اقامتی راحت در هتل های فرانسه در نوروز

با نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز برنامه ریزی متقاضیان سفر های نوروزی برای سفر های رویایی خود در این بازه زمانی امروز تصمیم گرفتیم تا هتل های بسیار خوب پاریس را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید در انتخاب هتل خود تصمیم درستی بگیرید. البته اگر با تعطیلات رویایی همراه شوید قطعا اقامت شما در این هتل ها خواهد بود.
هتل های فرانسوی
هتل Novotel Paris Saint Denis Stade Basilique
Novotel Paris Saint Denis Stade Basilique در سن دنیس واقع شده است و تنها 500 متر با استادیوم Stade de France فاصله دارد. این هتل دارای یک رستوران فرانسوی، یک بار برگر و همچنین یک سالن بدنسازی است که مهمانان می توانند در این سالن ورزش کنند.
اتاق های این هتل همگی به سبک معاصر طراحی شده اند و همه آنها دارای مینی بار، تلویزیون LCD و حمام اختصاصی مجهز به سشوار هستند. برخی اتاق‌ها دستگاه قهوه‌ساز و پایه آی‌پاد نیز دارند.
خارج از بحث اتاق ها همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم این هتل دارای رستوران های بینظیر است که منوی متنوعی از غذاهای سالم در آنها سرو می شود و از آن بهتر ان که حتی می توانید در تراس های این مجموعه غذایتان را میل کنید.
این هتل 701 متر از بازیلیکا سنت دنیس فاصله دارد و پارکینگ سرپوشیده خصوصی آن با پرداخت هزینه در دسترس است. ایستگاه متروی Basilique de Saint-Denis، درست در مقابل هتل، دسترسی مستقیم به پاریس را فراهم می کند و از هر لحاظ دسترسی این هتل به نقاط مختلف شهرفراهم است.
هتل های فرانسوی

هتل های فرانسوی
هتل Novotel Paris Est
Novotel Paris Est یک هتل مدرن با رستوران و بار است که در Bagnolet واقع شده است و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Gallieni فاصله دارد. مهمانان دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام خواهند داشت و همچنین یک فروشگاه اسنک بار در تمام ساعات کاری باز و آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. اتاق‌های بزرگ دارای عایق صدا هستند و دارای تلویزیون LCD و همچنین دسترسی WiFi رایگان هستند. حمام اختصاصی شامل وان یا دوش است. پذیرش این هتل نیز به صورت 24 ساعته باز است. فاصله این هتل از تراموایی که دور پاریس را دور می‌زند تقریبا 10 دقیقه و به صورت پیاده است.و البته هتل را در کمتر از 5 دقیقه به پارک La Villette متصل می‌کند. هر دو فرودگاه شارل دوگل و اورلی 20 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این هتل پارکینگ آن است. پارکینگ خصوصی در محل موجود است و با پرداخت هزینه اضافی مسافران می توانند از خدمات آن استفاده نمایند.
هتل های فرانسوی
تعدادی از هتل های درجه یک و چهار ستاره شهر پاریس را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که با اقامت در این هتل های بی نظیر سفری آرام و بدور از دغدغه را تجربه کنید.
تیم تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های بسیار جذاب به فرانسه است. و از آن مهمتر اینکه شما می توانید هتل های بالا را برای اقامت خود برگزینید. جهت اطلاع از شرایط تور ها و رزرو از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.
تلفن:02122243040

جهت آشنایی با محله هنرمندان فرانسه اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با زیباترین مکانهای فرانسه که هنوز ندیده اید! اینجا کلیک کنید.
آیا میدانید تولد سینما از کجا آغاز شد؟ جهت آگاهی از این مطلب اینجا کلیک کنید.
ایا میدانستید فرانسه تنها کشوری است که سلطنتی بسیار کوتاه و به مدت 20 دقیقه را به خود دیده است. اگر تا کنون این موضوع را نمیدانستید پیشنهاد میکنیم مطلب حکومتی که 20 دقیقه به طول انجامید را مطالعه کنید و راز آن را کشف کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با پنیر های بی نظیر فرانسه اینجا کلیک کنید.
جهت اشنایی با لوکس ترین هتل های فرانسه اینجا کلیک کنید.