در سفر به دبی سینما هم بریم؟

قطعا برای هر گردشگری رفتن به سینما می ‌تواند یک تجربه ناب و منحصر به فرد در کنار خانواده را به وجود آورد و از آنجایی ‌که دبی شهری لوکس و پر زرق و برق همواره بهترین تفریحات و سرگرمی های دنیای مدرن را یکجا گرد خود آورده است، این موضوع در مورد تجربه سینمایی نیز کاملا صدق می کند و در واقع این شهر دارای بزرگ ‌ترین سینماهای منطقه می باشد. اگر اهل سفر به شهرهای مدرن باشید قطعا می دانید تفریحاتی این چنین از محبوب ترین تفریحات آن ها است و دبی نیز دقیقا در همین نمونه شهرها قرار می گیرد. هرچند که در سفر به دبی جاذبه های طبیعی نیز خواهید اما جاذبه های مدرن آن بسیار بیشتر است. در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا شما را با جذابترین و متفاوت ترین سینماهای دبی اشنا کنیم.

 

سینما د آرت بای رودز در مال امارات

این سینما به ‌طور قطع یکی از لوکس ‌ترین و جدید ترین سینماهای دبی است و شما برای داشتن تجربه ‌ای منحصر به ‌فرد و پر از هیجان از تماشای فیلم در این سینما را حتما امتحان کنید و در ضمن سینما ThEATre by Rhodes متعلق به گروه سینماهای VOX در خاورمیانه می باشد و با سرآشپز مشهور گری رادس ( Gary Rhodes ) دارنده ستاره میشلین ، برای ارائه تجربیات شگفت انگیز و جذاب از شام خوردن به هنگام تماشای بهترین فیلم‌ های روز دنیا همکاری می‌ کند و در ضمن توجه داشته باشید که Cinema VOX و Michelin Chef Gary Rhodes ستاره دار تجربه ای کامل برای ترکیب بهترین غذا های دبی و فیلم ها را ایجاد کرده اند که شما بتوانید محیطی کاملا متفاوت را از آن خود کنید و هدف از این کار این بوده که به شام و فیلم یک معنی کاملا جدید بدهند و لذت بردن از سالن منحصر به فرد خصوصی در حالی که شما را انتخاب خود شما را از منو است که شامل خرچنگ رودس ، مرغ سزار Tacos و foie gras Panini و … است بسیار عجیب در عین حال تجربه ای جالب برای همگان خواهد بود .در سفر به دبی حتما به این سینما بروید و لحظه های تکرار نشدنی را تجربه کنید.

سینما

سینما ریل دبی

سینماهای ریل دبی(Reel Cinemas) در مرکز خرید دبی مال  طبقه دوم واقعاً واقع شده است ، بنابراین مجبور نیستید برای آن خیلی دور از برج خلیفه بروید. این سینما دارای صفحه نمایش های غوطه ور و بلندگوهای دارای گواهینامه THX است ، به گونه ای که بدون زحمت و سریع شما را مجذوب خود می کند.

همچنین جالب است بدانید که ScreenX اولین بار در امارات متحده عربی ، در Reel Cinemas در دبی مال افتتاح شد. سینمای 170 صندلی دارای یک صفحه نمایش 270 درجه است که به سه دیوار سینما می پیچد و باعث می شود تماشاگران فیلم احساس کنند که بعضی مواقع بخشی از فیلم هستند. از آنجا که در حال حاضر تنها یک صفحه نمایش در دبی مال وجود دارد ، فقط یک فیلم به صورت همزمان در قالب سینمای همه جانبه نمایش داده می شود .از نظر صندلی ها ، آنها بسیار استاندارد هستند ، و ScreenX و ScreenX Plus در دسترس هستند. فیلم ها متناسب با صفحه نمایش، نماش داده می شوند و این حس را در گردشگران القا می کند که خود بخشی از فیلم هستند.

سینما دبی

سینمای خصوصی وکس دبی Private Cinema Vox Dubai

سینمای خصوصی وکس دبی در هتل کمپینسکی مرکز خرید امارات مال دبی قرار گرفته است. این سینما برای گردشگران تور دبی که به اشرافی بودن سفر خود اهمیت می دهند گزینه ی مناسبی خواهد بود. سینما وکس دبی با ظرفیت 15 نفر دارای یک مکان مجلل و ایده آل برای تماشای جدیدترین فیلم های هالیوود و بالیوود می باشد که امکان سفارش و سرو بهترین غذاها را برای میزبانان خود  فراهم کرده است. جالب است بدانید که فیلم نیز به انتخاب شما ارائه خواهد شد و میهمانان بین 5 تا 18 سال باید به همراه سرپرست باشند.

تعدادی از بی نظیر ترین سینماهای دبی را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مراجعه به این سینماها خاطرات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.