فستیوال های میلان

میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا و یکی از مراکز خلق ایده‌های جدید در طراحی، مد، لباس و موسیقی است. میلان شهر تجارت و فوتبال نیز محسوب می‌شود. در میلان، ایتالیای قدیدم و جدید با یکدیگر پیوند خورده‌اند و می‌توان معماری تاریخی و جریان هنری را در قلب اقتصادی و تجاری به تماشا نشست. میلان شهری زنده و در حرکت است که احساسات گردشگری را درگیر می‌کند. میلان مقصد ایده‌آلی برای علاقه‌مندان فوتبال، هنر و مد است.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از جشنواره‌ها و رویدادهایی که در میلان برگزار می‌شود، آشنا کنیم.

جشن سنت آمبروجو(Carnival Ambrosiano)
جشن سنت آمبروجو هر سال در روز هفتم ماه دسامبر برگزار می‌شود و در این روز میلان شورشی از رنگ‌ها را به خود می‌بیند. مردم میلان به عجول بودن معروف هستند اما در مورد این جشن کمی با تاخیر اقدام می‌کنند. زیرا طی یک رویداد تاریخی زمان برگزاری این جشن بزرگ کمی به عقب افتاد.
در قرن چهارم، حامی شهر که به دلیل زیارت مذهبی از شهر خارج شده بود، به منظور حضور وی در این جشن مردم به انتظار نشستند و به همین دلیل شروع این جشن به تعویق افتاد.
در این روز مردم از سراسر شهر به خیابان‌ها می‌آیند تا به جشن و پایکوبی بپردازند و گروه‌های تئاتر با پوشیدن لباس‌ها و ماسکهای رنگی، زیبا و گاهی عجیب به برگزاری نمایش‌های عجیب و رقص‌های خیابانی می‌پردازند.

فستیوال مد و لباس میلان(Milan Fashion Week)
در میان شهر‌هایی که فستیوال‌های مد جهانی دارند، میلان با یک واقعیت روشن، خود را از دیگران متمایز می‌کند. در بین این شهر‌ها، میلان تنها شهری است که پایتخت یک کشور نیست اما پایتخت مد و لباس جهان است.
برای قرن‌ها مد در ایتالیا فقط در یک سطح محلی وجود داشت زیرا پارچه‌ها بسیار لوکس در آن تهیه می‌شدند اما جهانیان از وجود آن‌ها بی‌خبر بودند. بعد از جنگ جهانی دوم، ایتالیا برای اولین بار وارد بازار جهانی مد شد و میلان که مرکز برگزاری این جشن‌ها بود، سعی کرد طی برگزاری فستیوال‌های متعدد و باشکوه با شهر‌های دیگر رقابت کند. طی برگزاری این جشنواره‌ها جهانیان شیوه و سبک مد در ایتالیا را شناختند و از آن پس بود که میلان به پایتخت مد و لباس در جهان معروف شد. فستیوال‌های مد و لباس در میلان در ماه‌های فوریه و ژانویه و به مدت یک هفته برگزار می‌شوند.

جشنواره جاز میلان(Milan Jazz Festival)
جشنواره سالانه جاز میلان که جازمی(JAZZMI) نام دارد، از ۲۲ اکتبر آغاز می‌شود و تا اول نوامبر ادامه دارد. در این زمان علاقه‌مندان به جاز به میلان سفر می‌کنند زیرا این زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از جاز است. نوازندگان ایتالیایی و اروپایی در طول این زمان در مکان‌های مختلف شهر مستقر می‌شوند و به نوازندگی می‌پردازند. اگر از شیفتگان موسیقی جاز هستید این یک فرصت طلایی برای شما می‌باشد تا ساعت‌ها بنشینید و از جاز لذت ببرید.

مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول ۱ میلان(Italian F1 Grand Prix)
هر ساله در ماه سپتامبر در میلان ایتالیا مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کنند. این مسابقات از سال ۱۹۵۰ برگزار می‌شوند و میزبان آن‌ها شهر میلان است. میلان پیست‌های فوق‌العاده استاندارد و مناسبی را برای برگزاری این مسابقات در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد. همچنین در انتهای برگزاری این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را به برندگان می‌دهند که هر راننده‌ای برای شرکت در مسابقات وسوسه می‌کند.
اگر از دیدن مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک لذت می‌برید در ماه سپتامبر به میلان سفر کنید تا از این شرایط بی‌نظیر نهایت استفاده را بکنید.

آیا می‌دانستید که مرز‌های ایتالیا از اواسط ماه می به روی گردشگران باز خواهد شد؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
تعدادی از جشنواره‌ها و رویداد‌هایی که سالیانه در میلان برگزار می‌شوند را یه شما معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.
اگر هنوز به ایتالیا سفر نکرده‌اید و مکان‌های دیدنی و بی‌نظیر رم پایتخت ایتالیا را ندیده‌اید، مطلب گردش در رم را مطالعه کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخچه جذاب ایتالیا اینجا کلیک کنید.
همچنین اگر طرفدار جشنواره‌های مختلف هستید ما در مطلبی جداگانه تعدادی از جشنواره‌هایی که سالیانه در دبی برگزار می‌شوند را به شما معرفی کرده‌ایم. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس