خریدی هیجان انگیز در سفر به سوئیس

یکی از جذابترین قسمت های هر سفری به خصوص برای خانم ها خرید و بازدید از پاساژها و بازارهای اون شهر یا کشور است. خبر خوب اینکه امروز قصد داریم تا بهترین مراکز خرید سوئیس را به شما عزیزان و به خصوص همراهان خانم تعطیلات رویایی معرفی کنیم. توجه داشته باشید که در مطالب گذشته اطلاعات زیادی از سوئیس، تاریخ آن و همچنین مکان های گردشگری آن را در اختیار شما قرار داده ایم. اگر این مطالب را نخوانده اید، پیشنهاد می کنیم که در ابتدا آنها را مطالعه کنید و سپس به مطالعه این مطلب جذاب بپردازید.
جهت مطالعه مطلب سوئیس و تاریخ نگفته اش اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی هرچه بیشتر با مراکز و مکان های گردشگری سوئیس اینجا کلیک کنید.
اما در ادامه مطلب بپردازیم به معرفی بهترین مراکز خرید سوئیس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
برن
برای کسی که از شهر برن بازدید می کند، دیدن بازارهای مختلف این شهر، جالب است. بازار برن به اندازه خود شهر، قدیمی است و افراد مختلف، از جنبه های گوناگون، آن را تحسین کرده اند. از مراکز خرید جذاب برن می توان به مراکز زیر اشاره کرد.

1) شاپینگ مایل برن
خیابان های خرید برن هستند. خیابانهای اصلی خرید در شهر برن، اشپیتال گاسه و مارکت گاسه می باشند که از ایستگاه راه آهن شرئع می شوند و در زیت گلاگ پایان می یابند. می توانید به خیابانهای کنار این دو خیابان بروید و تعداد زیادی مغازه های کوچکتر را ببینید. در آلت اشتاد(بخش قدیمی شهر) هم تعداد زیادی مغازه های کوچک، بوتیک و گالری های هنری را می توان دید.
2) فروشگاه ئی.پی.آی:
شکلاتهای سوئیس شهرت زیادی دارند. شما می توانید همه انواع شکلاتهای معروف را در این مغازه بیابید.
3) لوئب:
یکی از مشهورترین فروشگاه های سنتی برن و کوچکترین فروشگاه زنجیره ای سوئیس است. در این فروشگاه محصولات متنوعی از جمله پوشاک، کفش، اسباب بازی و حتی مواد غذایی ارائه می شود. موقعیت مکانی این فروشگاه در بهترین مکان شهر یعنی مقابل راه آهن و ایستگاه اصلی اتوبوس و تراموا است. این قسمت شهر، یکی از مشهور ترین مکان ها برای قرار های ملاقات است.

زوریخ
خرید در زوریخ کاری بسیار جذاب و لذت بخش است. بوتیک های جذاب و زیبا، پاساژها، فروشگاه های مختلفی که نزدیک به هم واقع شده اند و کافه ها و رستورانهای بسیاری برای صرف غذا و استراحت، عواملی هستند که خرید را در مجموع جالب و جذاب می کنند.
1) خیابان بانهوف
این خیابان که از ایستگاه اصلی قطار زوریخ هاپت بان هوف تا دریاچه کشیده شده است، یکی از گرانترین و جالبترین خیابانها ی مرکز خرید در دنیا است و در آن همه چیز از حلقه های الماس تا شکلات و کت خز پیدا می شود.
فروشگاه های گلوباس و یلمولی دو فروشگاه بسیار جذاب این خیابان هستند که رقابت سرسختی با یکدیگر دارند و اجناس آنها از مارک های مهم و بین المللی است.

2) خیابان بانهوف 21
همانطور که گفتین در خیابان بانهوف همه چیز پیدا می شود اما قسمتی از این خیابان به صورت کاملا اختصاصی و ویژه به شکلات ها اختصاص داده شده است. همانطور که گفتیم این خیابان به خاطر شکلاتهایش معروف است. قدیمی ترین مغازه شیرینی پزی زوریخ که 12 نوع هری دی ائروس نمکی و بیش از 50 نوع شکلات در آن می فروشند و همچنین فروشگاه کارخانه شکلات سازی لینت و اسپروگلی در این خیابان قرار دارند.
3) نیدردورف
این مرکز خرید در بخش قدیمی زوریخ واقع شده است و قیمتهای آن بسیار ارزان است. در آن تعداد زیادی مغازه های فست فود، فروشگاه های پوشاک شیک و مد روز وجود دارد.

ژنو
شهر ژنو مرکز اصلی چند کارخانه ساعت سازی و تعداد زیادی جواهرسازی است. فروشگاه های شهر عمدتا در طول خیابانهای اصلی که از جوره کارناوین به سمت پایین امتداد دارند، واقعند.
1) ری دی مارچه
این خیابان یکی از شلوغترین خیابانهای ژنو است. در این خیابان که 5 دقیقه با ایستگاه اصلی قطار به سمت جنوب فاصله دارد، از کالاهای سنتی گرفته تا مدرن، از سوغاتی و هدیه تا وسایل خانه، کتابخانه، عینک و… وجود دارد.

تعدادی از بهترین و جذابترین مراکز خرید سوئیس را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از خرید خود در این فروشگاه ها نهایت لذت را ببرید.
تیم تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های رویایی به سوئیس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ها و رزرو آنها با ما از طریق شماره تماس 02122243040 در تماس باشید.

جهت آشنایی با انواع ساعتهای بزرگ و کوچک سوئیس اینجا کلیک کنید.
راه پله ای که انتها ندارد! اسمش کمی ترسناک به نظر می رسد!! جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.