ماجرای خانه‌های گمشده در وستر استریت!

برای پیدا کردن این خانه‌ها در هنگام قدم زدن در وستر استریت نیاز به چشم عقاب دارید. به هنگام قدم زدن در محله جردن آمستردام و در خیابان وستر در سمت راست دو خانه را مشاهده خواهید کرد که پلاک آن‌ها نا‌گهان از ۵۴ به ۷۰ تغییر کرده است.

قطعا اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که چه اتفاقی برای ۷ خانه ما بین این دو عدد افتاده است!؟! و اداره ثبت پلاک آمستردام به چه دلیلی دست به این اقدام زده است و ۷ پلاک ما بین این خانه را ثبت نکرده است؟
اما جالب است بدانید که این اتفاق نه خطای ثبت پلاک است و این خانه‌ها گم شده‌اند!! در این بین شما فقط کمی نیاز به دقت و توجه دارید تا بتوانید این خانه‌های عجیب و البته زیبا را پیدا کنید. برای مشاهده این خانه‌ها فقط باید نزدیک شوید. بله به خانه‌های پلاک ۵۴ و ۷۰ نزدیک شوید. در این زمان است که متوجه خواهید شد ۷ خانه مینیاتوری که در بالای یکدیگر واقع شده‌اند، در فضایی به طول ۴ اینچ در بین شکاف دیوار‌های این دو ملک (خانه‌های ۵۴ و ۷۰) قرار دارند که به ترتیب از بالا به پایین متعلق به شماره‌های ۵۶، ۵۸،۶۰، ۶۰، ۶۲‌، ۶۴، ۶۶ و ۶۸ هستند.

و اما چرا این خانه‌ها به این شکل ساخته شدند و چرا به آن‌ها پلاک تعلق گرفته است؟
در گذشته در این مکان ۷ خانه وجود داشته است که توسط حیاطی بسیار کوچک به یکدیگر متصل می‌شدند و تنها راه ارتباطی آن‌ها به بیرون از آن فضا در کوچکی بود که در تین حیاط کوچک واقع شده بود اما طی گذشت سال‌ها این حیاط خراب و این ۷ خانه با یکدیگر ادغام شدند و آن ۷ خانه از بین رفتند! همین رویداد باعث شد تا ۷ پلاک ناپدید شده و تنها یک پلاک از آن‌ها باقی بماند. این خانه‌های کوچک به عنوان یک پاسخ غریب به تعداد خانه‌های گمشده بین خانه‌های ۵۴ تا ۷۰ است که توسط یک آژانس تبلیغاتی ساخته و در این بین نصب شدند. جالب است بدانید که این خانه‌ها به همان سبک خانه‌های قدیمی حتی با همان رنگ و طرح ساخته شده‌اند.

این خانه‌ها امروزه بسیار مورد توجه رهگذران این خیابان قرار گرفته است به طوری که خود آژانس تبلیغاتی هم چنین انتظاری از ایده جالب خود نداشت.
یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی که در هلند افتاده است را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن لذت برده باشید.
اگر به کشور هلند علاقه دارید ما مطالبی را آماده کرده‌ایم تا شما این کشور زیبا را هرچه بیشتر بشناسید.
جهت مطالعه مطلب همه چیز درباره هلند اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب جشنواره‌های جذاب هلند اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب یکی از زیباترین پارک های ملی هلند اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب پل‌های شگفت‌انگیز هلند اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنماییجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #مجارستان #درباره مجارستان بدانیم #پارک #پارک ملی #پارک های ملی مجارستان #جشنواره های مجارستان #مجارستان شگفت انگیز #بلغارستان #اختراعات بلغارستان # دانشمند#غذا #غذا های بلغاری #غذا های بلغارستان #جشنواره های بلغارستان #یونان #گردش در یونان #دانمارک #همه چیز درباره دانمارک #لگو #لگو در دانمارک #ثروت عجیب دانمارکی ها #مالتا #درباره مالتا #گردش در مالتا #رسوم مردم مالتا # غذا در مالتا #سفری خوش طعم به مالتا #هلند #جشنواره های هلند #خانه های مینیاتوری