اقامت در افریقای جنوبی در ایام نوروز

یکی از بی نظیر تور هایی که در ایام نوروز، تعطیلات رویایی اجرا خواهد کرد تور های رویایی آفریقای جنوبی است. بر اساس سوال های زیادی که شما عزیزان از ما درباره اقامت در ایام نوروز در این کشور داشتید، تصمیم گرفتیم تا مطلبی را در رابطه با این موضوع آماده و با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و با هتل های تور آفریقای جنوبی آشنا شوید.
هتل میکلانژلو
هتل میکلانجلو
هتل The Michelangelo Hotel (میکلانجلو) یکی از هتل های بی نظیر شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در آفریقای جنوبی انتخاب می کنند. همانطور که گفتیم هتل The Michelangelo Hotel هتلی 5 ستاره در آفریقای جنوبی می باشد و با توجه به 5 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت لاکچری و پر امکاناتی را در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات بی نظیر هتل می توان به امکانات تفریحی مثل استخر و سونا، سرویس دهی عالی به اتاق ها، امکان سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمل بار، وجود رایانه و اینترنت در هر اتاق، اتاق مهمان، سرویس صوتی و تصویری عالی و معماری شیک و عالی اشاره کرد. انتخاب این هتل می تواند اقامتی لاکچری با امکانات تکمیل و عالی را برای شما فراهم کند.
هتل باکوبانگ
هتل باکوبانگ
هتل Bakubung Bush Lodge
اقامتگاه جنگلی باکوبانگ بوش یکی از خاص ترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید
این اقامتگاه با کلبه های تزیین شده و چشم انداز منحصر به فرد و بکر، هر چیزی را که در یک پارک جنگلی نیاز داشته باشید برای شما آماده کرده اند. این اتاق ها مجهز به تمام امکانات اقامتی مثل چند اتاق دوتخته استاندارد، اتاق های دلوکس و مجلل با امکانات پیشرفته، رو به باغ و تخت خواب های کینگ سایزهستند. حمام های مجهز به دوش و تمام لوازم بهداشتی لوکس بعلاوه تلفن، چای سازو تلویزیون با شبکه های ماهواره ای در تمامی اتاق ها موجود است. تمام اتاق ها دارای تراس بوده و پنجره هایشان رو به جنگل و استخر هستند. دیدن جنگل و حیواناتش، صدای آواز پرندگان خوش صدا و چشم انداز سرسبز و طبیعی از پنجره اتاق شما را هیجان زده خواهد کرد.
از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگانف اینترنت رایگان، کلاب کودکان، استخر رو باز، تلویزیون، صندوق امانات، باشگاه ورزشی و… اشاره کرد.
یکی از به یاد ماندنی ترین اقامت ها را می توانید در این هتل برای خود رقم بزنید و نهایت لذت را ببرید.
افریقای جنوبی
هتل کسکید در سان سیتی
هتل کسکید در منطقه گرمسیری شهر سان سیتی واقع شده است .
در کنار این هتل رودخانه ای وجود دارد که محیطی سرسبز و زیبا را در کنار آن بوجود آورده است. به عبارتی دیگر این هتل بین انبوهی از درخت های زیبا و رودخانه ای روان واقع شده است .این هتل 243 اتاق دارد که منظره ای رو به باغ زیبا دارند و پنجره های هتل به استخرهای آن باز می شوند . این استخرها همانند الماسی درخشان می مانند و منظره ای بسیار دلنشین را برای مهمانان پدید آورده اند. لازم به ذکر است اتاق های این هتل بگونه ای طراحی شده اند که با طی کردن مسیری کوتاه و گذر از باغی سرسبز و مطبوع وارد سالن مهمانی های شبانه مخصوص هتل خواهید شد و درست مقابل این مسیر ، راهی دیگر شما را به مرکز بازی و سرگرمی هتل راهنمایی می کند.
با انتخاب این هتل هم از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید و هم از برنامه ها و سرگرمی هایی که هتل برای مهمان خود تدارک می بیند .
هتل وستین در شهر کیپ تاون
هتل The Westin Cape Town جزء 40 هتل برتر در میان 120 هتل لوکس کیپ تاون می باشد.
کیپ تاون، پایتخت ساحلی آفریقای جنوبی، یکی از مقاصد گردشگری لوکس و محبوب است که با داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحات لوکس، همواره مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد.
هتل The Westin Cape Town در یکی از نقاط نسبتا مناسب شهر واقع شده است و گردشگران تور کیپ تاون می توانند با پیاده روی میانگین 5 الی 30 دقیقه، به جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر مانند آکواریوم دو اقیانوس، قلعه فکر خوب، میدان گرین مارکت، و غیره دسترس داشته باشند. لازم به ذکر است در شعاع 400 متری هتل، بیش از 30 رستوران با کیفیت وجود دارد. همچنین این هتل دارای امکانات لوکس و نسبتا کاملی می باشد. این هتل دارای 483 اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، 2 رستوران بزرگ با سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی طبخ شده توسط سرآشپزان مجرب، دو استخر روباز و سر پوشیده به همراه سونا و جکوزی مجهز به امکانات مدرن، کلوب سلامتی، اتاق کنفرانس، سرویس رایگان ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها و … است.

همانطور که میدانید تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های جذاب و رویایی به آفریقای جنوبی در ایام نوروز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ها و رزرو آنها همین حالا با ما تماس بگیرید.(همچنین شما عزیزان میتوانید اطلاعات تکمیلی این تور را در تصویر زیر به صورت کامل مشاهده کنید.)
تلفن:02122243040

تور آفریقای جنوبی