کشوری که اقامت الکترونیکی صادر میکند!

قطعا نام اقامت الکترونیک را بار ها و بار ها در دنیای پیشرفته و مملوء از تکنولوژی امروزی شنیده اید. همانطور که در مطالب قبلی به آن پرداخته شد: اقامت الکترونیک (e-residency) عبارت است از این که یک دولت در محیط بین المللی به صورت کاملا قانونی اقدام به ارائه اسناد هویتی کشورش به متقاضیان از سراسر دنیا در قالب “هویت دیجیتال” می کند. ما در مطالب قبلی به صورت کامل اقامت الکترونی را معرفی کردیم و مزایای دریافت آن را برای شما عزیزان شرح دادیم. جهت مطالعه مطلب اقامت الکترونیک بهترین راه ارتباط با جهانیان اینجا کلیک کنید.
اما در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا شما را با کشور هایی که اقامت الکترونیک صادر می کنند، بیشتر آشنا کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چه کشورهایی اقامت الکترونیکی صادر می کنند؟
در حال حاضر کشور استونی در اتحادیه اروپا اقامت الکترونیک را برای افراد صادر می کند
استونیEstonia یکی از کشورهای منطقه بالتیک در شمال اروپا است. شهر تالین پایتخت این کشور با جمعیت 450 هزار نفر به عنوان یک شهر توریستی سالانه بالغ بر 4 میلیون نفر بازدید کننده دارد و در سال 2011 بعنوان پایتخت فرهنگی اروپا در بین ده شهر برتر هوشمند جهان قرار گرفت به نحوی که لقب سیلیکون ولی اروپا نامیده می شود و مرکز دفاع سایبری ناتو در این شهر مستقر است.
اصلاحات دیجیتال در استونی تاکنون دنبال شده است. در اوایل دوره اصلاحات استونی پیشنهاد تلفن‌های رایگان و آنالوگ فنلاند را نپذیرفت تا بالاخره خودش توانست تلفن‌های دیجیتال تولید کند. در سال ۱۹۹۸ توانست همه مدارس کشور را به اینترنت وصل کرده و در سال ۲۰۰۰ دولت دسترسی به اینترنت را یک حق انسانی دانست که همین باعث گسترش آن حتی به مناطق روستایی شد.
در اواخر سال ۲۰۱۴ استونی اولین کشوری بود که شهروندی الکترونیکی و اقامت الکترونیک را به مردم خارج از کشور ارائه داد. دولت استونی با شعار «پیش به‌سوی ایده یک کشور بدون مرز» این طرح را تاکنون ادامه داده و حتی شهروندان دیگر کشورها نیز می‌توانند برای این اقامت و کارت‌شناسایی اقدام کنند
اقامت الکترونیک استونی یک هویت دیجیتال است برای هر کسی در هر جای دنیا که قصد را اندازی کسب وکار مستقل از مکان جغرافیایی را داشته باشد. این نوع ویزا را استونی Digital Nomad Visa یا “خانه به‌دوشی دیجیتال”نامیده است. این نوع اقامت مناسب کسانی که به مدرک شناسایی از اتحادیه اروپا نیاز دارند، کارآفرینانی که با داشتن یک کسب و کار تکنولوژی محور اقامت الکترونیکی را یک فرصت و پلتفرم برای آینده می بینند و یا بنحوی با این کشور و اتحادیه اروپا پیوند دارند. این موضوع زمانی ارزش واقعی اش مشخص می شود که فرد درصدد برداشتن قدمهایی برای مهاجرت کاری و دریافت ویزا در یکی از کشورهای اروپایی حوزه شنگن باشد
ویزای الکترونیک
تیم تعطیلات رویایی ارائه دهنده تمامی خدمات جهت اخذ اقامت الکترونی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 22243040 با ما در ارتباط باشین.
جهت مطالعه مطلب اقامت الکترونیک بهترین راه ارتباط با جهان اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب راحت ترین راه اخذ اقامت اسپانیا اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با شرایط اخذ ویزای توریستی دبی اینجا کلیک کنید.
همچنین جهت آشنایی با مراحل اخذ ویزای دانشجویی کانادا اینجا کلیک کنید.