راحت ترین راه اخذ اقامت اسپانیا

امروزه دریافت اقامت کشور های خارجی از دغدغه های افرادی است که مایلند به خارج از کشور مهاجرت کنند. یکی از روش های اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی برای افرادی است که توانایی مالی برای زندگی بدون کار را دارا هستند.
تمکن مالی اسپانیا یکی از روش هایی است که اگر شرایط آن را دارا باشید می توانید به اقامت این کشور برسید و پس از طی 5 سال به اقامت دائم و درنهایت نیز پس از 10 سال می توانید تابعیت، شهروندی و یا پاسپورت اسپانیا را به دست آورید.
همانطور که در ابتدا گفته شد، خود حمایتی یا تمکن مالی بر میزان دارایی های افراد وابسته است. برای تمکن مالی اسپانیا باید شخص باید موارد ذیل را اثبات کند.
تمکن مالی اسپانیا
متقاضی باید نشان دهد که در یک حساب بانکی مبلغی به ارزش 27000 یورو پس انداز دارد که به ازای هر نفر از اعضای خانواده این مبلغ افزایش می یابد.
متقاضی باید نشان دهد که می تواند هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده خود را در طول اقامت در کشور اسپانیا تامین نماید. از این رو متقاضی اصلی باید نشان دهد که در کشور خود به میزان 2130 یورو برای خویش به ازای هر کدام از اعضای خانواده 532 یورو در ماه در آمد دارد. همچنین شخص متقاضی باید اثبات کند که در کشور خود سند ملکی دارد.پس از اثبات این میزان از دارایی ها، شخص می تواند اقامت تمکن مالی خود و فرزندان زیر شانزده سال خود را به دست بیاورد و یک اقامت یک ساله در این کشور دریافت کند و پس از آن با اثبات همین موارد می تواند یک اقامت 2 ساله و مجددا 2 ساله دریافت کند و پس از آن به اقامت دائم برسد. به منظور تمدید اقامت برای سنوات بعدی علاوه بر موارد مالی باید اثبات گردد که شما به مدت 184 روز در هر سال که می تواند یا به صورت پیوسته و یا ناپیوسته باشد، در این کشور حضور داشته اید.
اقامت اسپانیا
تمکن مالی اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا از طریق خود حمایتی منوط به ارائه مدارک می باشد که بتواند تمامی ادعا های متقاضی را اثبات کند. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:
1)فرم درخواست ویزا
2)یک قطعه عکس جدید با پس زمینه سفید
3)پاسپورتی که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد.
4)ارائه پرینت حساب به میزان لازم
5)اجاره نامه محل زندگی
6)بیمه درمانی
7)نامه عدم سوء پیشینه
8)سند ازدواج با همسر
9)گواهی تولد فرزندان
10)گواهی پزشکی سلامت جسمی به زبان اسپانیاییچ
اسپانیا
همانطور که می دانید شما با اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا از مزایایی برخوردار خواهید شد که در ادامه این مزایا را معرفی خواهیم کرد.
1)زندگی و سکونت در اسپانیا
2)آزادی سفر بدون مرز و محدودیت در تمامی کشور های حوزه شنگن
3) امکان باز کردن حساب بانکی در اروپا و دریافت کارت اعتباری بین المللی
4)امکان تحصیل رایگان فرزندان
5)آسان شدن دریافت ویزا های کشور های دیگر
6)امکان اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا پس از 5 سال زندگی در این کشور
7)امکان اخذ تابعیت اسپانیا پس از مدت 10 سال اقامت قانونی.

شما می توانید از طریق آژانس تعطیلات جهت اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا اقدام نمایید. تیم تعطیلات رویایی در تمامی مراحل اخذ ویزا همراه شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق شماره تماس 22243040 در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از جدیدترین شرایط سفر به اسپانیا اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از زیباترین فستیوال های اسپانیا اینجا کلیک کنید.
اگر عجایب ناگفته اسپانیا برای شما هم جذاب است اینجا کلیک کنید.
همچنین شما می توانید یک سفر توریستی به اسپانیا داشته باشید و لحظات بی نظیری را برای خود و خانواده ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #آفر #تور #هواپیما #بلیط #تور خارجی #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #تور #راهنما #مسافرت #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #زیست بوم #گردش #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # تفریح #تاریخ #تجارت #تجاری #گردش #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #ویزای تمکن مالی #دارایی #سرمایه #اقامت از طریق تمکن مالی #مالی #اقامت اسپانیا #تعطیلات رویایی #متقاضی #ویزای شنگن #حساب بانکی #تمکن مالی #حوزه شنگن #پاسپورت #اعتبار #مزایای تمکن مالی #یورو #سند ملکی #سفر توریستی