیون های هنری هم وجود دارند. در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا بی نظیر ترین هتل های کانادا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هتل های کانادا

هتل ” شاهزاده ی ولز، Prince Of Wales

با اقامت در هتل ” شاهزاده ی ولز ” در زمان سفر کرده و به سال 1920 میلادی باز گردید! گذراندن حتی یک شب در این اقامت گاه بی نظیر، یکی از بهترین راه ها برای گرامیداشت خاطره ها و تاریخچه ی شیرین منطقه در محلی با مناظر بی نظیر است. مناطق تماشایی یکی از جاذبه های اصلی می باشند و شما می توانید از داخل بسیاری از اتاق ها و رستوران ها، از تماشای زیبایی آب های رودخانه ” واترتون، Waterton ” و قله های سر به فلک کشیده ی پارک جنگلی این منطقه لذت ببرید. کوهنوردی و اسکی روی برف هم دو سرگرمی فضای باز مشهور فصلی برای مهمانان هتل به حساب می آیند.

هتل های کانادا

مسافرخانه ی جزیره ی ” فوگو، Fogo “

اگر که قصد دارید از جزیره ی ” فوگو “، که در ساحل ” نیوفوندلند، Newfoundland ” قرار دارد بازدید کنید، پس برای اقامت حتماً به مسافرخانه ی جزیره بروید. مسافرخانه ی جزیره ی ” فوگو ” در بالای صخره های ساحل قرار گرفته است و یک اقامت گاه فوق مدرن با جدید ترین تجهیزات روز دنیا می باشد. طراحی خاص دکور درون هتل با مناطق بیرونی اطراف آن از زمین تا آسمان فرق می کند و مناظر اقیانوس آتلانتیک کنار آن بی همتا هستند! از امکانات مسافرخانه ی ” فوگو ” می توان به یک گالری هنری، یک اسپا، یک سینما و یک رستوران مجللی که سقف های قوسی آن 48 متر بالا تر از زمین قرار دارند اشاره کرد.

سفر به کانادا

هتل د گلیس، Hotel De Glace “

نام این هتل را می توان ” هتل یخ ” ترجمه کرد و این دقیقاً همان چیزی است، که می توانید از این مقصد شگفت انگیز خارج شهر ” کبک، Quebec ” انتظار داشته باشید. سالی یک بار ” هتل د گلیس ” با استفاده از تیر های آهنی و مقادیر زیادی از برف و یخ بازسازی می شود. این بازسازی توسط 50 کارگر زبده انجام شده و 90 روز به طول می انجامد. اگر که قصد کنید در این هتل مهمان شوید، می توانید انتظار داشته باشید که با تعداد زیادی کیسه ی خواب بر روی تخت هایی ساخته شده از یخ استراحت کنید، اما شما می توانید به راحتی در سرویس های بهداشتی و یا وان حمام اتاق، خود را گرم کنید.

تور های ارزان قیمت کانادا

هتل قصر ” ویسلر، Whistler ” شهر ” فیرمونت، Fairmont

” ویستلر ” یکی از مشهور ترین و دیدنی ترین هتل های اسکی در جهان به شمار می رود و مسافران آن، که از تمام نقاط سیاره به این جا می آیند، می توانند از این بخش های تماشایی و هم چنین فرصت های تفریحی حاضر در آن کمال استفاده را ببرند. هتل قصر ” ویسلر ” شهر ” فیرمونت ” در زیر پایه ی کوهستان ” بلک کومب، Black comb ” قرار دارد و بسیار شبیه به یک قصر آلپاینی می باشد. در فصل زمستان، شما می توانید تا کنار در ورودی این هتل اسکی کنید! امکانات و تجهیزات فوق مجلل دیگری نیز برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده اند، که از میان آن ها می توان به یک زمین گلف با کلاس جهانی نام برد.

 

 

ایا شما هم قصد دارین به کانادا سفر کنید؟ پیشنهاد میکنیم حتما یکی از هتل های بالا را در سفر های خود برای اقامتتان انتخاب نمایید.

تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های جذاب و رویایی به کانادا است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور های خود با ما تماس بگیرید.

تلفن: 02122243040

اگر دوست دارید مطالب بیشتری راجع به کانادا بدانید پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را حتما مطالعه نمایید.

نام های عجیب مناطق مختلف کانادا

در سفر به مونترال از این کافه ها دیدن کنید.

با مشاهیر کانادایی بیشتر اشنا شوید.