تفریح در ماه اما روی زمین!

دبی قمر جدیدی به ارزش 5 میلیارد دلار می‌سازد که شبیه تفرجگاه است.

مقامات رسمی روز یکشنبه گفتند که درآمد گردشگری امارات متحده عربی در نیمه اول سال جاری از 5 میلیارد دلار فراتر رفت و انتظار می رود در زمستان امسال که قطر میزبان جام جهانی فوتبال است، عملکرد قوی داشته باشد.

طبق گزارش، سطح ماه این تفرجگاه ماه که توسط یک “مستعمره قمری” احاطه خواهد شد، انتظار می رود سالانه به 2.5 میلیون مهمان اجازه دهد تا گردشگری فضایی مقرون به صرفه را روی زمین در دبی تجربه کنند.

از آنجایی که درآمد گردشگری امارات متحده عربی در نیمه اول سال جاری از 5 میلیارد دلار فراتر رفته است، حتی با وجود گزارش ها از عملکرد قوی مورد انتظار در زمستان امسال که قطر میزبان جام جهانی فوتبال است، دبی در حال سرمایه گذاری در قمر عظیمی است که شبیه استراحتگاه است.

بر اساس گزارش Arabian Business، “دبی می تواند یک ساختمان ماه به ارزش 5 میلیارد دلار (18 میلیارد درهم) در قالب اقامتگاه ، شرکت معماری کانادایی و مجوز مالکیت معنوی،( Moon World Resorts Inc) (MWR) داشته باشد. این اقامتگاه که توسط ساندرا جی. متیوز و مایکل آر. هندرسون پیشنهاد و بنیانگذاری شده است، برای ساخت در 48 ماه (4 سال)طراحی شده است و ارتفاع کلی آن 735 فوت (224 متر) خواهد بود.”

بر اساس گزارش Arabian Business، هندرسون گفت: جالب توجه است که “مون دبی پس از ساخته شدن، انتظار می رود در بخش هایی مانند مهمان نوازی، سرگرمی، جاذبه ها، آموزش، فناوری، محیط زیست و گردشگری فضایی به اقتصاد امارت افزوده شود.”  همچنین پیش بینی شده است که این تفریحگاه سالانه 2.5 میلیون مهمان را قادر می سازد تا گردشگری فضایی مقرون به صرفه را روی زمین در دبی تجربه کنند.

در همین حال، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی  در نشست کابینه در ابوظبی گفت: در حالی که درآمد گردشگری امارات متحده عربی از 5 میلیارد دلار در نیمه اول سال جاری فراتر رفت، اشغال هتل ها در سال 2021 بیش از 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رسمی WAM، شیخ محمد گفت: درآمد بخش گردشگری ما در نیمه اول سال 2022 از 19 میلیارد درهم (5.2 میلیارد دلار) فراتر رفت. انتظار یک عملکرد گردشگری قوی در این فصل زمستان را دارید.”

دبی که یک مقصد تعطیلات شناخته شده است، به دلیل کمبود محل اقامت در قطر کوچک، انتظار دارد میزبان تعداد زیادی از هواداران فوتبال در طول جام جهانی در ماه های نوامبر و دسامبر باشد. دبی یکی از شهرهای خلیج فارس است که پروازهای شاتل روزانه به قطر را در طول جام جهانی انجام می دهد و به هواداران اجازه می دهد خارج از کشور ثروتمند بمانند و همچنان در بازی ها شرکت کنند. فرودگاه دبی، شلوغ‌ترین فرودگاه جهان برای سفرهای بین‌المللی پیش از همه‌گیری، در نیمه اول سال جاری ۲۷.۸ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده است که بیش از ۱۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ افزایش داشته است.

 

تعطیلات رویایی برگزار کنندخ تور های رویایی به دبی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور های خود با ما تماس بگیرید.