کانادایی ها بیش از تصور پاستا میخورند!

ماکارونی کرافت و پنیر در کانادا بیشتر از هر جای دیگری در جهان وجود دارد و مصرف می شود. اغلب به عنوان شام کرافت و یا حتی KD در کانادا اشاره شده است، این غذا به عنوان غذای ملی کانادا نامیده می شود و محبوب ترین غذا در فروشگاه های مواد غذایی کانادا است.

ماکارانی

به طور متوسط هر كانادایی 3.2 كیسه شام كرافت در هر سال می خورد كه تقریبا به 10 وعده در سال می رسد و 55٪ بیشتر از آمریكایی ها است.
ایده برای ماکارونی بسته بندی شده و پنیر یک رویداد جدید و جالب در کانادا بود، یک فروشنده با استفاده از پاکت پلاستیکی بسته بندی پنیر و ماکارونی  را شروع کرد و جعبه های پاستا که به تازگی توسعه داده شده بود، کرافت را بسته بندی کرد و فروشگاه ها را متقاعد کرد تا آنها را به فروش برساند. در سال 1937، کرافت که تازه شروع به فروش آنها به عنوان شام Kraft شده بود، تبلیغ توانایی تغذیه یک خانواده 4 نفره با هزینه 0.19 دلار آمریکا شد.

ماکارانی
فروش این غذا عمدتا به این دلیل افزایش یافت که دولت برای وعده های غذایی نظام با هزینه کمتری مواجه شدند و زنان با ورود به بازار کار به این نتیجه رسیدند که زمان کمتری برای پخت و پز می توانند صرف کنند و در نتیجه تقاضا برای وعده های غذایی سریع افزایش یافت.
به هر حال، ماکارونی و پنیر کرافت یک غذای ملی کانادایی است، قطعا بیشتر کودکان و نوجوانان در زندگی روزمره خود از این غذا استفاده می کنند.7 میلیون جعبه در هر هفته در سراسر جهان فروخته می شود، کانادایی ها 1.7 میلیون نفر را مصرف می کنند. نخست وزیر سابق کانادا نیز این غذا را به عنوان مواد غذایی مورد علاقه خود نامگذاری کرد.

ماکارانی در کانادا
یک جعبه کرافت مک و پنیر را می توانید به این روش درست کنید که با استفاده از یک چاقوی تیز بسیار نازک زیتون و فلفل را خورد کرده را در دمای 375 درجه فارنهایت بگذارید به مدت 15 دقیقه، سپس آنها را به صورت یک پوشش تا لبه های ظرف می چینید و با ماکارونی و پنیر پر کنید، سپس آن را در فر قرار می دهید. پخت را به مدت 15 دقیقه ادامه می دهید، سپس کمی سرد که شد می توانید آن را برش دهید، کرافت مک و پنیر آماده است. ظاهرا بچه ها آن را دوست خواهند داشت.

 

همانطور که متوجه شدید پاستا یکی از معروف ترین والبته لذیذترین غذاهای کانادایی است که امتحان کردن ان حتی یک بار در زندگی بر هر گردشگری واجب است.

 

اگر قصد سفر به کانادا را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به رستوران های به نام آن مراجعه و طعم بی نظیر این پاستاها را بچشید.

تیم تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های بسیاار رویایی به کانادا در تابستان است. اگر قصد رفتن به یک سفر هیجان انگیز در تابستان را دارید پیشنهاد می کنیم همین حالا با ما تماس بگیرید و تا بهترین تور ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تلفن: 22243040