خطرناکترین زن دنیا

شاید وقتی اسم راهزنی و دزدی به میان می آید، به ذهنی خطور نکند که ممکن است در این گروه دزدی، راهزنی و… خانمی وجود داشته باشد! اما ما امروز قصد داریم تا تمامی این افکار را از ذهن شما پاک کنیم و بگوییم که خطرناکترین و ماهر ترین راهزن دنیا یک خانم است و در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا این زن ماهر و کار درست را به شما معرفی کنیم تا از آشنایی با آن حیرت زده شوید!
خطرناکترین راهزن زن
این خانم که فولان دوی نام دارد انقدر در کار خود مهارت نشان داد که بعدها به نام ملکه راهزنان مشهور شد و یکی از معروف ترین زنان عجیب، خلافکار و سارق هند و حتی تمام دنیا است. اما چه اتفاق هایی در زندگی او افتاد که وی مجبور شد تا به چنین کارهایی دست بزند و تبدیل به چنین زن قدرتمند اما خبیث شود؟
فولان در خانواده ای بسیار فقیر در اوتارپرادش هند به دنیا آمد. او ایام کودکی چندان اسوده و راحتی نداشت! همچنین وی به دلیل روزگار دشواری که در کودکی پشت سر گذاشته بود و فقر زیادی که بعدا گریبان گیرش شده بود، ناگزیر به ازدواج با مردی خشن و بی رحم شد! فولان پس از چندی زندگی با همسر خویش متوجه شد که زندگی با وی غیر ممکن است اما خانواده او این مسئله را قبول نداشتند. فولان تصمیم گرفت تا از خانه به کوهستان فرار کند و به گروهی از راهزنان پناه ببرد! او مسیر دشواری را برای نجات دادن زندگی خویش انتخاب کرد اما پس از مدتی عضوی از آن ها شد. در آن زمان، او تنها زن گروه بود اما شجاعتی که از خودش نشان می داد تمام مردان را متعجب می کرد. فولان طی مدتی که با راهزنان زندگی کرد تیر اندازی را به شکلی ماهرانه فرا گرفت و خیلی کم پیش می آمد که تیرش به خطا برود. اما اتفاق جالب تر آن بود که پس از کشته شدن رییس گروه به دست یکی از افرادش، فولان به عنوان جانشین وی انتخاب شد. اکنون که فولان از قدرتی بی نظیر برخوردار بود، تصمیم گرفت تا انتقام تمام سالهای سختی که در کنار همسرش سپری شده بود را بگیرد و با تمام افرادش به دهکده محل سکونت گذشته خود حمله کرد. فولان با ضربات چاقو همسر خود را به شدت زخمی کرد. با این که شوهر فولان در این حادثه، جان خود را از دست نداد اما جای ضربات چاقو برای همیشه روی شکمش باقی ماند. همسر این زن جسور مرد کارخانه داری با ده ها کارگر بود اما به خاطر ترس از حمله دوباره راهزنان، بیشتر کارگران کارخانه اش کارشان را رها کرد. به این ترتیب بود که فولان سرنوشت مرگ در فقر را برای همسر خود رقم زد.
خطرناکترین راهزن زن
از آن پس مسئولیت ملکه راهزنان، غارت و چپاول دهکده هایی با مردمی از طبقه مرفه تر و رساندن ثروت آنها به مردم فقیر به خصوص کودکان بود. او حتی گاهی کودکان خانواده های مرفه را ربوده و از آن ها درخواست پول های بسیار زیاد می کرد . اما طولی نکشید که این دوره فولان هم به پایان رسید.
اما چه کسی قدرتمند تر از فولان بود که توانست او را شکست دهد و فولان را از اینکار های جسورانه اما شیطانی باز دارد؟
پس از مدتی شری رام لالا رام از افراد مورد اعتماد رییس سابق این گروه راهزنی که درگذشته دستگیر و زندانی شده بود، آزاد شدو متوجه شد که رییس شان به قتل رسیده است و فولان باعث این کار بوده است. پس از آن گروهی از تبهکاران را تشکیل داده و به مبارزه با فولان و گروهش برخاستند. در این میان عده زیادی از افراد فولان نیز به آن ها پیوستند.
پس از آن بود که فولان مجبور به فرار شد و به دهکده ای کوچک پناه برد. پلیس که از اغتشاش های اخیر به تنگ آمده بود به جستجوی فولان و گروهش پرداخت و پس از مدتی او را دستگیر کرد. روز دستگیری فولان، ۱۰ هزار نفر از مردم برای تماشا جمع شده بودند و ۳۰۰ پلیس تلاش کردند تا او را بدون درگیری دستگیر کنند. در سال ۱۹۸۳، فولان به جرم قتل ۴۸ نفر، غارت و چپاول، آتش سوزی های عمدی و کودک ربایی به خاطر پول دستگیر شد و ۱۱ سال به زندان افتاد پس از آن وکیلی توانست از راه های مختلف او را تبرئه کرده و او آزاد شود.
یکی از عجیبترین بانوان تاریخ بشر را به شمامعرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن لذت برده باشید.
اگر به مطالعه مطلب عجیب در زمینه گردشگری علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را حتما مطالعه نمایید.
جوانترین جهانگرد دنیا
جزیره ای که تصور نمیکنید مسکونی باشد!
اتاقی که بیش از 45 دقیقه عذاب آور است!
کشتی عجیبی که تاریخ آن هرگز پیدا نشد!