شگفت انگیز ترین هتلهای یخی جهان

بسیاری از جهانگردان و کسانی که عاشق سفر کردن هستند، در برخی از سفر‌های خود تصمیم می‌گیرند تا به مکان‌های خارق‌العاده بروند و تجربه‌های جدیدی که اکثر افراد حتی حاضر نیستند امتحان کنند را کسب کنند. درحالی که برخی از مسافران برای تعطیلات زمستانی خود از مقاصدی با آب و هوای گرم بازدید می‌کنند، برخی دیگر مستقیما به دنبال مکان‌های سرد رفته تا زندگی کردن در دمای زیر صفر درجه را تجربه کنند.
قطعا تا الان متوجه شده‌اید که مطلب امروز ما در مورد محل‌های اقامت عجیب و غریب و البته سرد در دنیا است. هتل‌های یخی با اتاق‌های منحصر به فرد در مکان‌های خیره کننده و دور افتاده مانند لپ‌لند سوئد یا رومانی، نهایت تجربه سفر به سرزمین‌های عجیب زمستانی را ارائه می‌دهند.
هتل‌های ساخته شده از یخ و برف معمولا هر ساله در زمستان بازسازی می‌شوند و برای زمانی محدود که هوا به اوج سرمای خود می‌رسد، باز می‌شوند و از گردشگران خاص خود پذیرایی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های عجیب این هتل‌های یخی تخت آن‌ها است. جالب است بدانید که حتی تخت‌هایی که در این هتل‌ها در اختیار میافران قرار می‌گیرند، از جنس یخ هستند اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد زیرا تشک‌های بسیار زخیم و کیسه‌های آب بسیار گرم روی آن‌ها قرار دارندتا مسافران بتوانند به راحتی بر روی آن‌ها استراحت کنند.
در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از هتل‌های یخی خیره کننده وقع در کانادا، سوئد، نروژ و… را به شما معرفی کنیم.

۱) هتل دوگلوس در کانادا:
این کاخ کانادایی در خارج از شهر کبک واقع شده است و شاید یکی از بهترین هتل‌های یخی در جهان باشد. این هتل تنها هتلی است که در آمریکای شمالی از یخ ساخته شده است. این تفرجگاه در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و هرساله ساختار آن تغییر می‌کند. این اتاق شامل ۲۱ اتاق و سوئیت جذاب و زیبا به همراه بلور‌های یخ است. تاریخ دقیق افتتاح این هتل هر سال تغییر می‌کند اما طبق پیش‌بینی‌های انجام شده این هتل در سال ۲۰۲۱ از ۲ ژانویه تا ۱۳ مارس باز و پذیرای مسافرانش خواهد بود.

۲) آیس هتل در سوئد
آیس هتل در ۱۲۵ مایلی دایره قطب شمال و در لاپلند سوئد واقع شده است. این هتل هر ساله از ماه دسامبر تا آوریل اتاق‌های یخی جذاب ارائه می‌دهد. این اتاق‌ها در دمای زیر صفر نگهداری می‌شوند تا قاب‌های سازنده یخی اتاق‌ها سالم بمانند.(حتی زمانی که هیچ مسافری ندارد) مهمانانی که در اکثر این اتاق‌ها اقامت دارند، نیاز به شارژ وسایل الکترونیک و استفاده از سرویس بهداشتی و حمام در مکان‌های جداگانه دارند. این هتل گشت و گذار در سرزمین‌های یخی و همچنین مجموعه خدمات دیگری را برای مسافرانی که می‌خواهند زندگی‌ای آرام در یک دهکده سوئدی تجربه کنند، ارائه می‌دهد.

۳)اسنو هتل در نروژ:
این هتل که در شمال نروژ واقع شده است، در ۳۶۵ روز سال باز بوده و پذیرای مهمانان هیجان انگیز خود است. این هتل شامل ۱۴ اتاق می‌باشد که ۷ اتاق آن دو نفره و ۷ اتاق دیگر آن دارای ظریفیت ۴ نفر می‌باشد. همچنین این هتل زیبا و جذاب ارائه دهنده تور‌های سافاری زمستانی و گشت و گذار در دریاچه‌های یخ هستند. اقامت در این هتل‌ها می‌تواند یکی از شگفت انگیز ترین اتفاقات زندگی باشد.

تعدادی ازهتل‌های زیبا و جذاب یخی در دنیا را به شما معرفی کردیم و امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.
اگر به مطالعه مطالب جذاب گردشگری علاقه دارید پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را حتما مطالعه کنید.

جزایری ارزان تر از آپارتمان ها در دنیا
قلعه های شگفت انگیز ایران
هنر تانبو در ژاپن
جادوگر خیابان وال استریت
بلند ترین برج های جهان