خرید،تفریحی لذت بخش در باکو

خرید در باکو به قدری توسعه یافته است که در این شهر حتی دوبار در سال و به مدت یک ماه جشنواره خرید برگزار می‌شود. خرید در باکو اشکال متفاوتی دارد. از مراکز خرید عظیم گرفته تا فروشگاه‌های کوچک تخصصی محلی و بازارها. بیشتر گردشگران وقتی به آذربایجان و باکو سفر می‌کنند بیش از یکی از این سه مرکز را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. باکو به عنوان پایتخت آذربایجان اصلی ترین مرکز برای خرید در این کشور است. بازار‌های رنگارنگ و محلی زیادی در باکو وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کالا‌های اصیل خریداری کنید. یکی از محبوب‌ترین بازار‌های خری در باکو بازار سبز است. قیمت در این بازار به شدت مناسب و حتی چانه زدن بر سر قیمت‌ها هم کار دور از ذهنی به نظر نمی‌رسد. در بسیاری از مناطق این شهر بزرگ، بازار‌ها، مراکز خرید و بوتیک‌های محلی فراوانی وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از طریق آن‌ها به خرید بپردازید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از مراکز خرید محبوب و دوست داشتنی باکو آشنا کنیم.

پارک بلوار مال(Park Bulvar Mall)
مرکز خرید چند طبقه در د مرکز شهر و در بلوار باکو در جمهوری آذربایجان واقع شده است. این مرکز خرید بزرگ فقط ۵ دقیقه با ایستگاه مترو سهیل باکو فاصله دارد. این ساختمان از شش طبقه به همراه دو طبقه در زیر زمین تشکیل شده است. اینمرکز خرید بیش‌از ۹۹ فروشگاه، ۶ سالن سینما، فروشگاه‌های لوکس متعدد، رستوران‌های مجهز و کافه‌های بی‌نظیر دارد.

خیابان نیزامی:
خیابان نیزامی در مرکز باکو قرار دارد و هنگامی که نام آن شنیده می‌شود، از آن به عنوان یک خیابان تجاری یاد می‌شود زیرا این خیابان بزرگ مملوء از فروشگاههای بزرگ است که در هر زمینه‌ای که به ذهن خطور می‌کند، کلا و اجناس خود را عرضه می‌کنند. در خیابان نیزامی شما می‌توانید بهترین اجناس را با قیمت‌هایی بسیار مناسب پیدا کنید و از حرید خود لذت ببرید. البته قابل ذکر است که برخی از فروشگاه‌های آن بسیار کران بوده و محل فروش کالا‌های بسیار لوکس هستند.
از جمله فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید در این خیابان پیدا کنید، می‌توان به فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، سوپر مارکت‌های مجهز، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار لوکس اما با قیمت‌هایی گران اشاره کرد.

مرکز خرید گنجیک:
این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید و یکی از مکان‌هایی است که برای جلب نظدطیف وسیعی از خریداران و مشتریان طراحی شده است. این بنا در یک منطقه مرکزی و در چهار طبقه ساخته شده است. این بنا در یک منطقه مرکزی در چهار طبقه ساخته شده است که به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دسترسی مستقیم دارد. این مرکز خرید یکمکان تفریحی است که با روکش‌های ماسه سنگ و چراغ‌های بسیار زیبا و ابتکاری ساخته شده است و شامل یک سینمای مالتی‌پلکس، کافه‌ها، مغازه‌ها، مراکز سرگرمی متعدد و… است.

پرت باکو مال(Port Baku Mall)
پرت باکو مال یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در باکو است که مساحت آن ۳۲۰۰۰ متر مربع است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های برند بسیاری مانند رالف لورن، چول، جیوانچی، استلا مک کارتی، گوچی و بسیاری دیگر است. همچنین شما می‌توانید در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های آن وقت بگذرانید و لذت ببرید.
تعدادی از مراکز خرید جالب و زیبای باکو را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که خرید خود در آن‌ها لذت ببرید.
جهت مطالعه مطلب درباره آذربایجان بدانیم اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مکان‌های گردشگری باکو اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با غذای ملی باکو اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنماییجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #مجارستان #درباره مجارستان بدانیم #پارک #پارک ملی #پارک های ملی مجارستان #جشنواره های مجارستان #مجارستان شگفت انگیز #بلغارستان #اختراعات بلغارستان # دانشمند#غذا #غذا های بلغاری #غذا های بلغارستان #جشنواره های بلغارستان