شرایط اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه


طی مطالب قبلی، ویزای تمکن مالی فرانسه را به شما معرفی کردیم و مزایای بیشمار دریافت آن را به اطلاع شما عزیزان رساندیم. اما همانطور که قول داده بودیم، در ادامه موضوع قصد داریم تا شرایط دریافت این اقامت را با شما به اشتراک بگذاریم.
شرایط تمکن مالی فرانسه و هزینه تمکن مالی فرانسه به چه صورت است؟
-1 درآمد ماهانه : متقاضی باید معادل مبلغ 3000 (یورو) را در هر ماه و به ازای همسر خود معادل 1400 (یورو) و همچنین به ازای هر فرزند در هر ماه معادل مبلغ 750 (یورو) را ارائه کند . این درآمد می تواند از روش های مختلف باشد.( برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از مشاوره حضوری بهره مند شوید)

-2 سپرده مالی در بانک معادل : مبلغ 40000 (یورو) برای خود و مبلغ 20000 (یورو) برای همسر و مبلغ 10000 (یورو) برای فرزند کمتر از 18 سال خود را ارائه نماید .( همانند گواهی تمکن مالی برای دریافت ویزای شینگن، برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر در این خصوص می توانید از مشاوره حضوری بهره مند شوید.)
در این روش اخذ اقامت نیازی نیست برای اثبات تمکن مالی ، حساب خود را به بانکی در فرانسه و یا اروپا منتقل نمایید و ارائه آن در هر بانکی حتی در ایران امکان پذیر است .

3) سند ملکی : متقاضی اصلی یا همراهان حتما باید سند ملکی در روز سفارت همراه با دیگر مدارک ارایه دهد
4) نداشتن سابقه کیفری
با کسب ویزای خود حمایتی فرانسه شما تا 90 روز مهلت دارید تا به فرانسه ورود کنید و در خواست خود را برای اخد اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی ثبت کنید.
در صورت مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی فرانسه به فرد و همسر متقاضی ویزای یک ساله و به فرزندان زیر 18 سال ویزای 5 ساله داده می شود.
این ویزا به صورت برگه ای به نام (OFII) در پشت ویزای فرانسه شما الصاق می شود که در صورت عدم مشکل در طول این 1 سال و ارائه مجدد تمکن مالی، اقامت موقت فرد متقاضی وهمسر وی به مدت یک سال و برای فرزندان به مدت 5 سال دیگر صادر می شود.
متقاضی و خانواده وی با این ویزا -اقامت- اجازه ی استخدام و کار برای شرکت ها و موسسات فرانسوی را ندارند، اما می توانند نسبت به ثبت شرکت یا موسسه و راه اندازی و ایجاد کسب و کار اقدام نمایند.
این تمدید به مدت 3 سال در صورت برقراری شرایط تمکن مالی فرانسه انجام می شود. در نهایت فرد با داشتن اقامت 3ساله در فرانسه می تواند برای اخذ اقامت دائم فرانسه اقدام کند. توجه داشته باشید که فرد با اخذ اقامت دائم در فرانسه می تواند در این کشور مشغول به کار شود و دیگر محدودیت های قبل را نخواهد داشت. علاوه بر این نیز می تواند پس از اخذ اقامت دائم این کشور برای اخذ تابعیت فرانسه(در
یافت گذرنامه فرانسوی )نیز اقدام نماید.

تمامی شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و امیدواریم که مطالعه آن برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین در روز های اینده قصد داریم تا شرایط تمدید این اقامت و مدارک مورد نیاز جهت اخذ آن را به اطلاع شما عزیان برسانیم.

تیم تعطیلات رویایی د رتمامی مراحل اخذ این ویزا در کنار شما خواهد بود . جهت هماهنگی برای مشاوره حضوری با ما از طریق شماره زیر در ارتاط باشی.
تلفن: 02122243040
اگر با ویزای تمکن مالی فرانسه آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم مطلب راحت ترین راه اخذ اقامت فرانسه را مطالعه کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
همچنین اگر اقامت از طریق تمکن مالی یکی از راه های انتخابی شما برای مهاجرت است، می توانید مطلب اقامت تمکن مالی اسپانیا را نیز مطالعه نمایید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.