سفر به مناطق ناشناخته اسپانیا

اسپانیا
یکی از مشهور‌ترین، دیدنی‌ترین و محبوب‌ترین جزایر بالئاری،ایبیزا است. اگرچه اندازه این جزیره نسبتا کوچک است، اما مملوء از مناظر،جاذبه‌ها و کارهایی است که باید انجام دهید. ایبیزا یکی از محبوبترین جزایری است که ارزش بازدید را دارد.
ایبیزا به دلیل شب زنده داری شهرت زیادی دارد اما کار‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز در طول روز وجود دارد که تجربه آن‌ها حتی برای یک بار خالی از لطف نخواهد بود. از جمله جذابیت‌های این جزیره می‌توان به تاریخ شهر ایبیزا مناظر خیره کننده satalaiassa ، سواحل شنی calalienya و… اشاره کرد.
در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا جذابیت‌های این جزیره بی‌نظیر را به شما معرفی کنیم تا اولین مقصد سفر بعدی شما ایبیزا باشد.
۱) فورمنترا:
فورمنترا (Formentra) که به عنوان جزیره کارائیب دریای مدیترانه نیز شناخته می‌شود، تنها ۹ کیلومتر با ایبیزا فاصله دارد. ویژگی که فورمنترا را از بقیه جزایر و سواحل متمایز می‌کند، رنگ شن سواحل و آب آن است. سواحل این جزیره به طور شگفت انگیزی به رنگ سفید هستند و آب‌های اطراف آن بسیار شفاف می‌باشند به طوری که حتی اعماق دریاها به راحتی قابل مشاهده هستند.
جالب است بدانید که سواحل این جزیره به عنوان یکی از عجیب‌ترین سواحل جهان در بین گردشگران شناخته شده است.
به این ناحیه سفر کنید، از قدم زدن در سواحل شنی و استفاده از آرامش آن لذت ببرید.
۲)غروب‌های نفس گیر
ایبیزا یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای غروب خورشید در مدیترانه است. صرف نظر از اینکه در چه زمانی از سال به این منطقه سفر می‌کنید، این جزیره دریا و مناظری از غروب آفتاب را به طرز حیرت اوری ارائه می‌دهد. بنابراین اگر در جستجوی برخی از بزرگترین زیبایی‌های طبیعت هستید، یکی از محبوب‌ترین مکان ها برای تماشای عروب آفتاب دقیقا جزیره ایبیزا است که این صحنه بسیار منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد.

۳)شهر ایبیزا
شهر بندری و معروف به شهر ایبیزا، زیبا‌ترین و بزرگترین مقصد این جزیره است. شهر ایبیزا با اشراف به دریای مدیترانه دارای یک دژ محصور و خیابان‌های سنگفرش است. مردم محلی شهر را ایویزا می‌نامند. شهر ایبیزا به دو بخش تقسیم می‌شود: Daltvila و Eixample. بخش Daltvila منطقه تاریخی شهر به حساب می‌آید و مملوء از رستوران‌های درجه یک، مجموعه‌ای عالی از کافه‌ها و مناظر شگفت انگیز است. دقیقا در زیر Daltvila، قسمت Eixample قرار دارد. جایی که بیشتر ساختمان‌های جدید در آن یافت می‌شوند. در هنگام بازدید از شهر ایبیزا حتما کلیسای جامع به نام بانوی برف را ببینید زیرا قطعا بهترین چشم‌ انداز ها را از کل شهر ارائه می‌دهد.
۴) بازار‌های هیپی
از اوخر دهه ۶۰ تا به امروز، ایبیزا خانه تعدادی از بازار‌های هیپی بوده است که به جزیره جذابیت خاصی می‌بخشند. اگر به دنبال محصولات اصیل ایبری، سبک‌ لباس های قدیمی، کارگاه و موسیقی زنده هستید، رفتن به بازار های هیپی برای شما ضروری است.
بازار اصلی لاس دالیا نام دارد که بسیاری از افراد بومی آن را یکی از بهترین بازار‌های ایبیزا می‌دانند. این بازار جذاب بیش از ۶۰ سال مکان بازار‌ های هفتگی بوده است. در اینجا می‌توانید بیش از ۲۰۰ غرفه پیدا کنید که لباس، جواهرات، محصولات صنایع دستی، کفش‌های محلی و… جذابی را می‌فروشند.
یکی دیگر از بازار‌های هفتگی محبوب CalaLienya است که تنها در روز های یکشنبه باز است. یکی دیگر از جداب‌ترین بازار‌های هیپی بازار Es canar است که بزرگترین بازار هیپی در جزیره با بیش از ۵۰۰ غرفه و مملوء از وسایل زیبا و جذاب است. این مکان برای کسانی که به دنبال غذای تازه و ارگانیک هستند، انتخاب مناسبی است.

۵)آکواریوم کلاه بلانک
به احتمال زیاد شما قبلا چنین آکواریومی را تجربه نکرده‌اید. این جاذبه چند دقیقه در خارج از سان آنتونیو، در غار دریایی قرار دارد. جایی که ماهی‌گیران محلی برای قرار دادن تله خرچنگ خود استفاده می‌کردند. اکنون بچه‌ها و بزرگسالان می‌توانند برای دیدن انواع گونه‌های دریایی، از جمله هامور، اشعه، مورای و کونگر به زیر زمین بروند و از تماشای آنها استفاده و نهایت لذت را ببرند.

یکی از زیبا‌ترین جزایر اسپانیا رابه شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که با سفر به این ناحیه یکی از بهترین سفر‌های زندگی خود را رغم بزنید. آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی تور‌های جذاب اسپانیایی را ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور‌های با کمترین قیمت با ما تماس بگیرید.

قطعا بسیاری از شما عزیزان که درحال مطالعه این مطلب هستید قصد دارید که به شیوه‌های مطمئن و راحت اقامت کشور‌های اروپایی را دریافت کنید. یکی از بهترین راه‌های اقامت در اسپانیا تمکن مالی است ما در مطلبی جداگانه صفر تا صد اخذ ویزای تمکن مالی را برای شما توضیح داده‌ایم. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
همچنین اگر قصد دارید که به اسپانیا سفر کنید ما وقایع جالبی را از جمله بهترین فستیوال‌ها، حقایق باورنکردنی درباره اسپانیا و یکی از زیبا‌ترین پارک های اسپانیا را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. جهت مطالعه هریک از موضوعات بالا روی نام آن کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #آفر #تور #هواپیما #بلیط #تور خارجی #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #تور #راهنما #مسافرت #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #زیست بوم #گردش #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # تفریح #تاریخ #تجارت #تجاری #گردش #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #ویزای تمکن مالی #دارایی #سرمایه #اقامت از طریق تمکن مالی #مالی #اقامت اسپانیا #تعطیلات رویایی #متقاضی #ویزای شنگن #حساب بانکی #تمکن مالی #حوزه شنگن #پاسپورت #اعتبار #مزایای تمکن مالی #یورو #سند ملکی #سفر توریستی