از کارخانه ایتالیایی تا شهرت در تیک تاک

سال 2020 سالی بود که تیک تاک صحنه وسیعی از رسانه های اجتماعی را در اختیار گرفت و نحوه استفاده ما از رسانه های اجتماعی را دوباره تعریف و البته تغییر داد. نمی توان منکر محبوبیت این برنامه شد زیرا برای همه سنین جذاب است و به یکی از برنامه های محبوب دانلود شده در iOS و Android تبدیل شده است. یکی از جذاب‌ترین ماهیت‌های تیک تاک که برای کاربرانش به‌ویژه جوانان جذاب است، الگوریتم این برنامه است که به افرادی که حتی کوچک‌ترین فالوور دارند اجازه می‌دهد تا یک شبکه محبوب شوند و فوراً به ستاره های مشهور فضای مجازی تبدیل شوند .
قطعا نام خابی را در بین کاربران فضای مجازی از جمله تیک تاک و اینستاگرام به بار ها و بار ها شنیده اید! امروز قصد داریم تا خابی لیم این تیک تاکر محبوب ایتالیایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.
خابی لیم
خابان لیم که با نام خابی مشهور است، سفر تیک تاک خود را با حساب @khaby.lame در مارس سال2020 پس از از دست دادن شغل خود به عنوان کارگر کارخانه در ایتالیا، به دلیل همه‌گیری کووید-19 آغاز کرد. او پس از اخراج از کارخانه شروع به تولید محتوا در تیک تاک کرد تا از خستگی و البته مشکلات مالی خود خلاص شود. خابی شخصاً گفت که انتظار نداشت ویدیوهایش توجه جهانی را به خود جلب کند. او اعتراف می‌کند که چیزی که مخاطبانش را سرگرم می‌کرد به خاطر حالت ظاهراً بی‌احساس . خونسردی در چهره‌اش بود.
خابی در مصاحبه ای که توسط تیک تاک منتشر شد، گفت: همه چیز در اولین قرنطینه شروع شد! من شغلم را از دست داده بودم، بنابراین تصمیم گرفتم ضبط محتوا را در اتاق خوابم شروع کنم. در طول دو ماه ویدیو های خابی با چهره بی استرس و خونسردش منتشر شد و در این زمان کوتاه موفق به جذب بیش از پنجاه هزار دنبال کننده شد. خابی با برشمردن ویل اسمیت به عنوان یکی از الگو های خود، گفت که در کودکی از تماشای «شاهزاده تازه بل ایر» برای ایجاد محتوای ویدیوهایش الهام گرفته است.
خابی لیم
چندی پیش تیک تاک اعلام کرد که Khaby پس از اشخاص معروف و محبوب رسانه های اجتماعی آمریکایی که برخی از آنها در حال حاضر 122 میلیون دنبال کننده دارد، دومین فردی است که از 100 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم در جهان عبور می کند. نه تنها این، او همچنین به اولین فردی از اروپا تبدیل شد که به یک نقطه عطف 100 میلیونی دست یافت.
تیک تاک تاکید می کند که دستاورد خابی یک شاهکار چشمگیر است زیرا او توانسته است این تعداد دنبال کننده را تنها در 17 ماه به دست آورد! همچنین تیک تاک خاطرنشان کرد که خلاقیت و اشتیاق منحصر به فرد او به سرعت او را به یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین ستارگان تیک تاک در سطح جهان تبدیل کرده است.
ارزش خالص دارایی خابی لیم در سطح اینترنت بـه صورت دقیق مشخص نیست اما او از طریق پلتفرم تیک تاک و گرفتن اسپانسرهای مختلف و همکاری با برندها، توانسته درآمد بالایی داشته باشد و حتی تعداد زیادی از یوتوبرها نیز قصد همکاری با وی را دارند. علی‌رغم این همه ی موفقیت اما، او هنوز موفق بـه دریافت شهروندی ایتالیا نشده اسـت.

اگر شما به جای خابی بودین بعد از اخراج شدن به دنبال راهی بهتر برای بهبود زندگی بودین یا هیچ اقدامی نمی کردین و منتظر می شدین تا اتفاقات ناگوار یکی پس از دیگری براتون اتفاق بیوفته؟
زندگی یکی از مشهور ترین افراد تیک تاک را برای شما عزیزان شرح دادیم و امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.
آژانس تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های رویایی به سراسر جهان است. جهت اطلاع از شرایط تور ها و رزرو آنها با ما از طریق شماره تماس 22243040 در ارتباط باشین.
جهت مطالعه مطلب قایق رانی دختر 21 ساله تنها در 70 روز اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب تجربه طولانی ترین زندگی تاریخ اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب مهندس برق مجارستانی یا مدل طنز پرداز اینجا کلیک کنید.