اقامتی بی نظیر در برزیل

اگر قصد سفر به برزیل را دارید اما نمیدانید کدام هتل ها را باید برای اقامت خود انتخاب کنید، این مطلب مخصوص شماست. تا انتهای آن همراه ما باشید تا بهترین هتل های برزیل را به شما عزیزان معرفی کنیم.
هتل های برزیل صبحانه
Pullman São Paulo Ibirapuera Hotel
هتلی با طراحی بسیار جذاب برای کسب و کار و اوقات فراغت واقع در سائوپائولو
هتل مدرن Pullman São Paulo Ibirapuera آماده پذیرایی از شما است. اتاق خواب ها دنج و شامل عایق صدا، دفاتر و طبقات اجرایی با خدمات منحصر به فردی هستند که این هتل زیبا ارائه می دهد. همچنین رستوران‌هایی با غذاهای متنوع و منوی معاصر با غذاهای «تلفیقی» ، اتاق‌های رویداد، استخر، سالن بدنسازی، سونای خشک، مرکز تجاری، و فضای کودکان از جمله امکانات بی نظیر این هتل به شمار می روند.
موقعیت مناسب این هتل و همچنین فاصله کم آن از اکثر مکان های تفریحی و دیدنی سائوپائولو باعث شده است تا گردشگران زیادی در ان اقامت داشته باشند و اوقات خوبی را سپری کنند.
عید نوروز سفر در عید
Hotel Intercity Manaus
هتل اینترسیتی در مانائوس یکی از بهترین و جذاب ترین هتل های شهر مانائوس در برزیل است.
در ابتدای روز می توانید یک صبحانه لذیذ را با مواد سنتی از غذاهای محلی میل کنید و پس از یک روز گردش و تفریح طولانی و لذت بخش در استخر آب گرم استراحت کنید. آیا وقت آزاد در برنامه خود دارید؟ از این فرصت برای بازدید از تئاتر آمازون استفاده کنید یا از خروش آب های دو رودخانه آمازون – ریو نگرو و ریو سولیمیس- دیدن کنید و لذت ببرید.
هتل Intercity Manaus که برای سفرهای کاری و تفریحی ایده آل است، در یک منطقه بی نظیر واقع شده است و بهترین خدمات را برای کسانی که به دنبال آسایش و اوقات خوشی هستند ارائه می دهد. مرکز تجاری این هتل فضای زیادی و زیرساخت جامعی را فراهم می کند که خوشحالی و اسایش شما در مانائوس را تضمین می کند. و بعد از یک روز کامل تفریح، گردش و یا کار، هیچ چیز بهتر از استراحت در استخر این هتل با مناظری شگفت انگیز از شهر نیست.
این هتل اقامتی بی نظیر را برای شما عزیزان فراهم می کند.
سفر به برزیل سفر های نوروزی
Marimar Hotel
این هتل زیبا که در شهر ریو دوژانیرو واقع شده است، بسیار نزدیک به ساحل است به طوری که تنها 1 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. هتل Miramar درست روبروی ساحل معروف کوپاکابانا قرار دارد و دارای یک استخر گرانیتی سبز و یک باشگاه ورزشی بسیار مدرن است. این هتل دوست‌دار حیوانات خانگی است. همچنین خدماتی مانند پیشخدمت و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند روز خود را با تحسین منظره زیبای ساحل به همراه صبحانه ای کامل و لذیذ آغاز کنند. هر اتاق با رنگ‌های خاکستری و سفید تزئین شده اند که بسیار چشم نواز هستند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، گاوصندوق و مینی‌بار است. بسیاری از مغازه‌ها، خواربارفروشی‌ها، رستوران‌ها و کلوپ‌ها نزدیک به Miramar by Windsor هستند. میهمانان می توانند در رستوران پشت بام هتل از غذاهای بی نظیر آن لذت ببرند. قلعه کوپاکابانا در 700 متری هتل میرامار و استادیوم لاگوا 3.8 کیلومتر از آن فاصله دارد. فرودگاه سانتوس دومونت 11.7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی گالائو 25 کیلومتر فاصله دارد.
همانطور که گفتیم دسترسی این هتل به مکان های مهم هم بسیار خوب است.

رستوران های بریزیل اقامت در برزیل

اقامت برزیل
Wish Foz do Iguaçu
Wish Foz do Iguaçu یک اقامتگاه 5 ستاره در شهر فوز دو ایگواسو را ارائه می دهد. این هتل مجلل دارای جایزه بهترین استراحتگاه 2016 و همچنین بهترین اقامتگاه برای خانواده ها در آمریکای جنوبی در سال 2017 و 2018 است.
Wish Foz do Iguaçu اتاق های پیشرفته با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار ارائه می دهد. اتاق های این هتل جذاب به زیبایی با مبلمان چوبی کلاسیک و دکوراسیون ملایم طراحی شده اند. برخی از اتاق‌ها دارای پنجره‌های قدی و چشم‌اندازهای بینظیر از باغهای هتل هستند.
مهمانان این هتل به راحتی می توانند در پارک ملی پیاده روی کنند یا در جکوزی هتل استراحت کنند. آنها همچنین می توانند از ورزش در مرکز تناسب اندام لذت ببرند و می توانند در سونا استراحت کنند. کودکان می توانند در یکی از بزرگترین باشگاه های کودکان برزیل بازی کنند.
این هتل صبحانه ای با انواع میوه‌های تازه، نان و شیرینی‌ها را ارائه می‌دهد و همچنین مهمانان این هتل می توانند در برخی از رستوران های هتل غذاهای محلی و بین‌المللی را ل امتحان می‌کند. Forneria di Como غذاهای ایتالیایی و Frontera Sur غذاهای لذیذ آرژانتینی ارائه می دهد. این هتل نزدیک به ورودی و در سمت آرژانتینی پارک ایگواسو قرار دارد. این هتل بین مرکز شهر و فرودگاه فوز دو ایگواسو (Foz do Iguaçu) واقع شده است که با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

بهترین هتل های برزیل در شهر های مختلف آن را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از اقامت خود در آنها لذت ببرید.
تعطیلات رویایی ارائه دهنده تورهای بسیار جذاب در ایام نوروز است که برای محل اقامت شما این هتل ها را در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این تور بی نظیر و رزرو آن همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:02122243040

اگر تمایل دارین تا درباره شهر های برزیل نیز اطلاعات جالبی داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را حتما مطالعه نمایید.(جهت مطالعه هر مطلب روی نام آن کلیک کنید.)
آبشار های بی نظیر جهان در کجا قرار دارند؟
شهر جنگل های زیبا مانائوس
سائوپائولو کجاست؟
سرزمین خلقت های عجیب