تجربه زندگی روزمره در زیر آب!

همانطور که می دانید امروزه صنعت گردشگری دبی بسیار پیشرفت کرده است و هر روزه تلاش می کند تا این محبوبیت را افزایش دهد و جمعیت بیشتری را برای گردشگری جذب خود نماید. تا کنون بناها و مکان های زیادی در دبی ساخته شده است که رکورد های گینس را شکسته و تبدیل به محبوبترین مکانهای تفریحی و گردشگری در تمام دنیا شده است. در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا یکی از شگفت انگیز ترین استخر های قواصی دنیا را به شما معرفی کنیم تا از عظمت آن شگفت زده شوید.
دیپ دایو دبی جدیدترین جاذبه‌ای است که طبق معمول رکوردشکن بوده است و در دبی و حتی سراسر جهان سروصدا به پا کرده است. این تنها مرکز غواصی در جهان است که می توانید تا عمق 60 متری غواصی کنید که 15 متر عمیق تر و چهار برابر بزرگتر از هر استخر غواصی دیگری در جهان است.
این استخر ۱۴ میلیون لیتر آب را در خود جای داده و حجمش به‌اندازه ی ۶ استخر شنای المپیک است. برای درمان ناراحتی‌های حاصل از غواصی، نظیر بیماری کاهش فشار، یک اتاق ۱۲ تخت‌خوابی اکسیژن پُرفشار نیز هست. همچنین این استخرسیستم بسیار پیش‌رفته ی تصفیه ی آب دارد به طوری که فقط ظرف ۶ ساعت کل آب استخر را تصفیه می‌کند!
دیپ دایو دبی
دیپ دیو دبی به جویندگان هیجان اجازه می دهد تا به داخل شیرجه بزنند و ابعاد جدیدی در زیر آب که سرشار از ماجراجویی و شگفتی است را ،کشف کنند.
اما جذابیت های بزرگترین استخر غواصی دنیا به اینجا ختم نمی شود! در این استخر شما می توانید جاذبه‌های زیرآبی خیره‌کننده‌ای را کاوش کنید که مضمون آن شبیه یک شهر غرق‌شده متروک است! برای کاوش در این شهر وسیع زیر آب که مملو از ماجراجویی و شگفتی است، شما به چندین ساعت غواصی نیاز دارید. همچنین این استخر مجهز به 56 دوربین برای اطمینان از ایمنی غواصان به هنگام بازدید و البته تمرین غواصی است. از جذابیت های دیگر این استخر غواصی می توان به سیستم های نورپردازی و صوتی پیشرفته آن اشاره کرد که حالات مختلف و طبیعی را در زیر آب ایجاد می کنند.
در دیپ دایو دبی غواصان حرفه ای و با تجربه کار می کند که نکات و ترفندهای غواصی را به شما می آموزند، همچنین تکنیک های غواصی پیشرفته را به شما می آموزند، از شیرجه ایمن اطمینان می دهند و در تمامی مراحل غواصی در کنار شما قرار خواهند داشت.
دیپ دایو دبی
افرادی که می خواهند از این استخر جذاب استفاده نمایند حتی نمیتوانند از بهداشت آب و محیط این استخر نگران شوند زیرا آب آن برای حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی و بهداشتی هر شش ساعت یک بار از طریق فیلترها به گردش در می آید و تصفیه می شود. همچنین یک مرکز 12 نفره با پرسنل کامل، ماهر ترین و پیشرفته ترین تیم منطقه، برای درمان غواصان در صورت وقوع حادثه غیرمحتمل وجود دارد. همه غواصان از نظر ایمنی روی صفحه‌های بزرگی که حاصل تصویر برداری ۵۶ دوربینی است و کل استخر را پوشش می‌دهند ، نظارت می‌شوند.
اما باز هم جذابیت های دیپ دایو به این موارد منتهی نمی شود!
دیپ دایو دبی مواردی متفاوت برای ارائه به همه دارد. از طریق پنجره‌های بزرگ یا روی صفحه‌های نمایش در سرتاسر مرکز، بازدیدکنندگان می‌توانند خانواده و دوستان خود را در حین شیرجه و غواصی تماشا کنند. همچنین یک رستوران در محل، و همچنین فروشگاه غواصی و فروشگاه هدیه وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند از امکانات آنها استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.
دیپ دایو دبی
یکی از بی نظیر ترین جاذبه های دبی را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. همانطور که در ابتدا نیز گفتیم دبی جاذبه های بسیاری دارد که ساید از وجود برخی از آنها بی خبر باشید. ما در مطالبی جداگانه این جاذبه های بی نظیر را به شما معرفی کردیم تا بتوانید ببا مراجعه به آنها در سفر خود لذت برده و خاطراتی تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.
جهت مطالعه مطلب بزرگترین چرخ و فلک دنیا افتتاح شدف اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب در اکسپو دبی چه چیزی در انتظار ما است، اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب پارک آبی اکواونچر در دبی اینجا کلیک کنید.

تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های فوق العاده رویایی و جذاب به سراسر جهان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور ها و رزرو آنها با ما از طریق شماره تماس 22243040 تماس بگیرید.