خوش طعم ترین سفر به اسپانیا

اسپانیا دارای فرهنگ غذایی فوق‌العاده غنی است. غذا‌های متنوع زیادی در سراسر کشور وجود دارد که هنگام سفر و بازدید از اسپانیا باید حتما آن‌ها را امتحان کنید. از آن‌جا که غذا بخش بزرگی از فرهنگ اسپانیایی است، از تنوع غذای زیادی که در اسپانیا پیدا می‌کنید، غافلگیر می‌شوید.
اگرچه یک موضوع مشترک در آشپزی اسپانیا وجود دارد اما هر منطقه دارای غذا‌های متمایز و باور نکردنی خاص خود است. مانند پیلا که از والنسیا سرچشمه می‌گیرد و متعلق به این شهر است. در ادامه بسیاری از غذا‌های خوش طعم و بی‌نظیر اسپانیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱) پیلا(Pealla)
پیلا یک غذا‌ی معروف و دوست داشتنی است که طبخ آن بسیار راحت و اغلب در سایز‌ها و بشقاب‌های غول‌پیکر سرو می‌شود. شما می‌توانید در هر نقطه از اسپانیا طعم این غذای بی‌نظیر را بچشید اما اصل آن را با همان طعم قدیمی و اصیل فقط می‌توانید در والنسیا امتحان کنید.
این غذا در اصل با گوشت خرگوش طبخ می‌شود اما امروزه به دلیل استقبال فراوان از گوشت جانوران دریایی در اغلب رستوران‌ها به جای گوشت خرگوش از نسخه محبوب‌تر آن یعنی غذا‌های دریایی استفاده می‌کنند.

پاتاتا براس(Patata Bravad)
این اتفاق زمانی می‌افتد که سیب زمینی ترد با سس پاپریکا و ادویه تند مخلوط شود. ترکیب آن‌ها واقعا فوق‌العاده است.
این غذا معمولا به عنوان پیش‌غذا یا تاپا در رستوران‌ها سرو می‌شود. سیب زمینی داخل پاتاتا براس سرخ شده و بسیار ترد است. پس از سرخ سیب‌زمینی‌ها، آن‌ها را داخل یک بشقاب می‌ریزند، سپس مخلوطی از سس گوجه‌فرنگی، پاپریکا، سیر، پودر چیلی و شکر را بر روی آن می‌ریزند و اگر به اسپانیا سفر می‌کنید، حتما این پیش غذا را امتحان کنید تا بک تجربه منحصر به فرد داشته باشید.

تورتیلا اسپانیایی:
تورتیلا یکی از غذا‌های محبوب در اسپانیا است. این غذای جذاب به طور سنتی فقط با تخم مرغ و سیب‌زمینی تهیه می‌شود اما امروزه گاهی به آن پیاز نیز اضافه می‌کنند. همچنین بسته به آشپز‌های اسپانیایی ممکن است به آن فلفل، ژامبون و … نیز اضافه کنند.
اگر به دنبال یک صبحانه بی‌نظیر در اسپانیا هستید، به کافه‌های اسپانیایی سری بزنید و حتما طعم این غذای فوق‌العاده را بچشید.

با تعدادی از بی‌نظیر ترین غذا‌های اسپانیایی آشنا شدید و امیدواریم که از چشیدن طعم آن‌ها در سفر خود لذت ببرید.
شما می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰

همچنین اگر به سفر به کشور اسپانیا علاقه دارید و مشتاق هستید تا مطالب بیشتری درباره آن بداننید پیشنهاد می کنیم که حتما مطالب زیر را مطالعه نمایید.

(جهت مطالعه هر مطلب روی آن کلیک کنید.)
چرا به اسپانیا سفر کنیم؟
پارک لورو در اسپانیا
عجایب نا گفته اسپانیا
فستیوال های جذاب اسپانیا
صفر تا صد اخذ ویزای اسپانیا
ما به لطف اسپانیایی ها شکلات داریم!
کشور لباس های رنگارنگ و پر نشاط هیسپریا

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #فرهنگ #زیست بوم #گردش #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور #تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #تفریح #تجارت #تجاری #بازدید #گردش #گردش #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #شکلات #خوشمزه #شکلات اسپانیایی #هیسپریا #گردش در اسپانیا #بارسلون #بارسلونا #مادرید #رئال مادرید #فوتبال #فوتبال اسپانیا #غذا #خوش طعم #غذای اسپانیایی