بلیط های جام جهانی؛ قرعه کشی یا خرید؟

اگر از علاقمندان به شرکت در جام جهانی هستید و دوست دارید که تیم منتخب خودتان را از نزدیک تشویق کنید قطعا میدانید که ثبت نام بلیط ها در مرحله اول که به صورت قرعه کشی بود پایان یافته و تمامی علاقمندانی که اقدام به ثبت نام نموده بودند، در انتظار اعلام نتایج هستند و بی شک تا زمان مشخص شدن نتایج هیجان زیادی را تجربه می کنند!
جام جهانی قطر
اما همه عزیزانی که علاقمند به شرکت در جام جهانی بودند ممکن است به دلایل مختلفی در مرحله اول ثبت نام نکرده باشند و بی صبرانه منتظر مرحله دوم هستند!
این مطلب از تعطیلات رویایی دقیقا مخصوص شما عزیزانی است که در قرعه کشی بلیط های جام جهانی در مرحله اول شرکت نکرده اید.
تهیه بلیط ها در مرحله دوم کمی متفاوت تر از مرحله اول است که امروز قصد داریم تا چگونگی آن را به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.
سیستم فرست این فرست سرو چیست؟
سایت فیفا جهت خرید بلیط بازی ها در اردیبهشت ماه سال 1401 در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت قطر باز خواهد شد و از این زمان تمامی علاقه مندان فرصت دارندتا برای خرید بلیط ها اقدام نمایند.
در این دوره هر شخصی که موفق به ورود در سایت بشود میتواند با وارد کردن اطلاعات کامل خود و همراهانی که قصد حضور در جام جهانی را دارند (حداکثر 6 نفر) بلیط مورد نظر و دلخواه خود را در همان لحظه خریداری و مراحل پرداخت را در همان لحظه طی کند.
همانطور که متوجه شدید در این مرحله قرعه کشی اتفاق نخواهد افتاد و رزرو و خرید بلیط ها در لحظه اتفاق می افتد و عزیزانی که موفق به خرید بلیط در سایت می شوند می توانند بلیط های خود را دریافت نمایند.
جام جهانی قطر
قطعا همانطور که میدانید، این شیوه خرید به صورت همزمان و در تمام دنیا اتفاق خواهد افتاد. یعنی تمام علاقمندانی که در دنیا قصد شرکت در بازی های جام جهانی را دارند(چه کشورهایی که تیمشان در بازی ها حضور دارند چه کشور هایی که تیمشان در جام جهانی حضور ندارند.) می توانند از طریق سایت درخواست خرید خود را ثبت و برای خرید بلیط ها اقدام نمایند.
شاید در نگاه اول این شیوه از خرید بسیار ساده به نظر بیاید و شما تصور کنید که شانس خرید بلیط در این مرحله بسیار بالاتر از مرحله قبل است. پس در ادامه به بررسی بیشتر این شیوه می پردازیم!
هنگام خرید بلیط در مرحله دوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟
تعداد کسانی در لحظه قصد ورود به سایت و تصمیم خرید بلیط را دارند، بسیار زیاد است و اولویت با کسانی است که از اینترنت قوی تر با سرعت بالاتری برخوردار هستند! در برخی از کشور ها که شاهد اینترنتی نه چندان پر سرعت و با قطعی فراوان در فواصل زمانی کم هستیم این فرایند می تواند سخت باشد و با مشکل مواجه شود. چرا که افراد با ورود به سامانه و اقدام برای ورود اطلاعات متقاضیان برای خرید بلیط ناگهان ممکن است با ضعف و یا قطعی اینترنت مواجه شوند ، وقت زیادی را از دست بدهند و یا به صورت کامل از سیستم خارج شوند و نوبت خریدشان به نوبت های عقب تر موکول شود. تمامی این اتفاق ها باعث می شود تا متقاضیان شانس زیادی را برای خرید بلیط ها از دست بدهند.

بنابراین هرچه متقاضیان از سیستم اینترنتی امن تر و پرسرعت تری برخوردار باشند شانس خرید بالاتری خواهند داشت.
خرید بلیط ها در مرحله دوم تا چه زمانی ادامه دارد و تا کی می توانیم شانس خود را امتحان نماییم؟
بلیط بازی ها به صورت بلیط تک بازی، بلیط بازی های گروهی، بلیط بازی ها به صورت استادیوم و… به فروش می رسد. همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم در اردیبهشت ماه در ساعت یک بعد از ظهر این فرایند آغاز خواهد شد اما زمان پایان آن مشخص نیست!
در این دوره از فروش بلیط ها ظرفیت مشخصی از هر گروه از بلیط ها را برای فروش اعلام کرده و در این ایام به فروش می گذارند. پایان فروش این دوره از بلیط ها زمانی مشخص می شود که این ظرفیت توسط علاقمندان خریداری شوند و به پایان برسند. پس این فرآید می تواند تا هر زمانی که ظرفیت مشخص شده برای بلیط ها به پایان برسد ادامه داشته باشد! اما همانطور که گفتیم اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به خرید کرده اند.
نکته قابل توجه دیگری که باید بسیار به آن توجه کنید آن است که در تاریخ آغاز خرید بلیط ها در مرحله دوم هنوز قرعه کشی نهایی بازی ها انجام نشده است در نتیجه درخواست بلیط ها کمی کمتر از مرحله های سوم و چهارم خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که با درخواست های کمی مواجه هستیم و تقاضای بازی های تیمی در این دوره هم بسیار زیاد خواهد بود(اما کمتر از دوره های سوم و چهارم.)
جام جهانی 2022 قطر
سیستم فرست این فرست سرو را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دادیم و امیدواریم که اطلاعات کامل و کافی را درمورد این مرحله از خرید بلیط ها را کسب کرده باشید.
ثبت نام خرید بلیط های جام جهانی آغاز شده است و با توجه به قوانین و سیستمی که در این مرحله وجود دارد، اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام بلیط ها اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه مطلب آنچا در باره سفر به قطر باید بدانید، اینجا کلیک کنید.

جهت آشنایی با تاریخچه جام جهانی از ابتدا تا امروز اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه مطلب”سفر به قطر از فرودگاه تا اخرین روز” اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه مطلب “ورود و اقامت در قطر در دوران جام جهانی” اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه مطلب مراحل خرید بلیط های جام جهانی اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه مطلب جایگاه ویژه افراد کم توان در جام جهانی اینجا کلیک کنید.