جزایری ارزان تر از آپارتمان ها!

جزایری که قیمت آن‌ها کمتر از آپارتمان است.
با پرجمعیت‌تر شدن شهر‌های بزرگ، بسیاری از افراد برای خرید ملک به مناطقی که در آن‌ها تراکم ساختمان‌ها کم و تعداد خانه‌های ویلایی بیشتر است، رفته‌اند. در پی رفع این نیاز، طی سال‌های اخیر خرید جزیره‌های اختصاصی لوکس با قیمت‌های بسیار بالا به گزینه‌ای مناسب برای سرمایه داران بزرگ تبدیل شده بود اما اکنون دستیابی به چنین جزیره‌هایی با قیمت‌های نازل نیز برای افرادی با توانایی مالی کم‌تر، امکان‌پذیر شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از این جزایر آشنا کنیم.
از جمله جزایری که می‌توان آن‌ها را با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا خرید می‌توان جزیره بیگ تانکوک در کانادا، جزیره دانهتن در ایالت ماساچوشت آمریکا، جزیره ایسلا کاراباناسل در پاناما، جزیره مجستیک در ایالات متحده آمریکا، جزیره بوکال در نیکاراگوئه و جزیره ایگوانا در نیکاراگوئه اشاره کرد.

جزیره بیگ تانکوک در کانادا:
جزیره بیگ تانکوک یک جزیره منحصر به فرد است که حدود ۶ مایل با چستر نوا اسکوشیا فاصله دارد. مساحت این جزیره چیزی حدود ۱۱/۶ هکتار است و مکانی بسیار مناسب برای طرفداران زندگی در طبیعت است. خریداران این جزیره می‌توانند با در اختیار داشتن بخش‌هایی از جزیره، آن را به شکل یک محوطه خانگی، هتل یا کمپ تبدیل کنند.

جزیره ایسلاکاراباناسل در پاناما:
پاناما به دلیل دارا بودن هزینه‌های پایین زندگی و آب و هوای ایده‌آل به مکانی مناسب برای گردشگران بین‌المللی، مهاجران و بازنشستگان تبدیل شده است. اما هم‌اکنون می‌توانید از طریق مالکیت این جزیره خصوصی از تمام مزایای جذاب پاناما بهره‌مند شوید.
جزیره ایسلاکاراباناسل در دریای کارائیب واقع شده است و تنها بیست و پنج دقیقه با بوکاس دلتورو فاصله دارد. در نتیجه دسترسی به شهر از طریق آن بسیار آیان است. این جزیره دارای یک اسکله قایق بادبانی، گاراژ قایق‌های تندرو، دو آپارتمان مستقل و یک کلبه واقع در ساحل شنی است. به گفته برخی از خبر‌گزاری‌ها با قیمتی که برای این جزیره در نظر گرفته شده است، تنها می‌توان یک خانه دو خوابه در شهر توسکانی ایتالیا تهیه کرد.

جزیره مجستیک در ایالات متحده آمریکا:
جزیره مجستیک در نزدیکی سد ایالت ویسکانسین واقع شده است و حدود نیم ساعت با پایتخت آن فاصله دارد. این جزیره خصوصی با بیش از یک هکتار مساحت، دنیای آرام خود را با کمی بیش از دو ساعت با فرودگاه بین‌المللی شیکاگو و حدود یک ساعت با میلواکی ارائه می‌دهد. در نتیجه دسترسی آن به مناطق اطراف بسیار راحت است. آب‌های اطراف این جزیره برای قایق‌رانی، قایق‌رانی با کایاک، اسکی روی آب و… بسیار مناسب است. همچنین خریداران این جزیره می‌توانند با استقرار در آن از مشاهده زیستگاه‌های طبیعی حیوانات نیز لذت ببرند.
لازم له ذکر است که هزینه‌ای که برای خریدن این جزیره تعیین شده است، معادل یک آپارتمان تک خوابه در آخرین طبقه یک مجتمع مسکونی در مالاگای اسپانیا است.
تعدادی از جزایر زیبا و ارزان قیمت جهان برای سکونت را به شما معرفی کردیم و امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.
جهت مطالعه مطلب بلند‌ترین برج‌های جهان اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب هنر تانبو در ژاپن اینجا کلیک کنید. این هنر یک ابتکار از طرف مردم ژاپن با برنج است.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان