راه پله ای که انتها ندارد!

برخی از نقاط دیدنی در سفر واقعاً شگفت انگیز هستند و در سراسر جهان پراکنده شده اند. این نقاط جذاب و دیدنی بیانگر خلاقیت و سرسختی ذهن انسان است. راه پله ای در نیسن سوئیس وجود دارد که یکی از جذابترین نقاط دیدنی به حساب می آید و به طریقی طولانی ترین راه پله جهان محسوب می شود. این راه پله طولانی و عجیب 11674 پله دارد به طوری که مسافت کلی 3.4 کیلومتر را شامل می شود و افرادی که بتوانند تمام طول آن را طی کنند، حدود 1669 متر از زمین فاصله خواهند گرفت! این راه پله بخشی از کوه نیسن است که در منطقه برنز اوبرلند در آلپ سوئیس واقع شده است.
اما چرا باید صعود از این پله ها را تجربه کنیم؟ چه چیزی در مورد طولانی ترین راه پله جهان جالب است؟
این پله ها چشم اندازی جذاب از قله های باشکوه سوئیس و شهرهای تاریخی عجیب مانند Spiez ، Interlaken و Kandersteg ارائه می دهد. همین ویژگی باعث ایجاد حس نوستالژی در مسافرانی می شود که از دیدنی های منحصر به فرد شگفت زده می شوند و همین موضوع باعث بازدید میلیونی سالانه توسط گردشگران در این منطقه می شود.
پله های سوئیس
Berghaus Niesen Lodge در بالای این پلکان قرار دارد. Berghaus Niesen Lodge که اقامتگاهی سنتی به حساب می آیند حس زندگی آرام و لذت بخش را در روستا برای شما تداعی می کند؛ روستایی آرام که یادآور زندگی پر از آرامش صد سال پیش است. این اقامتگاه دارای رستورانی است که چند برابر به جذابیت های آن می افزاید ، زیرا شما به معنای واقعی کلمه بر فراز قله کوهی مشرف به برخی از شگفت انگیزترین چشم اندازهای جهان غذا می خورید.
اما نکته ای جالب درباره راه پله عجیب نیسن:
قطعا متوجه شده اید که راه پله های بلند به خصوص راه پله نیسن یکی از سوژه های اصلی نقاشی نقاشان معروف است. اما دلیل آن چیست؟
این راه پله عجیب و جذاب یک توهم نوری شگفت انگیز ایجاد می کند: وقتی در ابدای راه به راه پله نگاه می کنید ، مراحل صعود از راه پله تا آنجا که چشم می بیند بی پایان به نظر می رسند. بنابراین جای تعجب نیست که آن سوژه تابلوهای نقاشی بسیاری از هنرمندان بوده است که با راه پله و منطقه کوه نیسن عجین شده است.

احتمالاً جالب ترین نکته در مورد راه پله نیسن این است که سالانه تنها یک بار به روی عموم باز می شود! در بیشتر سال ، می توانید سی دقیقه رانندگی کنید و به بالای کوه نیسن بروید که نمایی عالی از راه پله را به شما نشان می دهد. با این حال ، اگر می خواهید از پله ها بالا بروید ، باید در مسابقه سالانه Niesen Treppenlauf ثبت نام کنید. این مسابقه ، معمولاً در ماه ژوئن ، برگزار می شود و تقریباً با ظرفیت پانصد نفر ثبت نام فعالیت خود را آغاز می کند. متأسفانه ، بدست آوردن جایزه در مسابقه به دلیل تعداد زیادی از افرادی که می خواهند شرکت کنند ، دشوار است
راه پله سوئیس
نیسن ، سوئیس واقعاً یکی از دیدنی ترین مناطق جهان است. چشم انداز کوهستانی فوق العاده ، مسیرهای پیاده روی و زمین منحصر به فرد، آن را برای مسافرانی که مایل به دیدن و ورزش همزمان هستند ، عالی می کند. همچنین برای کسانی که به دنبال استراحت از شلوغی زندگی شهری هستند و برای همه کسانی که مایل به برقراری ارتباط مجدد با طبیعت هستند ، یک موقعیت بسیار مناسب است. این واقعیت که نیسن همچنین طولانی ترین راه پله جهان را در خود جای داده است ، اعتبار بیشتری را به عنوان یک مقصد منحصر به فرد به منطقه می بخشد.
یکی از جذابترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی سوئیس را به شما عزیزان معرفی کردیم و امید واریم که در سفر خود با مراجعه به آن هم از بنای عجیب آن و هم از طبیعت زیبا و بی نظیر کوه نیسن نهایت لذت را ببرید.
تیم تعطیلات رویایی تمامی خدمات لازم جهت اخذ ویزای توریستی سوئیس را به شما عزیزان ارائه می دهد همچنین با باز شدن مرز ها تور های ویژه ای به مقصد کشور سوئیس را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که می توانید با شماره تماس 22243040 ارتباط داشته باشین و جهت رزرو آنها اقدام نمایید.
اگر هنوز کشور سوئیس را به خوبی نمیشناسید پیشنهاد می کنیم تا مطلب بهشت خداوند برروی زمین را به صورت کامل مطالعه نمایید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
همچنین همانطور که می دانید سوئیس سرزمین ساعتهای رنگارنگ است. اگ شما هم به ساعتهای مختاف و متنوع علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم حتما مطلب سرزمین ساعت های بزرگ و کوچک را مطالعه نمایید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.