خرید در لیسبون

جذابیت پاریس، بنا‌ها و کلیساهای رم و تفریح و شادی بارسلونا در کوچه پس کوچه‌های لیسبون جا خوش کرده است. فقط با این تفاوت که آن شلوغی و جمعیت گردشگر در این شهر کمتد است، لیسبون پایتخت پرتغال است و آنقدر قدمت دارد که از کوچه‌های تنگ و قدیمی آن می‌توان یک موزه ساخت. مردمی خون‌گرم، شاد و مهمان‌نواز که ظاهرشان اروپاییست و در باطن لطافت روح شرقی دارند. مردم لیسبون انگار خسته نمی‌شوند، خواب ندارند، تا پاسی از شب نوای زنده‌ی موسیقی در کوچه‌های این شهر شنیده می‌شود و همجواری این شهر دوست داشتنی با اقیانوس اطلس، خاطره‌اش را تا سالها در ذهن باقی می‌گذارد. هر تکه‌ای از لیسبون قصه‌ای دارد و هر پل و مجسمه‌ای داستانی دارد، پرتعالی‌ها مردمی داستان پردازند، داستان‌هایشان را به سوغات چمدان سفرتان اضافه کنید. اگر دوست دارید تمام مکان‌های دیدنی پرتغال را در چند ساعت ببینید، مطالعه مطلب پارک سائو پدرو دِ آلکانتارا را مطاالعه کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
و اما در ادامه قصد داریم تا شما را با تعدادی از مراکز خرید جذاب در لیسبون آشنا کنیم.
خیابان چیادو(chiado)
زیباترین محله لیسبون جایی است که همه برای نوشیدن فنجانی قهوه و یک خرید دلچسب به آن مراجعه می‌کنند. بله آنجا خیابان چیادو یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای خرید است. بیشتر ساختمان‌هایی که در این خیابان قرار دارند، مربوط به اواخر دهه ۱۷۰۰ است. اما بسیاری از آن‌ها در دهه ۱۹۹۰ توسط واروالوسیزا که معماری حاذق بود، پس از آتش سوزی ویرانگر در سال ۱۹۸۸ بازسازی و ترمیم یافتند. این خیابان محل تئاتر‌های کلاسیک، کتاب‌فروشی‌ها، رستوران‌های پیشرفته و ستاره دار، فروشگاه‌های برند‌های بین‌المللی و… است که هر جهانگردی را به خود جذب می‌کند.

خیابان بایکسا( Baixa)
بایکسا مرکزی‌ترین و مشهور‌ترین محله در لیسبون است. بایکسا مملوء از فروشگاه‌ها و رستوران‌، و همیشه در طول روز باز است. این محله مهم‌ترین میدان‌ها و خیابان‌های پایتخت را در خود جای داده است. این ناحیه از میدان رستورادورس آغاز می‌شود و از طریق میدان پمبال تا آونیدا ادامه دارد. در این ناحیه علاوه بر مغاره‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیبا و جذاب دارای تعداد زیادی از جاذبه‌های مهم لیسبون از جمله میدان تریوو می‌باشد.

کلمبو سنتر(colombo centro)
مرکز کلمبو یک مرکز خرید بسیار زیبا است که در محله کارنید واقع شده است. این مرکز خرید در لیسبون بسیار مشهور است و بازدید کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. این خیابان در کنار خیابان لوسیادا واقع شده است. همچنین یک ترمینال اتوبوس در کنار این مرکز قرار دارد که دسترسی به آن را بسیار ساده کرده است.
این مرکز تجاری دارای فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لوازم‌التحریر و … است. علاوه بر اینها وجود ۹ سالن سینما و یک باشگاه بولینگ در آن را نباید نادیده گرفت. این مرکز خرید زیبا دارای ۷ هکتار مساحت و ۳۴۰ فروشگاه است.
تعدادی از بهترین مکان‌ها برای خرید در مرتعال را به شما معرفی کردیم و امیدواریم از مراجعه به آن‌ها لذت ببرید.
پیش‌فروش تور‌های اروپایی ما آغاز شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #پرتغال #لیسبون #معرفی پرتغال #باغ #تفریح #تفریح در پرتغال #خرید در پرتغال