ابشار های بینظیر جهان کجا قرار دارند؟

حتی اگر یک جهانگرد ماهر هم باشید ممکن است هنوز بسیاری از شهر ها و کشورهای جهان را ندیده باشید و با خلقت بی نظیر خداوند در جای جای این کره خاکی آشنا نشده باشید. در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا یکی از زیبا ترین، عجیب ترین و البته جذابترین شهر های برزیل را به شما معرفی کنیم تا در ایام عید نوروز بتوانید به آن سفر کنید و از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
سفر در نوروز
فوز دو ایگواسو در یک موقعیت مکانی برجسته یعنی بر مرز سه‌گانه‌ی برزیل، پاراگوئه و آرژانتین بنا شده است. فوز دو ایگواسو مقصدی فراموش نشدنی خواهد بود که جاذبه‌های متنوعی از قبیل رویدادها، خرید، ماجراجویی و جاذبه‌های تجاری و خانوادگی دیگر دارد.

فوز دو ایگواسو یکی از مناطق مهم گردشگری در برزیل و آمریکای جنوبی است. این شهر در جنوب غربی برزیل واقع شده است و نام آن هم از نام رودخانه ایگواسو که در نزدیکی این شهر قرار دارد گرفته شده است. ایگواسو در زبان محلی به معنای آب بزرگ است.
رود ایگواسو به عنوان یکی از شاخه‌های رود پارانا از کشورهای برزیل و آرژانتین عبور می‌کند. طول این رود، 1320 کیلومتر است. شهرت جهانی این رود به خاطر وجود آبشارهای ایگواسو در آن است. این آبشارهای زیبا، مرتفع‌ترین آبشارهای جهان هستند.
بلندترین ابشار های دنیا
فوز دو ایگواسو هفتمین شهر پرجمعیت در ایالت پارانا است و جمعیت آن تقریبا 270 هزار نفر می باشد. شهر فوز دو ایگواسو یکی از شهرهای با تنوع فرهنگی بسیار بالا است. 80 ملیت مختلف در این شهر حضور دارند که بیشتر شامل کشورهای ایتالیا، پرتغال، لبنان، چین، پاراگوئه و آرژانتین می باشند. این تنوع نژادی و فرهنگی باعث شده که این شهر به یکی از مراکز مهم توریستی و گردشگری تبدیل شود. اقتصاد فوز دو ایگواسو هم بر مبنای گردشگری و تجارت شکل گرفته است.در بین سال های 2006 تا 2008 شهر فوز دو ایگواسو دومین مقصد پرطرفدار گردشگری بعد از شهر ریو دو ژانیرو بوده است و این امر باعث شده تا این شهر دارای بیش از 100 هتل و استراحت گاه باشد.
برزیل
اکثر ساکنان این شهر مسیحیان کاتولیک هستند اما اقلیت زیادی از مسلمانان و بودایی ها نیز در فوز دو ایگواسو زندگی می کنند.اکثر جمعیت مسلمان این شهر از کشور لبنان هستند.در شهر فوز دو ایگواسو یک مسجد بسیار بزرگ نیز وجود دارد. جشنی به نام Fenartec نیز همه ساله برای گرامیداشت تنوع فرهنگی این شهر برگزار می شود.
گردش در برزیل
از نظر آب و هوایی شهر فوز دو ایگواسو، در یک منطقه نیمه مرطوب گرمسیری قرار دارد و این بدان معناست که دارای تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های خفیف است.به صورت میانگین دمای سالانه این شهر 24 درجه سانتی گراد است. در تابستان ها هم می توان دمای 40 درجه را هم در این شهر تجربه کرد و سردترین دمای این شهر در زمستان نیز منفی 5 درجه گزارش شده است.آب و هوای این شهر در طول سال، اکثرا آفتابی است. اما تغییرات آب و هوایی ناگهانی بسیار زیاد در آن اتفاق می افتد و بهتر است در هنگام سفر به این شهر لباس های مناسب با خود به همراه داشته باشید.

فوز دو ایگواسو را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن نهایت استفاده را کرده باشید. تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های جذاب و رویایی به برزیل است و شما می توانید در روز پنجم سفر خود از این شهر رویایی دیدن نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تور ها با ما در تماس باشید.
تلفن: 02122243040

جهت آشنایی بیشتر با شهر های دیگربرزیل از جمله سائوپائولو اینجا کلیک کنید.

جهت آشنایی با شهر جنگل های زیبا، مانائوس اینجا کلیک کنید.